Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRooss schreef:Ik gebruik van alles... Als ik veel waterproof heb gebruik ik babyolie (ge.wel.dig.) anders kruidvat creme of van de etos oogmake up remover, het laatste wel gemixt met water anders is het verschrikkelijk agressief.
Heeft iemand ooit een van deze mascara's geprobeerd, en zo ja, wat vond je ervan?
-benefit they're real mascara -Maxfactor clum defy -Maybelline The Falsies Flared -Maybelline Volum’Express Big Eyes
_Nelleke_ schreef:Ik ben gek op paula's choice retinol serum, maar weet niet hoe deze onder m'n make-up gaat. Doe 'm altijd alleen 's nachts. Heb sindsdien geen verfrommeld gezicht meer met opstaan.![]()
xRoos: Benefit they're real mascara heb ik. Niet mega tevreden maar ook niet ontevreden. Hij vlekt in elk geval niet, blijft goed zitten, geeft veel volume. Kan wel wat klontjes geven.
Loose schreef:Daar zat ik ook al aan te denken.Maar een vraagje, zitten daar niet heel veel siliconen in? Ik heb nl proefjes gehad van een ander serum van PC en ik vond die echt niet fijn aanvoelen op mijn gezicht, heel glibberig ofzo.
![]()
Ici paris heeft trouwens weer 40% korting op lipsticks!Heb vandaag een nude kleurtje van Dior gekocht, ga denk ik nog wel even weer langs deze week.