[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:40

zoo ik lees een btje mee.. en ik wil ook eventjes een paar met jullie delen. ik ben op dit moment bezig met een sleeve. en k moet zeggen dat t resultaat tot nu toe echt geweldig is. de sleeve vertelt mijn levens verhaal. het is nog niet af maar hier de fotos van nu toe :

Afbeelding
resultaat na 2 sessies

Afbeelding
resultaat na 3 sessies

Afbeelding
close up na sessie 3 ( dit is mijn fjordje die ik oktober 2012 moest verkopen door omstandigheden, een hele moeilijke keuze. Ik wilde iets speciaals dus dit is dus voor mij heel mooi)

Afbeelding
resultaat na sessie 4 ( een speciale tekst voor mij "believe in the beauty of your dreams, een tijger ( chinese sterrenbeeld ) en een ster met 7 punten ( dit staat voor de tijd dat ik in australie heb gewoond)

Afbeelding
resultaat na sessie 5 ( een pootafdruk met een protret van 1 van mijn honden) ( mijn andere hond word op dezelfde manier gemaakt)

T word uiteindelijk allemaal 1 geheel door middel van een muziekbalk en opvulvormen. Tevens is de bedoeling om het geheel in te kleuren met knalkleurtjes. ( ik weet alleen nog niet of ik alles kleur wil of een paar elementen, maar ik heb nog genoeg tijd :) )
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :). 12 maart is mijn volgende sessie

Mossel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:01

Gaaf, die poot is gaaf ( chowchow?) ben benieuwd naar het eindresultaat :))

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:06

Mossel schreef:

Dankjewel :). ik ben er der ook tot nu toe super blij mee. Het is inderdaad een Chowchow ( leuk dat je dat ziet :j )
Het is voor mij elke keer weer een verassing wat er bij de volgende sessie gemaakt word. ( er is natuurlijk wel een ruwe schets gemaakt van te voren, maar de plekken bepalen we per sessie :) )

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:12

Zo hé was me even weer een bijleespoging :D
Wat een gave tattoo's zijn er weer voorbij gekomen zeg, weet alle boktnamen er niet meer bij maar het veertje, en tekst op de rug is heel gaaf helemaal mijn ding !
Die uil/ cupcake is ook erg leuk en zeker apart, maar zou voor mij te heftig zijn :+

De Tattoo als aandenken aan een overledene zou ik zelf ook nooit zo opzichtig willen.
Idd o.a om de reden die Lieveli zegt, Maar zo zie je maar dat iedereen er weer anders mee omgaat en naar kijkt.
( Mijn zus heeft ook zoiets groots op het been laten zetten na overlijden van onze Pa, en ik vond het werkelijk afgrijselijk :o )

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:23

Stephzdesign schreef:
Mossel schreef:

Dankjewel :). ik ben er der ook tot nu toe super blij mee. Het is inderdaad een Chowchow ( leuk dat je dat ziet :j )
Het is voor mij elke keer weer een verassing wat er bij de volgende sessie gemaakt word. ( er is natuurlijk wel een ruwe schets gemaakt van te voren, maar de plekken bepalen we per sessie :) )

Mooie tattoos heb je! Ze zijn alleen vergeten de tong van je chowchow blauw te maken ;)

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:25

Haha... Misschien doe k dat ook wel hoort tenslotte bij een chow ;).. maar eerst word alles black and grey gezet en als alles erop staat dan felle kleurtjes :). Maar ff eerst t geheel afwachten haha..

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:12

Hallo Bokkers! Ik kwam toevallig zonet dit topic tegen en dacht dat hier vast wel een aantal vragen kon stellen! :)
Ik wil binnenkort heel graag m'n eerste tattoo laten zetten! 'No fear' in een bepaald lettertyp op de zijkant van mn voet, maar nu is de vraag; hebben jullie enig idee wat dat ongeveer zou kosten en of een van jullie toevallig ervaring heeft met tattoos zetten in enschede?

Alvast bedankt! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:13

Qua prijs zul je echt bij de artiest moeten zijn. De ene shop heeft een startprijs van 100 euro, de ander is 100 euro per uur...

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:14

Lieveli ik ga echt stuk om jou in dat wiettopic met die letters vergroten :'). "Geen dank". Haha te mooi :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:30

Dat heb ik eigenlijk ook Awkward, die stomme mtv serie. Iedere keer als die bitch een rotopmerking maakt zegt ze 'you're welcome'. :')

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:42

En dan trekt ze er nog zo'n verrotte bek bij. Echt chill dat ik dit nu in mijn hoofd hoor tot ik in slaap val :').

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 02:20

Hahaha ik vind haar zo geweldig!!!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 02:35

Nynke1 schreef:
Wow Tessa super vet. En ga je dan elke keer een nieuwe stad laten tattoeëren en dan weer een pijltje doortrekken :D?

Jij snapt hem! :D bedankt allemaal! :
Hij was trouwens wel 600 dollar :')

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 02:58

Ik loop al zóó lang met een idee in mijn hoofd maar weet het niet goed naar buiten te brengen :)

Misschien een lap tekst, maar vind 'm zó mooi!

The morning sun painted the red desert sky,
praises and prayers were chanted on high.
Whispering winds moved across the land,
restlessly shifting the parched, white sand.
The sky grew dark, from crimson to gray,
shadowy clouds mounted in swirling arrays.
Torrents of sand eclipsed the sun,
Earth and Sky became as one.

From this mystical play of Earth and Sky,
came a shrieking, thundering, mighty cry.
Like the shrieking of a million birds,
like the thundering of a mighty herd.
Swiftly this tempest of swirling sand,
Raced the lightning across the land.

