Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:31

Hoi allemaal!

Goed bezig allemaal! Ik ga nu richting boven.. Ben nu bij mijn oma. Ze heeft alleen 1 kg gewichtjes dus zal iets minder zwaar zijn. Ik ben nu wel van mn spierpijn af! Heerlijk! En ik voel me bere sterk. Ook fijn! :D

Sorry ff offtopic; ik heb mn telefoon op mn werk laten liggen. Nu had ik het nummer niet van een hele leuke jongen met wie ik aan het daten ben. Maar ik had verder helemaal niets van m qua andere communicatiemiddelen. Heb ik stad en land afgebeld (hij woont ook aan de andere kant van het land) en ik had uiteindelijk zn vader aan de telefoon, via hem dus gelukt! _O- Maar hij vond het super lief dat ik de moeite had gedaan en nu heb ik zolang mn werktelefoon nummer als sms functie met hem. :') Verder maakt die telefoon me niet zo veel uit maar vooral dat ik zijn nummer niet meer had... :\ Morgen ochtend ga ik hem toch wel ophalen hoor. *D
Laatst bijgewerkt door Roos_M op 26-01-13 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:32

MightyJoe schreef:
Na 2 rampzalige dagen moet ik er weer aan geloven morgen! Ik ga niet overnieuw beginnen maar ik ga gewoon verder bij dag 6 en dan keihard me best doen op de Nathalie manier!

Natalie is ook een cheater trouwens := met de lunges. Als Jill niet kijkt doet ze alleen haar armen :+

Ahaha daarom wil jij graag de nathalie manier zeker.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:33

Equimotion schreef:
Respect voor de havermout eters, dat krijg ik echt niet weg. Vind mezelf al heel gezond met weetabix.

Maak je het wel lekker genoeg?
Ik vind het echt heel lekker. :9

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:34

__Sannne schreef:
MightyJoe schreef:
Na 2 rampzalige dagen moet ik er weer aan geloven morgen! Ik ga niet overnieuw beginnen maar ik ga gewoon verder bij dag 6 en dan keihard me best doen op de Nathalie manier!

Natalie is ook een cheater trouwens := met de lunges. Als Jill niet kijkt doet ze alleen haar armen :+

Ahaha daarom wil jij graag de nathalie manier zeker.

:')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:36

Iemand misschien enig idee waar (welk merk) deze tops van zijn? Ik vind ze zo leuk :D

Afbeelding

Edit; laat maar, meisje heeft ze zelf gemaakt. -O-

MightyJoe

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:41

Zijn van Blogilates! Ze heeft een echte webshop enzo :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:41

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:44

Ohh thanks! Verzendt zij ook naar Nederland of dat niet?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:44

Die zijn ook leuk zeg!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:45

Ja :j

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:45

Is ook wel leuk om een groepsbestelling te doen? Ik wil ook wel iets hebben en dan kunnen we verzendkosten delen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:46

Ik wil dan ook wel mee doen met de groepsbestelling, zitten gave dingen tussen!

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:46

Ik vind ze ook wel leuk!
Duurde even voor ik door had dat "be you tiful" beautiful betekende.
Ik zat te zoeken of er nog iets voor of na dat tiful stond wat ik misschien niet kon lezen door een vouw ofzo :=

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:48

Dat vind ik een goed idee MightyJoe, ik vind ze ook erg leuk!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:50

Haha die shirtjes zijn tof! Misschien ook leuk om het met een eigen tekst te (laten) maken?

@Karin: het zit voor mij nog meer in de structuur dan in de smaak denk ik. Wij voerden het vroeger thuis aan de pups, misschien dat het daarom in mijn brein zit opgeslagen als "hondenvoer" := :D
Weetabix vind ik dan weer echt heel lekker. In het begin moest ik wel heel erg wennen dat het niet zoet was, maar nu vind ik dingen als Special K niet eens lekker meer, zo zoet. Met 4gr suiker per 100gr heeft het de minste suiker van de ontbijtgranen die je in een pak kunt kopen. Ik heb 1x geprobeerd om bij de reformzaak mijn eigen muesli te mengen, maar dat vond ik ook zo taai en droog allemaal. Dus ik hou het maar bij weetabix.

