Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 08:24

Jnien schreef:
Hier de foto’s:

[ [url=m/tIKJqs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Ohcuws.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor 5 jr ervaring vind ik t persoonlijk geen goed opgeboued setje en zeker niet voor dat geld

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 09:48

Hmm.. ben ik met je eens.
En zeker bepaald zij hoe ze te werk gaat, maar ik wil wel graag tevreden zijn.
En dat ben ik ook grotendeels, maar nu ik hier vergelijkingen zie en dan precies zie hoe ik het graag wil, dan ben ik iets minder tevreden ja.
Dus ik heb nu 36 euro moeten betalen voor iig geen mooie duimnagels, en de ringvinger die ik iets minder gedaan vind. Maar ik heb het lef niet om te zeggen: ik vind het niet mooi.
Dom, ik weet het, ik moet er mee rond lopen en het is mijn geld.

LadyMadonna

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 09:56

Jnien, klinkt misschien stom, maar ik krijg graag feedback van mijn klanten. Wat ik niet weet kan ik niet veranderen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 10:31

LadyMadonna schreef:
Jnien, klinkt misschien stom, maar ik krijg graag feedback van mijn klanten. Wat ik niet weet kan ik niet veranderen

Ik ben niet zo’n held ;)

En weet je: als ze net klaar is, vind ik het ook oprecht mooi. Als ik dan thuis ben en iets beter kijk, dan vallen mij dingen op. Dus het ligt ook aan mij he. Pff.. dilemma..

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 13:27

Jnien schreef:
LadyMadonna schreef:

Ik ben niet zo’n held ;)

En weet je: als ze net klaar is, vind ik het ook oprecht mooi. Als ik dan thuis ben en iets beter kijk, dan vallen mij dingen op. Dus het ligt ook aan mij he. Pff.. dilemma..

blijft ook moeilijk, zal het ook niet snel doen... :o
Maar ik vind dat je de nagels gewoon moet kunnen bespreken en als zij alleen al de foto van de duim ziet, dan moet zij ook erkennen dat deze niet goed is, maar blijft lastig ja
(dan heb ik het nog niet over de andere nagels...)

ik doe het bij bekenden en ik bekijk het met hun samen en als zij of ik iets zie wat niet helemaal mooi is of anders kan dan doe ik dat...vind het ook heel fijn om zo te kunnen werken en zij kijken soms toch anders.
Omdat het ook bekenden zijn en ik nog steeds ( en waarschijnlijk altijd) nog lerende ben, vind ik het alleen maar fijn om feedback te krijgen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 13:46

Ik ga de volgende keer gewoon duidelijker zijn. En als ik de vorm niet mooi vind, dan vijlt ze deze maar bij. Denk dat het daar ook aan ligt hoor, dat ik duidelijker moet zijn.
Behalve mijn duim.
Naar aanleiding van een foto hier in het topic, ik meen van jou LadyMadonna, waar je een sjabloon had geplaatst, zag ik dat zij het echt fout deed. Maar daar durf ik dan niets van te zeggen op dat moment, omdat ik hier niet voor geleerd heb. Maar het sjabloon sloot niet netjes aan zeg maar.
Anyway.. over ca 3 weken ga ik weer en dan zal ik jullie op de hoogte houden!

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:02

iedereen kan van elkaar leren, dat maakt t ook leuk :)
dus gewoon netjes zeggen en laten zien waar jij het niet helemaal mooi vindt... ik denk dat zij hier best goed op zal reageren

ik dacht dat jij zei dat zij met tips werkte en niet met sjablonen?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:06

Kijk anders eens de foto's uit dit topic door naar wat je mooi vind.

