[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

coldsummers

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:35

Ik 4 jaar, eerst moest het een yin yang teken zijn, daarna een infinity, toen moest er D'artagnan staan en nu dan "Live for it" of "Die for it"
Ik snap je helemaal meid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:35

Mijn idee begint steeds meer vorm te krijgen. Ik ga toch voor een tornado denk ik, een shelfcloud wordt wel heel lastig en ik vind er niet de geschikte plek voor. Een tornado kan ik mooi op mn arm laten zetten :P

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:37

oh dat is ook mooi Joolien! Shelfcloud is inderdaad lastiger.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:39

Joolien schreef:
Heimdallr schreef:
Ik wil hem al heel lang op mijn pols. En als ik hem moet bedekken gooi ik er wel een laag foundation ofzo op, toch?

Was het maar zo simpel :)

Waarom niet eigenlijk? Ik weet niet hoe ver je kunt komen met foundation, maar je het er ook speciaal spul voor.

Ik zie dit eigenlijk wel als een experiment ik ga eens even kijken hoe ver je daar mee komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:42

Ik denk dat foundation toch erg afgeeft en toch niet zo handig is dan :P

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:42

Ik wil dat ook graag weten, want ik denk dat je met foundation, een goed dekkende foundation, wel een heel eind komt.
De foundations die ik gebruik geven niet af. Deels trekt het in mn huid omdat het ook een soort dagcreme is.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:43

Ik vind het lettertype trouwens wel echt lastig.
Gaat van het ene uiterste naar het andere uiterste. :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:51

Ik krijg steeds meer ideas voor tattoos.
Een pijl, of een infinity teken met een pijl (dus een onderbroken infinity teken) lijkt ;e echt prachtig. Zit nu al een hele tijd in een periode waarin alles wat ik doe niet goed genoeg lijkt te zijn en waarin zoveel fout gaat, toen ik dus het symbool van de pijl tegenkwam voelde het ook meteen alsof het helemaal klopte.
Ik zal jammer genoeg toch nog een tijd moeten wachten denk ik, toestemming zal ik misschien wel krijgen van mijn ouders, maar dan heb je altijd de twijfel van 'wat als dit gewoon een fase is?Dat die alles-mislukt gevoelens er alleen maar zijn vanwege hormonen'

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:03

Ik zou gewoon lekker even wachten... je bent 16 en infinity tekens en pijlen (en nog veel meer) zijn nu hip en iedereen probeert zijn eigen verhaal eraan te matchen. Ik vind 18 jong zat :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:18

Ik kan ook niet wachten tot de mijne staat.
27 november lijkt nu opeens heel lang te duren.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:19

Haha ik schrik steeds een beetje als ik naar de datum kijk. Minder dan 2 weekjes nog *\o/*

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:55

Heimdallr schreef:
Ik wil dat ook graag weten, want ik denk dat je met foundation, een goed dekkende foundation, wel een heel eind komt.
De foundations die ik gebruik geven niet af. Deels trekt het in mn huid omdat het ook een soort dagcreme is.

Als je suggesties voor een goede foundation wil, bekijk dan dit filmpje over Zombie boy even:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:56

Waarom nadenken over een foundation ? Zet hem dan op een bedekte plek ;)

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 13:59

Hoeveelste mag je Drunksheep? Ik 18 en 19... Spannend he?
Ik heb net mn artist nog maar een mailtje gestuurd. Hoe hij eigenlijk wilt dat ik betaal... Ga niet het bedrag cash meenemen uit NL, is namelijk behoorlijk bedrag... Ook gevraagd of ik echt niet een dag eerder al even mag komen kijken naar het ontwerp, in principe krijg ik het pas op dag dag zelf te zien. Zou er zo graag een nachtje over kunnen slapen.

Ben het trouwens met drunksheep eens wat betreft pijl/ infinity voor een 16 jarige. Écht, je gaat nog zo veel veranderen! Je smaak kan nog alle kanten oo gaan, en nu zie je dit gewoon heel veel, met toffe foto's op facebook, pinterest, wherever.
Toen ik 16 was (oma speaks), waren tribals enorm in... Vond ik geweldig, moest en zou er ook 1 hebben... Ik had zo'n eastpack rugzak vol tribals, en wist zelfs al welke daarvan ik wilde. Ben nu heeeeeel blij dat ik dat niet gedaan heb, maar gewacht heb. Heb de rugzak onlangs weg gegooid... :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:00

als hij niet heel groot is kun je hem eventueel altijd nog afplakken met een pleister.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:03

Ik moest een zou een paardenhoofd toen ik nog jong en jeugdig was.
Heb er nu (23 jaar later) niet echt spijt van, maar het is zeker niet meer iets wat ik nu zou kiezen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:03

Er zijn idd wel primers waarmee je je tattoo degelijk kunt verbergen :j

Pimaude: Omdat het niet in elke situatie handig/gewenst is.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:17

Lon83 schreef:
Hoeveelste mag je Drunksheep? Ik 18 en 19... Spannend he?
Ik heb net mn artist nog maar een mailtje gestuurd. Hoe hij eigenlijk wilt dat ik betaal... Ga niet het bedrag cash meenemen uit NL, is namelijk behoorlijk bedrag... Ook gevraagd of ik echt niet een dag eerder al even mag komen kijken naar het ontwerp, in principe krijg ik het pas op dag dag zelf te zien. Zou er zo graag een nachtje over kunnen slapen.

Ik mag de 19e :) ben echt heel excited haha!

Mijne ga ik ook nog een berichtje sturen... aangezien hij uit Canada komt en mij stuurde wat de prijs was zonder valuta erbij ben ik benieuwd of het dollars of euro's zijn. En of ik het dus idd mee moet brengen of mag pinnen. Heb dat laatste zelf liever, hij heeft me een hoge schatting gegeven dus straks zit ik met cash over. Heb zelf liever alles op mijn rekening staan :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:18

Tinkerloos schreef:
Heb er nu (23 jaar later) niet echt spijt van, maar het is zeker niet meer iets wat ik nu zou kiezen.

Maar jij laat die nu ook coveren toch?

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:21

Haha als je met pleisters gaat lopen om je polsen heb ik het gevoel/idee dat al snel mensen denken dat je jezelf snijdt. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:29

Ja als je bij beide polsen 1 hebt misschien wel, maar als ik iemand met een pleister op zn pols zie denk ik echt niet dat diegene zich snijdt..

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:31

Ik denk dat ik er eerst maar 1 doe op de ene, en altijd nog kan beslissen wanneer ik de andere wil. :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:14

Drunksheep schreef:
Tinkerloos schreef:

Maar jij laat die nu ook coveren toch?
:j

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:11

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:22

pimaude schreef:
Waarom nadenken over een foundation ? Zet hem dan op een bedekte plek ;)

Ik wil hem op mijn voet, maar ik wil in de zomer misschien af en toe wel eens pumps aan. Dan is wat foundation erover toch wat minder rigoureus dan een compleet andere plek vinden.