Then the One Above reached out, seizing this whirlwind force,
and from it's fury formed the Arabian Horse.
The creature's beauty was unsurpassed,
it's gait elegant, it's speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a regal force.
the One Above's masterpiece,

The Arabian horse.
----

Maar misschien dan in de originele Arabische taal?? Ideeën??

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:35

Gaaf tessa! Niet mijn smaak maar wel gaaf. 600 dollar das wel duur := maar je betaald natuurlijk ook voor de bekendheid.

De sleeve hierboven vind ik heel stoer. Ik hou van vrouwelijke sleeves! Die pootafdruk is ook heel leuk. Alleen vind ik het hoofd van de mlp een beetje te groot ofzo? Maar dat kan ook weer door m'n telefoon komen :')

Zou zelf wel een halve sleeve willen maar het past totaal niet bij me en ik denk eigenlijk ook dat het er niet uitziet.

DAMWolf wil je echt die HELE tekst? Ik denk persoonlijk dat dat echt afschuwelijk lelijk wordt. Een tijdje terug is er eennl foto gepost van iemand's vriend die ook zo'n heel boekwerk had (al lijkt me jouw tekst nog meer) misschien moet je even kijken wat je daar van vind. Ik weet ook niet of er veel artiesten zijn die zoveel tekst zetten. Ik zou zelf een stukje van de tekst doen, en eerder zou ik het ook in het Engels doen. Ik hou niet zo van teksten in talen die je zelf niet begrijpt. Maar dat is geheel persoonlijk.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:38

Ik stuiter in het rond en heb zoveel ideeën. :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:49

Ik vind 'm leuk Tessa, maar voor mij persoonlijk iets te comic looking voor mijn smaak :P Maar gelukkig bestaat de wereld uit mensen met een verschillende smaak en mening, anders werd 't ook maar zo saai! Wel super tof dat je 'm daar hebt laten zetten, en ja, voor de naamsbekendheid betaal je ook een deel denk ik .. :P

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:23

wauw die sleeve ..... echt mooi !

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 12:04

Courses schreef:
Ik vind 'm leuk Tessa, maar voor mij persoonlijk iets te comic looking voor mijn smaak :P Maar gelukkig bestaat de wereld uit mensen met een verschillende smaak en mening, anders werd 't ook maar zo saai! Wel super tof dat je 'm daar hebt laten zetten, en ja, voor de naamsbekendheid betaal je ook een deel denk ik .. :P

Mee eens!
Vind dat roze aan de onderkant wel echt gaaf :))

Dit topic is echt niet goed voor mijn studie gedrag, ik vertoon ernstig studie ontwijkend gedrag nu :+

Ik ben verliefd geworden op deze:

Afbeelding

Vind 'm zo sierlijk en vrouwelijk, niet meteen 'goh dat is een paard'.. jep, deze wil ik _O- Heb 'm opgeslagen op mijn computer en wat bewerkt. Denk dat ik deze wel wil, als beloning voor mezelf als ik -hopelijk!!- in juni afstudeer :D

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:17

_Micha_ schreef:
DAMWolf wil je echt die HELE tekst? Ik denk persoonlijk dat dat echt afschuwelijk lelijk wordt. Een tijdje terug is er eennl foto gepost van iemand's vriend die ook zo'n heel boekwerk had (al lijkt me jouw tekst nog meer) misschien moet je even kijken wat je daar van vind. Ik weet ook niet of er veel artiesten zijn die zoveel tekst zetten. Ik zou zelf een stukje van de tekst doen, en eerder zou ik het ook in het Engels doen. Ik hou niet zo van teksten in talen die je zelf niet begrijpt. Maar dat is geheel persoonlijk.

Meerdere mensen zeggen ook dat het teveel is, en ik denk ook dat het beter is in het Engels. Stel iemand vraagt me wat er letterlijk staat, tja en dan :P? Bedankt voor je tip! Ik ga er mee aan de slag!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:57

TessaVB schreef:
Ik heb sinds 2 uur een tattoo gezet door Tommy Montoya, NY Ink <3
Zal proberen hem te uploaden, zit op me telefoon in New York!

Ohhhh die is tof!!! Ik heb hem meteen doorgestuurd naar een vriendin want die wil een outline van de skyline van NYC op haar binnenarm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:50

Moderatoropmerking:
Ik wil verzoeken om hier ontopic te blijven. Het gaat hier over Tattoo's en niet over wat er verder op Bokt gebeurt. Daar is de HuisKamer voor.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:23

Aranel schreef:
Ik zou m groter doen. Ik heb een vogel silhouet op mijn voet en de tatoeëerder adviseerde mijn ook om hem groter te doen omdat anders details gaan vervagen.

Hoe groot heb jij hem nu dan? :)

Vind die sleeve erg mooi maar dat zou niets voor mij zijn, ik vind grote tattoo's niet bij me passen :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:30

*pakt meetlint erbij*

Mijne is 3.3 cm spanwijdte :Y) Ik heb een roofvogel is zweefpositie, dus ik wilde ook die inkepingen bij de vleugels en dit was het kleinste formaat waarop dat kon.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:05

HEhe, eindelijk weer bijgelezen. Volgens mij moest ik van pagina 158 afkomen! wat een werk zeg.

Mooie dingen voorbij zien komen, dingen die ikzelf helemaal niks zou vinden, maar ook dingen die erg gaaf zijn. Vond die lotus ergens op een rug in zwart en volgens mij met dotting work erg stoer!

Veertjes, skylines, een uil en een cupcake en wat geklets over pauwenveren en hun ongeluk (of niet). Moet zeggen dat alle kriebels voor een eigen tattoo wel steeds groter worden zo!

een hele sleeve wat een werk, hoeveel sessie moet je uiteindelijk doen? En wist je al welke onderdelen je allemaal wilde voordat je eraan begon of heb je een deel ook daar erbij laten ontwerpen?