Vandaag heb ik voor de biceps en borst- oefeningen 2kg gewichtjes gepakt, de schouder oefeningen doe ik echt nog maar met 1 kg, anders haal ik het eind niet :o

Vind het bij die lunges trouwens soms moeilijk om mijn evenwicht te bewaren. Zie op de video dat zij allemaal hun voorste voet een beetje schuin zetten, dan is het idd wel makkelijker, maar is dan niet slecht voor je enkel/knie?

En ben ik de enige die zo'n stijve hark is dat ik me vast moet houden bij het rekken van mijn bovenbeen? :o

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:53

Die shirts zijn leuk!

CCCCC: ik wil hierna ook best ripped doen, maar moet je dan geen aangepast eetpatroon? Ik zit vandaag zo flink aan 1600 en zou het jammer vinden volgende week ofzo dan weer naar beneden te moeten gaan als ik net even voldoende wilskracht heb om het op te drijven -O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:55

Equimotion, ik kan tijdens het stretchen van mn linkerbeen wel blijven staan, maar tijdens de rechter leun in ook tegen de muur hoor :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:56

Bhriseis schreef:
Die shirts zijn leuk!

CCCCC: ik wil hierna ook best ripped doen, maar moet je dan geen aangepast eetpatroon? Ik zit vandaag zo flink aan 1600 en zou het jammer vinden volgende week ofzo dan weer naar beneden te moeten gaan als ik net even voldoende wilskracht heb om het op te drijven -O-

Als je gewoon gezond eet, alles binnen krijgt wat nodig is, lijkt me het prima. Aangezien ik ook m'n kcal moet ophogen, net als jij. Ik blijf gewoon eten wat ik altijd deed(ook zo rond de 1600 en oei wat is dat moeilijk!), zo houd je het het langst vol denk ik.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:57

Oh oke dan wil ik heel graag meedoen als dit de nieuwe work out wordt :)
(Raponsje zei denk ik wel dat hij heel zwaar is ergens, dus ik ben erg benieuwd!)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:04

Ik heb dat ook met de lunges, als ik niet uit kijk lig ik om :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:08

Voedingspatroon drastisch aanpassen gaat mij niet lukken zolang ik niet op mijzelf woon en 3 dagen op stage ben. Geen tijd om apart iets klaar te maken.

Ik zit ook te denken aan Ripped hierna, maar misschien moet ik eerst eens dit afmaken.
Six weeks six packs kan altijd daarna nog mocht ik écht de smaak te pakken hebben en m'n buik het grootste probleem zijn. Al hoewel het vaak meer mijn bovenbenen zijn waarom ik broeken niet pas :+

Die lunges bevallen mij juist wel goed, kan mezelf aardig stevig neerzetten."
Ik ga ze morgen eens andersom doen, eerst links ipv rechts. Heb het idee dat ik de laatste voor/achter sessie meer verwaarloos.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:08

Ik denk dat 30 day ripped voor mij voor nu nog te zwaar is, ik denk dat je dan alles goed met nathalie mee moet kunnen doen om die vol te houden en ik val nog teveel terug op Anita. Ik ga denk ik voor de 6 week six-pack of nog more trouble zones. Burn fat, boost metabolism en yoga meltdown staan ook nog op mijn verlanglijstje en ik denk dat ik dan weer van voor af aan begin ofzo. Ooit komt er nog wel een dag dat ik voldoende getraind ben om de zwaardere programma's te gaan doen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:10

Oeh, ik wil graag mee doen met de t-shirt bestelling! Wat een leuke shirts zeg!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:11

Dat klopt Dorus; het dag voor dag aanpakken gaat het beste :j
De yoga is zwaar maar wel heel leuk (en niet zo'n op en neer gehuppel doordat er geen cardio-minuutjes tussenzitten)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 23:12

MightyJoe schreef:

Ja, dat was mij ook al opgevallen, boef! Zo wil ik ook wel met Natalie meedoen :')