Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Thanks Shiz. Mooie looks weer. Vind de donkere beter staan.
Vandaag weer de hele dag in de zon gezeten, maar wel met factor 50 op mn gezicht, in dezonschaduw bedoel ik natuurlijk, en met een hoed op. Maar toch nog...Vooral die op mn voorhoofd is erger geworden. Baal echt als een stekker.
[ [url=m/29NgXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Ik zou daar voor inderdaad ool even de primark voor binnen lopen Merel, die hebben vaak wel van die leuke dingetjes.
Jolien, zijn dat pigment vlekken? Of verbrand/allergie? Vervelend zeg!
Vandaag was het bloedheet in brabant maar toch had ik zin om te makeuppen. Ik ging vandaag voor glans, dewy en nep sproeten
[ [url=m/clS5V1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xNi8rQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YaxhpY.png]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Hele gave looks Shiz! Dat zwarte staat echt super!
Heel mooi Elke! Die sproetjes kan je idd goed hebben
Mijn look van vandaag
[ [url=m/cmuqIv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Z4hsG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Oeh gaaf Elke! Mooi kleurgebruik!
Vandaag voor mij weer alles erop en eraan![]()
[ [url=m/uo7pg9.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Edit; hier trouwens een duidelijkere foto. Je kunt wel raden dat ik van blenden houd en niet van strakke lijnen op mijn ogen
[ [url=m/4YSC41.png]Afbeelding[/url] ]
xFioon schreef:Ik zal zelf ook eens een look plaatsen, ik vergeet sochtends altijd foto's te maken of om ze hier te plaatsen
[ [url=m/RGAElQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RK1Dx3.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Nu word ik zelfs nieuwsgierig van die highlighter haha!!
Voor diegene die vroeg wat ik gebruikt had op de ogen voor de pastel ogen; beautiful iris, blackbarry in de crease en een klein beetje rule om te blenden (alles is van mac)
Mooi Merel! Inderdaad een hele mooie kleuren combi
velvetblack schreef:Nu word ik zelfs nieuwsgierig van die highlighter haha!!
Voor diegene die vroeg wat ik gebruikt had op de ogen voor de pastel ogen; beautiful iris, blackbarry in de crease en een klein beetje rule om te blenden (alles is van mac)