Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 15:37

Die bonnen (voor extra dingen) zaten bij het blad van Douglas.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 16:44

Ben een goede site tegengekomen voor allerlei reviews over skincare etc. http://www.paulaschoice.com/beautypedia/

Best erg dat er zoveel dure producten tussen zitten van heel bekende merken die echt als slecht uit de bus komen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:16

Daar kijk ik ook vaak :j. Maar haar eisen zijn ook wel echt streng. Een foundation zonder SPF krijgt bijvoorbeeld maximaal een "average", terwijl het mij geen moer uitmaakt of er wel of geen SPF inzit, omdat ik altijd een dagcreme met SPF smeer. Maar het is wel een goede site om ingredienten uit te pluizen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:24

Sowieso smeer je te weinig foundation op om de spf te behalen die ze zeggen, met dagcreme over t algemeen ook trouwens :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:31

Nou ja, bijna alle Lushproducten scoren Poor bij haar := Ook mijn dag/nachtcreme. Nou, mijn huid is veel zachter en rustiger sinds ik die als nachtcreme gebruik. Er zouden teveel problematische kruiden inzitten :+ Oké dan..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:38

Agh wat voor de 1 niet werkt, werkt voor de ander wel :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 17:39

Wel apart dat ze dan zelf ook een productlijn heeft. Voelt toch als minder objectief..

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 19:40

@Djilna,

Mag ik vragen welke creme van Lush jij gebruikt? Mijn Hope in a Jar is bijna op en ik vond m wel ok maar niet heel speciaal dus zit nu een beetje rond te kijken voor iets nieuws :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 20:26

Ik gebruik Imperialis. En dan dus als nachtcrème. Al is hij denk ik in de wintermaanden ook prima als dagcrème :) Voor mij is het echt een hele fijne crème. Trekt ook goed in, alleen als ik 's morgens wakker wordt voel je dat hij best rijk is. Maar lekker zacht huidje dus :)
https://www.lush.nl/shop/product/produc ... imperialis

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 20:44

Klopt Djilna. Maar ze was in eerste instantie een recercent voor producten, pas jaaaren later is ze haar eigen lijn begonnen.

Vind haar recenties overigens wel fijn. Ze kijkt met een nauwkeurig oog naar de ingredientenlijst en weet door haar ervaring wat wel en niet goed is voor de huid. Maarja, elke huid reageert anders dus het kan idd zomaar zijn dat jouw huid onwijs goed reageert op een stofje dat dus eigenlijk niet zo goed voor een huid is. Maar vind het een topsite om ingredienten uit te pluizen.

Ik heb behoorlijk wat producten gehad en bij mij varieerde het van okee tot goed. Helaas stijgen de prijzen elke keer weer en vind nu de producten de prijs niet meer waard. Heb nu alleen nog de BHA, AHA en antioxidanten serum. Tot voor kort waren er geen merken die hogere percentages zuur in hun producten hadden van PC, maar ben nu bezig met Alpha-H die dat wel heeft en dat is te merken ook :').

Lush vind mijn huid echt vreselijk! En ikzelf ook _O-

Ik heb de testerkit van Skins binnen. Die Radiance Primer van Laura Mercier is gewoon donkerbruin :'). Morgen maar eens kijken hoe dat op de huid word en hoe die het onder make-up doet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 20:45

Ah oké, dank voor die toelichting :)

Ja het blijft sowieso persoonlijk zoiets. Geen huid is gelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 20:48

Ik heb mijn samples ook binnen :D

En de color matcher van adore beauty werkt dus duidelijk niet altijd goed...
Heb 1 tester die zeker 5 tinten te donker is en ontzettend oranje :')

Nou ja, eentje van de 5 die verkeerd is, is geen probleem.
De rest ziet er prima uit :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:56

Zo, ik ben weer een lippenstift rijker. :) Heb me ingehouden bij de oogschaduw paletten en heb de Bourjois Olé Flamingo gehaald. Het is meer een zomerkleurtje maar die vind ik toch het leukste en die wil ik al tijden. Dan maar nu haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 22:58

Die heb ik ook, super gaaf kleurtje, maar de geur...
Hij ruikt... maf...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:29

Ik ga ook nog ff bij douglas neuzen _O-

Ik ben ook echt aan het twijfelen of ik Revitalash voor mezelf ga kopen voor kerst.. ben er echt heel erg benieuwd naar en zie zoveel positiefs :)) Why so expensiveeee

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-14 23:57

Olé flamingo heb ik ook. En Frambourjoise, die is meer richting rood :)
Bevroren handen, net terug van paard..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:10

Ik lees hier altijd mee en geniet van jullie make up dingen. Maar nu heb ik een vraag, ik was gister bij de DM waar ik eindelijk een hele gave donkerpaarse lippenstift vond.
Hij is van de LE die hier niet is volgens mij (good girl bad girl) 01 it wasn't me! helaas was er alleen nog maar een tester dus ik zoek een look a like. Heeft iemand tips?
Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:14

Hij lijkt heel erg op Rebel van MAC, maar dat is wel een erg dure dupe := Gaat normaal andersom :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:16

Prijs maakt opzich niet zo veel uit, hoe goedkoper hoe beter natuurlijk, ik wil echt zo graag een mooie donkerpaars. Ik zal eens naar Rebel kijken!

edit: volgens mij is rebel nog wel een stukje lichter helaas.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:20

H&M heeft een soortgelijke paarse kleur en ik kan me nog een artikel op Beautylab herrineren over iemand die paarse lipstick voor je maakt. http://www.beautylab.nl/hate-love/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:21

Bij mij is Rebel wel echt zo donker als op die foto, maar het is wel een Satin finish dus je kan hem vrij makkelijk opbouwen. Vind hem bij mij jammer genoeg wel echt heel erg vellerig, na een uurtje is letterlijk alles te zien op mijn lippen. Krijg er ook extra velletjes van :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:23

Mac cyber is heel donker? (:

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 00:58

Zo, nog maar even een extra mac foundation gekocht voor als deze op is := En nog NYX taupe bronzer en een douchegelset :)) Toch nog even gebruik maken van die dubbele beauty's lol.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 01:59

_Micha_ schreef:
Ik lees hier altijd mee en geniet van jullie make up dingen. Maar nu heb ik een vraag, ik was gister bij de DM waar ik eindelijk een hele gave donkerpaarse lippenstift vond.
Hij is van de LE die hier niet is volgens mij (good girl bad girl) 01 it wasn't me! helaas was er alleen nog maar een tester dus ik zoek een look a like. Heeft iemand tips?
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik kom morgen heel toevallig nog langs de DM, dus als ik hem zie, moet ik hem dan voor je meenemen? Past vast wel door de brievenbus, en ik haal er sowieso eentje voor mezelf dan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 09:50

Oh boy, die is gaaf <3 <3 c<3
Zo balen dat ze de leukste collecties hier nooit hebben -O-