Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Oei aan mij heb je niets, toen ik de pil nog had was ik 1 a 2 dagen ongesteld en dan heel minimaal, ik kon gerust 1 hele dag een normale tampon inhouden....
Nou, afgelopen donderdag koperspiraal laten zetten, eerste dagen wat pijn gehad en bloedverlies, maar nu geen pijn meer (heel soms een krampje ) en geen bloedverlies meer.
Morgen heb ik een echo om te kijken of hij goed zit.
K_im schreef:Bedankt voor de reacties. Heb net maar even een flinke voorraad aangeschaft, dan kom ik het weekend wel door. Die kassiere zal wel gedacht hebben haha..
Afgelopen jaar dacht ik al regelmatig heftig te menstrueren, maar vergeleken met dit was dat echt niets! Het klopt dat mijn cyclus nooit normaal is geweest, er was ook nooit en touw aan vast te knopen, wanneer, hoelang, Hoeveel etc.
Ik heb het vermoede, of kan ik het beter de hoop normen, dat dit gewoon een grote schoonmaak van mijn baarmoeder is, waar ik even doorheen moet. Light het nou erg lang aanhouden zal ik toch maar even contact met de HA opnemen.. vind dat zo erg! Ik kwam er nooit, maar ben er nu al alleen deze maand 2 keer geweest! Die zal ook wel denken. Heb je d r weer..
Nogmaals Bedankt voor jullie reacties!
Mando schreef:Ach je huisarts denkt niet zomaar daar heb je haar weer.
Ik ging me 5 jaar geleden voorstellen en ik zei.. hoop dat ik u niet zo vaak zie.
2 jaar later was het feest... de ene kwaal na de andere
Het kan ook zijn dat je een vleesboom heb, die geven ook heftige menstruatieklachten.
Ik bleek er ook eentje te hebben van 4x3cm ...
Zou toch even naar je HA gaan... beter 1x te veel dan blijven doortobben hoor.
Ik heb spijt dat ik niet eerder gegaan ben