Neem de foto mee als voorbeeld van wat je graag wil. Hoe zij dat dan creëert is dan aan haar

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:13

Libiris schreef:
dus gewoon netjes zeggen en laten zien waar jij het niet helemaal mooi vindt... ik denk dat zij hier best goed op zal reageren

De eerste set die ze me 5 jaar geleden zette, was met tips.
Een tijdje heeft ze alleen met tips gewerkt, totdat ze me een keer met sjabloon een gebroken nagel repareerde/opnieuw opzette. Nu geeft ze me de keuze als ik eentje gebroken heb. Ik merk zelf dat een verlenging met sjabloon wél blijft zitten en een tip wipt bij mij op een gegeven moment zeg maar.
Dus zijzelf is van de tips en ik sinds ik weet dat ze óók met sjabloon werkt, heb het liefst dus met sjabloon.
Snap je em nog (ik ben nogal wazig in het uitleggen)?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:14

ynskek schreef:
Kijk anders eens de foto's uit dit topic door naar wat je mooi vind.

Neem de foto mee als voorbeeld van wat je graag wil. Hoe zij dat dan creëert is dan aan haar

Heb ik al gepost dat ik dat al heb gedaan.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 14:27

Overigens zou ik best zelf ook zo'n opleiding willen doen, maar daarvoor vind ik em te duur.
Niet te duur als in de zin dat je dit part-time of fulltime wil doen, maar wel te duur voor het gewoon leuk te vinden haha.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:15

Ik vraag ook altijd 10x aan mijn klanten of het goed is. Of dat er nog iets anders moet. 4 ogen zien meer dan 2.
Ik zeg ook altijd tegen mijn klanten dat ze alles tegen me mogen zeggen.

Let wel, als je je nagels spitser wilt hebben, zullen ze wel langer moeten zijn. Je lower arch is nu al niet optimaal.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:21

Jnien schreef:
Libiris schreef:

De eerste set die ze me 5 jaar geleden zette, was met tips.
Een tijdje heeft ze alleen met tips gewerkt, totdat ze me een keer met sjabloon een gebroken nagel repareerde/opnieuw opzette. Nu geeft ze me de keuze als ik eentje gebroken heb. Ik merk zelf dat een verlenging met sjabloon wél blijft zitten en een tip wipt bij mij op een gegeven moment zeg maar.
Dus zijzelf is van de tips en ik sinds ik weet dat ze óók met sjabloon werkt, heb het liefst dus met sjabloon.
Snap je em nog (ik ben nogal wazig in het uitleggen)?

haha ik snap je! valt mee hoor die wazigheid :D

ik heb de opleiding ook puur als hobby en leukigheid gedaan en dan is het best prijzig ja, maar ook zeer leuk.
Ik zou dit best volledig willen doen, maar ik heb gewoon een goede baan, met goede extra's en auto vd zaak... Zodra kids uit huis zijn ga ik er wel meer mee doen en minder uren werken. Ondertussen ga ik vooral workshops doen om beter te worden en omdat ik het heel leuk vind :o

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:32

Yellowbird schreef:
Ik vraag ook altijd 10x aan mijn klanten of het goed is. Of dat er nog iets anders moet. 4 ogen zien meer dan 2.
Ik zeg ook altijd tegen mijn klanten dat ze alles tegen me mogen zeggen.

Let wel, als je je nagels spitser wilt hebben, zullen ze wel langer moeten zijn. Je lower arch is nu al niet optimaal.

Bij mijn nagelstyliste heb ik meer het idee dat ze denkt: "prima, ok, laat maar l*llen, ik doe mijn ding." Wel met een knipoog, maar toch.

Help me even: lower arch?

Ik wil ze ook iedere keer langer, maar toch gaat er dan met vijlen weer wat vanaf. Mijn vriendin gaat ook bij haar (via haar ben ik bij haar gegaan), en qua vorm heeft ze haar eigen stijl zeg maar. Kan ik dat zo zeggen?
Als ik van bovenop mijn nagel kijk, vind ik ze zo lomp ogen zeg maar. Moeilijk uit te leggen.
Eigenlijk wil ik zoals jij en Libiris de nagels doen. Vind ik echt heel mooi.
Alleen jullie zitten te ver weg bij mij. En ik heb er nog best een uurtje rijden voor over, maar ook dan ben je snel meer dan 3 uur voor onderweg he (retour en de nagels doen)........

