Supervixen schreef:Lekkere blubberzooi leonie!
Lijkt of je er vakkundig omheen bent gerend op de foto?
Ja ik heb er zoveel mogelijk omheen gerend waar dat kon, je zag niet goed hoe diep de plassen waren en of er wat in lag dus dit was de beste optie. Maar daardoor maak je dus wel gewoon meer meters
Wat grappig dat je op dinsdag altijd fijn loopt. Misschien iets in je schema?
Goof zou dat bij jou ook niet door die klap kunnen komen of was het ervoor al?
Trailschoenen heb ik onlangs echt veel uitgeprobeerd. Ook ik wil persee demping hebben.
De speedgoat had ik op aanraden heir ook geprobeerd maar die voetboog ligt voor mij niet lekker.
Ik was uiteindelijk in twijfel tussen de asics Trabuco 12 en de asics Trabuco max 3.
Die laatste heeft echt heel veel demping maar daarmee sta je wel wat hoger van de grond waardoor ik het grond contact iets miste. Daarom voor de 12 gekozen. Heb er nu 2 keer op gelopen en ze bevallen goed.
Dankjewel Ninus haha. Ik ben dus nu ook wel benieuwd wat ik in goede omstandigheden zou doen. Ik sluit niet uit dat die poging er nog komt
Ben benieuwd voor welke trail je nu gaat kiezen.
Samantha_ schreef:Meer mensen met lage energie en HRV dus. Ik heb geen idee of dit normaal is deze tijd van het jaar, m’n vorige horloge had deze optie niet.
Om in het thema slimmer presenteren podcast te blijven. Ik zat laatst de aflevering over vitamine D te luisteren en de sportarts in deze podcast raad het iedereen aan om in de winter dit aan te vullen omdat je simpelweg niet genoeg kan aanmaken in de nederlandse winter. Wellicht is dit nog een optie voor een aantal om te proberen?
@suliko, ah dat is waar ook! Je hebt ze idd niet allemaal gelopen... Ik vind het ook altijd lastig van wanneer koop je een ticket. Sommige die ik het wil lopen en waar ik mijn schema op ga aanpassen, daar koop ik tickets voor. De rest is een beetje wat er voorbij komt.
En ja keuzes maken... heel lastig
Te veel dingen die ik leuk vind haha maar dat heb jij net zo.