Weet niet wat dat voor moet stellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Binnenkant bovenarm is ook makkelijk af te dekken hoor. Op mijn stage draag ik nooit iets korter dan mijn elleboog, dus mijn tattoo is eigenlijk nooit zichtbaar. En zelfs met een t-shirt is nog maar een klein stukje ervan zichtbaar.
its_daantjee schreef:even ook een vraagje.. ik lees ook al heel lang mee en ik mag pas.over 2 jaar een tattoo. maar ik doe ook een opleiding voor in de zorg..
hoe zit het daarmee? mag je dan wel zichtbare tattoo's of piercings?
_Ilsee_ schreef:goldenarrow schreef:Binnenkant bovenarm is ook makkelijk af te dekken hoor. Op mijn stage draag ik nooit iets korter dan mijn elleboog, dus mijn tattoo is eigenlijk nooit zichtbaar. En zelfs met een t-shirt is nog maar een klein stukje ervan zichtbaar.
Heb je misschien een foto? Mag ook in pb, maar ik ben benieuwd hoe het staat! Omdat ik hem dus ook op die plek wil hebben haha.
Blackbear negeert heel handig mijn vraag over hoeveel het in totaal ongeveer zal gaan kosten
Yasmine schreef:[/quote]Ja, hij is geïnspireerd op het parapluutje op de cover van That's the Spirit
Dankjewel allemaal! Ik ben er zo blij meeHij is gezet door Roald bij Salon Serpent in Amsterdam, wat een ontzettend fijne shop en artist! Heel relaxed daar, ga er zeker nog een keer terug
Ine23 schreef:Ik heb er ook 1 aan de binnenkant van mijn bovenarm. Ik vind het een ideale plek, vind het heel mooi en je kan hem zo zichtbaar maken als je zelf wilt.
Hier ook 2 foto's van de mijne, hij wordt woensdag bijgewerkt want sommige lijntjes hebben niet zo goed gepakt, maar geeft wel een idee van hoe het er bij mij uit ziet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik sta later ook in de zorg, als fysiotherapeut, en wij hebben in onze opleiding enorm veel mensen met tattoos. Daar wordt tot nu toe geen enkel probleem van gemaakt.