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:35

Libiris schreef:
haha ik snap je! valt mee hoor die wazigheid :D

ik heb de opleiding ook puur als hobby en leukigheid gedaan en dan is het best prijzig ja, maar ook zeer leuk.
Ik zou dit best volledig willen doen, maar ik heb gewoon een goede baan, met goede extra's en auto vd zaak... Zodra kids uit huis zijn ga ik er wel meer mee doen en minder uren werken. Ondertussen ga ik vooral workshops doen om beter te worden en omdat ik het heel leuk vind :o

Ik heb dat vroeger altijd al graag willen doen. Maar toen was ik weer bang dat ik met vijlen iemand pijn zou gaan doen.
Nu heb ik ook een goede baan, maar zou het er van een kant best bij kunnen doen, ik werk part-time. Voorheen had ik mijn eigen fotografie-bedrijfje, maar heb ik op een laag pitje. Maar goed, het blijft door mijn hoofd spoken.

Mag ik vragen waar jullie een opleiding hebben gevolgd? En hoe duur dat die was?

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:39

Yellowbird: ik was even aan het googelen, maar volgens mij zit jij helemaal niet zo ver bij mij vandaan? Maastricht?

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:43

lief compliment! maar ik kan niet tippen aan Yellowbird, maar wat niet is kan nog komen...
waar woon je dan? limburg klinkt bij mij om de hoek.... 5 km vd grens limburg, maar jij woont zeker onder in Limburg?

een keer ergens anders proberen kan geen kwaad.... kijk dan vooral naar fotos van hun setjes als die er zijn... Er zullen er zat zijn, maar je moet even goed informeren

ik heb het bij Florence in Wijchen gedaan dacht rond 1400 euro ofzo..
en daarna nog trainingen ergens anders o.a. Tanya Savchenko en daar heb ik echt veel bijgeleerd! wil dat jaar weer doen

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:47

Ik woon in Susteren (ca. 30 min van Maastricht). Vlakbij Maaseik.
Groesbeek ligt een uur rijden bij mij vandaan.

En ik zou meteen bij jullie mijn nagels laten doen hoor, zowel bij jou als bij Yellowbird en bij LadyMadonna. Jullie zijn zo kundig, echt!

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 15:55

je bent altijd welkom! maar ik raad je dan Yellowbird aan als dat mogelijk is...echt hele mooie setjes!

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:00

Als Yellowbird idd vlakbij woont, en zij mij wil ‘helpen’ ga ik idd eens naar haar.
Vind het alleen lastig naar nagelstyliste te brengen, maar mijn man zegt gewoon: jouw nagels, jouw geld .

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:06

wat een lieve man! vasthouden! haha

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:16

Haha.. ik doe mijn best ;)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:06

Vooral zeggen tegen je styliste Jnien! Ergens anders een keer proberen kan nooit kwaad. Elke 3 weken €35 betalen en niet tevreden zijn is ook niks.

Hebben jullie hier tips voor? Het lijkt of mijn acrylnagels te smal zijn, ik krijg op een gegeven moment altijd 'haakjes'. Super irritant, maar als ik het een beetje vijl dan wordt alles nog smaller.

Edit: het gaat om mijn ringvinger, het is een beetje moeilijk op de foto te krijgen.
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 17:21

Ook hier mist de lower arch. Smalle nagels zijn super mooi, maar je moet wel de natuurlijke nagel respecteren

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:52

Ik zou nog een foto plaatsen van de zijkant...
Kunnen jullie zo wel beoordelen of het solar is?
Ik zit al de hele tijd onder mijn nagels te pulken... daar zat ook een hele laag onder.
Afbeelding