Het is hier al 2018! Feestdagen zijn voorbij, geen smoesjes meer om ongezond te eten haha!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saaaash schreef:Fijne jaarwisseling iedereen! Wie heeft de meeste oliebollen gegeten? Ik wel heel veel
Gisterenavond nog een heerlijke leg workout gedaan in een gesloten gym en afgesloten met de sauna. Heerlijk!
Mijn lijstje:
O: Bak kwark (500g) en een halve galia meloen
T: mandarijn
L: kantoorlunch met allemaal lekkere broodjes en beleg
T: appel en knackebrod met kipfilet
A: tomatensoep met een volkoren pitabroodje met daarbij een rijkgevulde salade met appel, avocado, feta, komkommer
Pre workout: shake
After workout snack: kwark met whey en aardbeien
B: twee paarden rijden en daarna nog even een snelle workout in de gym, schouders staan op het programma!
Zo zie ik er nu uit: (-12 kg)
[ [url=m/qfzUVA.jpg]Afbeelding[/url] ]
black_kelpie schreef:Yonker schreef:Hoeveel wil jij er nog af? Je hebt een prachtig lijf, jaloers makend
Dat ja![]()
Ik heb geen oliebollen gehad, maar dat was een makkie, ik vind ze vies
Maanlicht schreef:Gister ging het weer niet zo lekker, veel gegeten..
Vandaag even een iets gezonder lijstje:
O: breaker high protein framboos granaatappel
T: een appel
L: drie boterhammen met huttenkase en kipfilet
T: een mandarijn, speltcracker met kip samba
A: zelfgemaakte salade van aardappel, knolselderij, avocado en gerookte makreel, eventueel een kommetje soep.
B: een uur dressuur trainen
Ik ga vanavond even een foto na maken van een tijd geleden, dus zelfde houding, zelfde kleding. Ik ben namelijk heel erg benieuwd of ik er echt zoveel zwaarder uit zie als dat ik me voel, of dat het wel mee valt.
De foto is van 19 augustus 2017. Toen woog ik 56 kilo. Nu ben ik ruim 4 kilo zwaarder.
Hopelijk zal dat een goede motivatie zijn.