Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xNavatu schreef:http://www.bodybuilding.com/fun/ask-the ... wnies.html
Ik heb hem alleen met amandelmeel gedaanEn geen honing of agave maar de waldens farm optie, gezien ik dat toch nog had staan
xNavatu schreef:xNavatu schreef:http://www.bodybuilding.com/fun/ask-the ... wnies.html
Ik heb hem alleen met amandelmeel gedaanEn geen honing of agave maar de waldens farm optie, gezien ik dat toch nog had staan
En dan heb ik aardig wat meer amandelmeel gebruikt dan dat er kokosmeel in het recept stond, maar de mijne waren ietsje droog dus had ook wel iets minder kunnen gebruiken. Word een kwestie van uitproberen haha.
Jolien87 schreef:xNavatu schreef:
En dan heb ik aardig wat meer amandelmeel gebruikt dan dat er kokosmeel in het recept stond, maar de mijne waren ietsje droog dus had ook wel iets minder kunnen gebruiken. Word een kwestie van uitproberen haha.
Kokosmeel is een verhaal apart en kun je niet zomaar 1:1 vervangen door een andere meelsoort. Misschien heb je hier wat aan:
Tabel bij het bakken kokosmeel
ittheclown schreef:Wow wat gaat dit topic enorm snel, hahahah.
Er vroeg iemand hoeveel kilo ik nog kwijt moet.. heeel veeeeel er gaat gewoon niks af maakt niet uit wat ik doe. De huisarts heeft zelfs een operatie geopperd heb daar inmidels bericht voor gehad omdat ik niet in aanmerking kom.. ik ben te gezond.. lol dat is weer eens wat anders dan horen dat je te zwaar bent ;p
_KellyAV schreef:ittheclown schreef:Wow wat gaat dit topic enorm snel, hahahah.
Er vroeg iemand hoeveel kilo ik nog kwijt moet.. heeel veeeeel er gaat gewoon niks af maakt niet uit wat ik doe. De huisarts heeft zelfs een operatie geopperd heb daar inmidels bericht voor gehad omdat ik niet in aanmerking kom.. ik ben te gezond.. lol dat is weer eens wat anders dan horen dat je te zwaar bent ;p
Dat is dan toch weer positief en zou mij motivatie geven!
Zo was m'n vader vanmiddag op mijn kamer kastjes aan het leeghalen (hij had ze zelf ook helemaal vol gemaakt) en waren we aan t klooien met de weegschaal. Als ie op t randje staat ben je veel lichter, m'n vader was ruim 15 kilo lichterdeed ik t, was ik ruim 10 kilo zwaarder
karma had me te pakken haha