Jnien schreef:Hier de foto’s:
[ [url=m/tIKJqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ohcuws.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor 5 jr ervaring vind ik t persoonlijk geen goed opgeboued setje en zeker niet voor dat geld
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Jnien, klinkt misschien stom, maar ik krijg graag feedback van mijn klanten. Wat ik niet weet kan ik niet veranderen
Jnien schreef:LadyMadonna schreef:Jnien, klinkt misschien stom, maar ik krijg graag feedback van mijn klanten. Wat ik niet weet kan ik niet veranderen
Ik ben niet zo’n held
En weet je: als ze net klaar is, vind ik het ook oprecht mooi. Als ik dan thuis ben en iets beter kijk, dan vallen mij dingen op. Dus het ligt ook aan mij he. Pff.. dilemma..
Libiris schreef:iedereen kan van elkaar leren, dat maakt t ook leuk![]()
dus gewoon netjes zeggen en laten zien waar jij het niet helemaal mooi vindt... ik denk dat zij hier best goed op zal reageren
ik dacht dat jij zei dat zij met tips werkte en niet met sjablonen?
Jnien schreef:Libiris schreef:iedereen kan van elkaar leren, dat maakt t ook leuk![]()
dus gewoon netjes zeggen en laten zien waar jij het niet helemaal mooi vindt... ik denk dat zij hier best goed op zal reageren
ik dacht dat jij zei dat zij met tips werkte en niet met sjablonen?
De eerste set die ze me 5 jaar geleden zette, was met tips.
Een tijdje heeft ze alleen met tips gewerkt, totdat ze me een keer met sjabloon een gebroken nagel repareerde/opnieuw opzette. Nu geeft ze me de keuze als ik eentje gebroken heb. Ik merk zelf dat een verlenging met sjabloon wél blijft zitten en een tip wipt bij mij op een gegeven moment zeg maar.
Dus zijzelf is van de tips en ik sinds ik weet dat ze óók met sjabloon werkt, heb het liefst dus met sjabloon.
Snap je em nog (ik ben nogal wazig in het uitleggen)?
Yellowbird schreef:Ik vraag ook altijd 10x aan mijn klanten of het goed is. Of dat er nog iets anders moet. 4 ogen zien meer dan 2.
Ik zeg ook altijd tegen mijn klanten dat ze alles tegen me mogen zeggen.
Let wel, als je je nagels spitser wilt hebben, zullen ze wel langer moeten zijn. Je lower arch is nu al niet optimaal.
Libiris schreef:haha ik snap je! valt mee hoor die wazigheid![]()
ik heb de opleiding ook puur als hobby en leukigheid gedaan en dan is het best prijzig ja, maar ook zeer leuk.
Ik zou dit best volledig willen doen, maar ik heb gewoon een goede baan, met goede extra's en auto vd zaak... Zodra kids uit huis zijn ga ik er wel meer mee doen en minder uren werken. Ondertussen ga ik vooral workshops doen om beter te worden en omdat ik het heel leuk vind