Friemel: kapotjed

Ik ben ook heel benieuwd naar trimony! Dit wordt mijn palette om wat beter te leren oogschaduwen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mie123gie schreef:Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer winged eyeliner gedaan. Normaal vind ik dat altijd heel lomp staan aangezien ik best overhangende oogleden heb en dus maar weinig zichtbaar ooglid. Maar ik heb vandaag alleen de wing gedaan en de rest getight lined waar door ik niet meer zo'n heel zwart ooglid heb. Zo ziet het er nu uit, hebben jullie nog tips?
[ [url=m/QEIK7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cogW5c.jpg]Afbeelding[/url] ]
mie123gie schreef:Ik heb vandaag voor het eerst in tijden weer winged eyeliner gedaan. Normaal vind ik dat altijd heel lomp staan aangezien ik best overhangende oogleden heb en dus maar weinig zichtbaar ooglid. Maar ik heb vandaag alleen de wing gedaan en de rest getight lined waar door ik niet meer zo'n heel zwart ooglid heb. Zo ziet het er nu uit, hebben jullie nog tips?
[ [url=m/QEIK7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cogW5c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fenrir schreef:Is dat aliexpress gebeuren een beetje betrouwbaar?
Niniane schreef:Heeft er hier iemand ooit de Milani Matte Lip Cream uitgeprobeerd? Zag er eentje bij Linda Hallberg in haar tutorial en vond die wel echt heel gaaf.
[ Video ]