Ik heb de echo gehad. Slijmvlies was mooi dik alleen zag ze verder niks. Het kan zijn dat ik een late eisprong heb gehad en dat het nog te vroeg is om iets te kunnen zien. Ze hebben bloed geprikt, over een uurtje hoor ik de uitslag. Als het hcg hoog is dan is er nog kans, als het laag is.. phoe
Hier nog steeds elke dag licht bloedverlies, maar wel kotsmisselijk en moe. Krijg 11 juli een echo. Zou nu zo'n 5w ruim moeten zijn. CB test zegt 2-3 week ( vorige week zondag en nu zondag weer). Afwachten dus. Verder geen buikpijn of iets dus kan nog alle kanten op.
Heb net weer een cb test gedaan, gaf nu netjes 2-3 weken aan. Betekend dat de hcg netjes omhoog gaat en ik me niet al teveel zorgen moet maken
quera
Geplaatst: 06-07-17 08:24
Dat is goed nieuws !!
Wanneer testen jullie eigenlijk met een onregelmatige cyclus? Ik merkte dat ik toen bij mijn dochter 1000-den testen heb versleten. En dat dat best veel spanning opleverde.
Wiebke, oh super fijn zeg! Dat was nog even spannend.
Hier alles rustig. Menstruatie is geweest en voel me een stuk relaxter, ben lekker bezig met m'n paard en de hondjes. Denk toch dat het een verstandige keuze is geweest.
Cobiie, Caroline, Retlaw en Dromertje, hoe gaat het met jullie ondertussen?
Nuggt je bent toch voor even pauze gegaan dan? Verstandig hoor, dan kun je er straks weer echt voor gaan. Lekker je rust en ontspanning nemen nu! En Wiebke wat knap dat je er zo rustig onder blijft zeg maar klinkt idd echt als goed nieuws, van harte gefeliciteerd!
Jojoju
Geplaatst: 07-07-17 09:04
Bloed is geprikt. Over een uurtje kan ik er weer heen voor de uitslag en echo. Het belangrijkste is de uitslag, daar zal uit blijken of het hormoon voldoende is.
Ik me alleen echt niet bezig houden met deze mogelijke zwangerschap omdat ik afgelopen dinsdag echt knallende ruzie heb gehad met mijn vader en hij me niet meer in zijn leven wil.
Het begon met iets kleins, maar toen hij niet kon winnen zei hij:
'Ik ben bijna 60 en zou onderhand wel eens opa willen worden. Wat zit ik daar op te wachten, méns je hebt geen idee!'
Dus ik zeg dat hij daarmee een dolk in mijn hart steekt en 8 keer omdraait, maar nee dat zag ik verkeerd want het was als bemoediging bedoelt. Mijn interpretatie was echt verkeerd! Tijdens dit telefoongesprek ben ik heel rustig gebleven en heb mijn stem niet verheft, gelukkig.
Dit is al de zoveelste keer dat hij zeurt om opa te worden en ik was het beu. Hij is een heel autoritaire man die geen tegenspraak dult en àls je tegen hem ingaat geeft hij zo'n grote mond dat iedereen altijd maar weer in zijn schulp trekt. MAAR toen ik hoorde dat hij een STROP voor mijn borderliner zus van 21 had geknoopt omdat ze gezakt was voor haar opleiding sloegen alle stoppen door. Ben naar hem toegegaan om precies te vertellen hoe ik erover denk.. is niet goed afgelopen.
Hij weet niet dat ik zwanger ben een hij gaat spijt krijgen niet normaal. Op dit moment heeft hij de deur dicht gedaan, hij sloot af met: "tot nooit meer ziens Joyce!"
Al die stress is echt niet goed voor me hoor jongens
cobiie
Geplaatst: 07-07-17 09:42
Veel sterkte de komende tijd Wiebke. Dat is echt een flinke domper op de heerlijke periode die er (mogelijk) aankomst voor je.
Ik ga duimen draaien voor een positieve uitslag, dat heb je zeker verdiend!
Jeetje Wiebke, wat een ontzettend naar verhaal zeg. En idd wat zal hij zichzelf voor zijn kop slaan als hij straks zijn kleinkind niet in zijn leven heeft.
SillyB, ja heb toch voor mezelf besloten even te wachten. Het was gewoon nu even de tijd er niet voor en merkte dat ik behoorlijk wat angst had na de vorige keer.
Wiebke, wat een ontzettend naar verhaal. Dat is niet hoe je je zwangerschap wilt beginnen, dit wil je met je familie delen. Wat ik me afvroeg, waarom gingen jullie een ivf traject in? Lag 'het' aan jou of je man? En hebben ze al een verklaring hoe het nu wel ineens zo spontaan is gebeurd? Helemaal geweldig dat dit soort dingen toch voorkomen zo af en toe!
Wij hebben de iui helemaal doorlopen, 7 keer eitje opgekweekt en 6 keer inseminatie in de kliniek. Er was geen oorzaak te vinden waarom het niet wilde lukken, sperma van mijn man was prima, bij mij viel er niets vreemds te vinden. Na 6 keer inseminatie was de planning om ivf te doen, tussen de behandelingen zat even een pauze van 1 of 2 maanden. Die eerste maand na de iui heeft de bevruchting plaatsgevonden, heel bijzonder dus!
Wat gek he dat er helemaal geen verklaring te vinden is voor het feit dat IUI niet lukte ondanks dat er met jullie niks mis was. Dan is dit met recht een wondertje!
Ik heb het ziekenhuis nog steeds niet gebeld. Eerste twee dagen dacht ik, ik wacht nog wel even kan altijd nog. Maar nu krijg ik ze niet te pakken. Denk dat dat komt omdat de afdeling nu dicht is .. Morgen nog maar een keer proberen dan.
quera
Geplaatst: 07-07-17 11:50
Heel bijzonder! Een echte geluksbaby
Vervelend dat ze niet opnemen. T weekend zijn ze wel open?