Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Wat leuk Mama3!! Wat moesten jullie doen? Klein groepje zeg! Rustig aan met je enkel. Het schijnt vrij blessuregevoelig te zijn, dus wel goed oppassen.
Ik mag morgenavond weer!
_Karlijn schreef:Wauw Emma!
Ik heb gisteren een lesje BodyBalance gedaan, was me aangeraden door een van de instructeurs om mijn core te versterken. In het begin dacht ik echt van pff dit is zweverigDe warming up was echt het Thai Chi gedeelte. Maar later werd het wat pittiger en ik héb me toch een spierpijn
lucifertje schreef:_Karlijn schreef:Wauw Emma!
Ik heb gisteren een lesje BodyBalance gedaan, was me aangeraden door een van de instructeurs om mijn core te versterken. In het begin dacht ik echt van pff dit is zweverigDe warming up was echt het Thai Chi gedeelte. Maar later werd het wat pittiger en ik héb me toch een spierpijn
Ik doe ook 1x pw bodybalancevind het echt lekker om te doen. Wat vond je van de balansoefening?
Ik ga zo bootcampen. Gisteren voor de BB nog move it gedaan soort circuittraining. Het zweer droop van mij af!
Wauw emita wat goed!!
_Karlijn schreef:lucifertje schreef:Tja hoe zal ik hem omschrijven. Je gaat op 1 been staan, andere been 90 graden. Dan moet je je knie vastpakken en weer uitduwen :p
Volgens mij hebben wij deze niet gedaan. Of ik beeld hem verkeerd in haha.