Over 3 maanden 9.6 km.. eens even zien of ik dat voor wil gaan of het terug laat zetten naar 3 miles..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amaryllis schreef:Pfff mijn run ging slecht. Te snel gestart en bloedheet! Heb 33.48 gelopen met 3X (schaam..) wandelen, dus niet eens superslecht dan maar het lukte gewoon niet. Baal!
Over 3 maanden 9.6 km.. eens even zien of ik dat voor wil gaan of het terug laat zetten naar 3 miles..
) en ik wil daarvoor eigenlijk helemaal opnieuw opbouwen. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie het hardlopen hebben opgebouwd. Via een bestaand schema, of zelf iets verzonnen? 
xIrlijn schreef:Hoi allemaal! Ik vroeg me af of hier misschien hardlopende bokkers zijn die last hebben (gehad) van hun schenen tijdens het hardlopen. Ik ben daar nu al een halfjaar mee aan het klungelen, en het blijft maar sluimeren.. Nu heb ik me ingeschreven voor de 10 km met de zevenheuvelenloop (meer mensen die daar aan mee doen?) en ik wil daarvoor eigenlijk helemaal opnieuw opbouwen. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie het hardlopen hebben opgebouwd. Via een bestaand schema, of zelf iets verzonnen?
Ik ben van plan morgen 3 min te rennen en 1 min te wandelen, en dat dan een paar keer herhalen. Hoop dat dat lukt!
kay27 schreef:Oh amaryllis, volgens mij komen wij echt wel uit dezelfde regio! Ik heb 'm overgeslagen iig. Maar jij doet de bridge to bridge ook mee? Ik ook, en ook 6 EM. Je kan het hoor, laat je niet ontmoedigen!
moet de trainingsactiviteit wel echt op gaan schroeven anders ben ik heel bang dat ik het niet haal..
Zit nogsteeds in mn baalmodus haha, hoewel ik weet dat de omstandigheden ook wel pittig waren voor iemand die pas een kleine 4 maanden serieus met lopen bezig is 
Dus ik dacht dat ik het dit jaar ook weer kon doen, maar dan heb ik ook stage en geen flauw idee of ik het ga redden om na stage nog te trainen... Ben pas gemiddeld rond 19:00/20:00 uur thuis dat wordt dan allemaal wel erg laat ben ik bang.
Hopelijk ga ik er dus de energie voor vinden, want dat zou ik wel leuk vinden. 
Maartje__ schreef:xIrlijn schreef:Hoi allemaal! Ik vroeg me af of hier misschien hardlopende bokkers zijn die last hebben (gehad) van hun schenen tijdens het hardlopen. Ik ben daar nu al een halfjaar mee aan het klungelen, en het blijft maar sluimeren.. Nu heb ik me ingeschreven voor de 10 km met de zevenheuvelenloop (meer mensen die daar aan mee doen?) en ik wil daarvoor eigenlijk helemaal opnieuw opbouwen. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie het hardlopen hebben opgebouwd. Via een bestaand schema, of zelf iets verzonnen?
Ik ben van plan morgen 3 min te rennen en 1 min te wandelen, en dat dan een paar keer herhalen. Hoop dat dat lukt!
Zoek eens op splinshints of Springschenen en kijk of dit overeenkomt. Zoja, win advies in van een deskundige (fysio?) maar ga maar uit van minimaal een maand niet hardlopen (afhankelijk van de ernst, ik heb er 3 maanden uitgelegen).
Niet mee doorlopen iig! Anders wordt het chronisch en dan ben je heel heel heel erg ver van huis af.
xIrlijn schreef:Hoi allemaal! Ik vroeg me af of hier misschien hardlopende bokkers zijn die last hebben (gehad) van hun schenen tijdens het hardlopen. Ik ben daar nu al een halfjaar mee aan het klungelen, en het blijft maar sluimeren.. Nu heb ik me ingeschreven voor de 10 km met de zevenheuvelenloop (meer mensen die daar aan mee doen?) en ik wil daarvoor eigenlijk helemaal opnieuw opbouwen. Daarom ben ik benieuwd hoe jullie het hardlopen hebben opgebouwd. Via een bestaand schema, of zelf iets verzonnen?
Ik zou het even overslaan 
Maartje__ schreef:Nayomie schreef:Vanaf vandaag ben ik begonnen. We beginnen langzaam. Dus 1,3 km in 9 minuten
Prima begin toch!? Juist super als je heel rustig opbouw, dat voorkomt zo enorm veel blessures. Top