Trouwens, schot in het donker maarrrr.... Weet iemand toevallig een goede shop in Wenen? Ik wil dit namelijk graag laten zetten als ik daar ben.

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:IvysToeter schreef:Wat is wijsheid bij het vervellen?
De vellen liggen letterlijk los op mijn arm.
Ik weet dat ik niet moet pulken ofzo.
Dus doe ik ook niet.
Maar kan ik wel gewoon wassen en insmeren?
Met wassen komen er echt stukjes af met inkt.
Gewoon wassen met neutrale zeep en daarna insmeren
Citaat:“The chief beauty about time is that you cannot waste it in advance. The next year, the next day, the next hour are lying ready for you, as perfect, as unspoiled, as if you had never wasted or misapplied a single moment in all your life. You can turn over a new leaf every hour if you choose.”
Mariska88 schreef:Ik lees ook nog altijd mee
Zie veel leuk werk voorbij komen
Zelf ook al weer aan het denken hoe en waar de volgende komt.
Maar het zal wel even duren want sparen zit er momenteel even niet in
Zou wel een sleeve willen maar..
Als ik toch ooit nog een ga trouwen vind ik dat op de een of andere manier ook weer zonde ofzo![]()
Mijne is heel netjes geworden-gebleven. Eigenlijk helemaal geen last van gehad..
[ [url=m/15qRHy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Mariska88 schreef:Ik lees ook nog altijd mee
Zie veel leuk werk voorbij komen
Zelf ook al weer aan het denken hoe en waar de volgende komt.
Maar het zal wel even duren want sparen zit er momenteel even niet in
Zou wel een sleeve willen maar..
Als ik toch ooit nog een ga trouwen vind ik dat op de een of andere manier ook weer zonde ofzo![]()
Mijne is heel netjes geworden-gebleven. Eigenlijk helemaal geen last van gehad..
[ [url=m/15qRHy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha, zo grappig hoe mensen verschillen. Ik ga in september trouwen en wil dan juist een sleeve die af isMaar dat zit er helaas niet in voor mij. Eerst mijn schouder af laten maken.
Anoniem schreef:Frummels schreef:
Haha, zo grappig hoe mensen verschillen. Ik ga in september trouwen en wil dan juist een sleeve die af isMaar dat zit er helaas niet in voor mij. Eerst mijn schouder af laten maken.
En als je ‘m een dagje weg wilt, is tegenwoordig zat foundation spreciaal voor tattoo’s
Iejoorr schreef:Connie schreef:Bedoel je daar tegaderm/Saniderm mee? Ik heb dat de dag na het zetten opgedaan en 4 of 5 dagen laten zitten, werkt perfect. Nergens last van qua vuil, smeren, schilferen of jeuk ofzo.
Ja dat inderdaad!
Wat ik me afvraag bij dat folie, gaat dat niet enorm broeien daaronder?
En die spray die jij bedoeld daphneeeej, is dat een wasbestendige spray? Klinkt erg handig!