Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 13:55

Ik gebruik ook olie om mijn make up er af te krijgen. Krijg ik zelfs de meest hardnekkige waterproof make up zonder moeite mee af. Daarna gezicht wassen met een milde face wash (heb een blokje op basis van geitenmelk en honing) en achteraf een tonic. Hoef niet de schrobben, mijn hele gezicht is schoon zonder trekkerig te voelen, maar ook zonder vettig te blijven.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:02

Ik gebruik gewoon spul van de kruidvat. De oog make-up remover voor mn ogen en de gezichtslotion voor mn hele gezicht.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 15:28

Voor eventuele slaap uit m'n ogen te wassen & restjes make-up onder mijn oog weg te halen, is dat raar eigenlijk? Nooit bij stilgestaan :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 15:30

Ik haal 's ochtends ook een nat watje over mijn ogen hoor. Zit dan toch altijd wat slaap enzo in mijn ooghoeken. Vind het bijzonder ranzig om dat niet weg te halen.

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 15:33

Ik gebruik van alles... Als ik veel waterproof heb gebruik ik babyolie (ge.wel.dig.) anders kruidvat creme of van de etos oogmake up remover, het laatste wel gemixt met water anders is het verschrikkelijk agressief.
Heeft iemand ooit een van deze mascara's geprobeerd, en zo ja, wat vond je ervan?
-benefit they're real mascara -Maxfactor clum defy -Maybelline The Falsies Flared -Maybelline Volum’Express Big Eyes

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 16:15

Ik was nooit mijn ogen 's ochtends, was gewoon mijn hele gezicht (reiniginsgel van clinique) dus als ik dan wat in mijn ogen heb is dat ook weg. Als je 's ochtends makeup restjes weg moet halen moet je het 's avonds gewoon beter reinigen. :D
Ik haal trouwens altijd mijn make-up eraf met spul van lush, is een soort crème, en daarna ga ik er met een vochtig watje overheen om alles weg te halen. Dan gezicht wassen met gezichtszeep (clinique of skincode), daarna toner (shiseido), dan exfoliant (paula's choice) en dan dag of nachtcreme.

Ik merk trouwens dat mijn huid wat trekkeriger en droger is de laatste tijd door het weer. Ik wil sowieso van gelreiniger overstappen naar een lotion, en nog een serum op olie onder mijn crème gebruiken. Iemand tips voor een fijn serum/olie?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 08:04

Ik ben gek op paula's choice retinol serum, maar weet niet hoe deze onder m'n make-up gaat. Doe 'm altijd alleen 's nachts. Heb sindsdien geen verfrommeld gezicht meer met opstaan. :)

xRoos: Benefit they're real mascara heb ik. Niet mega tevreden maar ook niet ontevreden. Hij vlekt in elk geval niet, blijft goed zitten, geeft veel volume. Kan wel wat klontjes geven.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:50

xRooss schreef:
Ik gebruik van alles... Als ik veel waterproof heb gebruik ik babyolie (ge.wel.dig.) anders kruidvat creme of van de etos oogmake up remover, het laatste wel gemixt met water anders is het verschrikkelijk agressief.
Heeft iemand ooit een van deze mascara's geprobeerd, en zo ja, wat vond je ervan?
-benefit they're real mascara -Maxfactor clum defy -Maybelline The Falsies Flared -Maybelline Volum’Express Big Eyes

De benefit heb ik. Vind hem echt heel fijn wil geen andere mascara meer ik heb overigens geen last van klontjes.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:40

_Nelleke_ schreef:
Ik ben gek op paula's choice retinol serum, maar weet niet hoe deze onder m'n make-up gaat. Doe 'm altijd alleen 's nachts. Heb sindsdien geen verfrommeld gezicht meer met opstaan. :)

xRoos: Benefit they're real mascara heb ik. Niet mega tevreden maar ook niet ontevreden. Hij vlekt in elk geval niet, blijft goed zitten, geeft veel volume. Kan wel wat klontjes geven.

Daar zat ik ook al aan te denken. :D Maar een vraagje, zitten daar niet heel veel siliconen in? Ik heb nl proefjes gehad van een ander serum van PC en ik vond die echt niet fijn aanvoelen op mijn gezicht, heel glibberig ofzo. :=

Ici paris heeft trouwens weer 40% korting op lipsticks! :D Heb vandaag een nude kleurtje van Dior gekocht, ga denk ik nog wel even weer langs deze week. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 17:44

Hoe veel betaald je eigenlijk voor een dior lipstick? :) 40% is natuurlijk wel lekker!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 18:22

Ik was nu iets van €20 kwijt, normaal iets boven de 30 dus. Ik heb nog een €5 kortingsbon liggen, dus ik ga nog een lipstick halen. Denk dat ik een donkerrode van YSL wil. :)
Ik heb deze trouwens gekocht vandaag, Grège:
Afbeelding

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 18:23

Moooi :9 't is dat ik nu geen geld ervoor heb, anders zou ik er ook een zijn gaan halen :P

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:19

Dior lipsticks vind ik vrij snel vervagen heb ook een chanel die vind ik veel fijner die blijft langer zitten en is heel zacht nu gebruik ik ze niet veel ben er erg zuinig op omdat ze nogal duur zijn :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 19:39

Verschilt dat niet per soort? Ik heb namelijk geen ervaring met de Dior addicts (die met zo'n zilveren huls), maar ik vind dezen niet snel vervagen. Ik heb er ook een paar van Chanel, de Rouge Coco Shines vervagen wel vrij snel (logisch :D ), de Rouge Coco's blijven langer zitten en de Rouge Allure's het best (vind ik :) ). Maar je hebt ook weer verschil tussen de kleuren. Ik vind Chanel alleen wel lekkerder ruiken dan Dior, die van Dior ruiken een beetje oubollig op een of andere manier. :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 07:44

Loose schreef:
Daar zat ik ook al aan te denken. :D Maar een vraagje, zitten daar niet heel veel siliconen in? Ik heb nl proefjes gehad van een ander serum van PC en ik vond die echt niet fijn aanvoelen op mijn gezicht, heel glibberig ofzo. :=

Ici paris heeft trouwens weer 40% korting op lipsticks! :D Heb vandaag een nude kleurtje van Dior gekocht, ga denk ik nog wel even weer langs deze week. :)

Hij is meer olie-achtig dan siliconen-achtig. Maar wel wat glibberig inderdaad. Trekt wel vrij snel in. Ik heb van ELF en Make Up For Ever 2 primers en die voelen echt siliconen-achtig. Bijna hetzelfde als mijn siliconen-slotspray voor m'n fietsslot. :')

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 12:40

Heb hem gister besteld. Er zijn trouwens geloof ik 2 retinol serums op PC, maar ik heb de Skin Balancing genomen. Volgensmij is dat trouwens dezelfde als van die proefjes die ik had, ik vond het gevoel toen niet fijn van de silliconen, maar ik lees echt alleen maar positieve revies over het serum dus dan moet ik me er maar even overheen zetten. :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 12:47

Voor degenen die de gel liner van Catrice gebruiken: is die bij jullie nog bij Kruidvat te vinden?
Ik heb de zwarte gel liner en had ook een bruine, maar die was opgedroogd dus wilde een nieuwe gaan kopen, maar kan ze nergens meer vinden :n

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:37

Die zijn helaas uit het assortiment.. :\ Vandaar.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 14:58

Dat vind ik nog steeds stom, dat die uit het assortiment zijn -O-

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:36

Wie heeft dé tip om losse glitters te verwijderen bij het weghalen van je make-up?

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:47

mlc :Babyolie?

Echt dat van ctrice is vresleijk, hij was super!
Net als die van Essence... :n

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:44

Ik heb nu de liquid liner waterproof van catrice en vind die eigenlijk wel heel fijn, en zeker waterproof! Vind deze fijner werken dan de gel liner van catrice.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:54

Ik ben echt gek op de eyeliners van Catrice. Ik heb zo'n stift en ik vind hem echt perfect

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:08

Ik gebruik nu een klein jaar een fluidline van MAC en die bevalt heel goed. Vertoont ook nog geen tekenen van uitdroging ofzo. Ik heb hem wel altijd op de kop in m'n stashbakje liggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:16

Ik heb vandaag ook een lippenstift van Rimmel gekocht, van de Kate Moss collectie. Ben heel benieuwd hoe hij is, ik heb hem geswatched op mijn hand en dat was een beetje raar. De streep zelf bleef heel goed zitten maar de randjes vervaagde wel snel. De originele swatch moest ik er echt met zeep eraf halen