Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en heb ze voor een appel en een ei verkocht nadat ik er 2 keer op had gelopen.
Dus ik denk dat ik een paar nieuwe Cliftons koop. Ik loop de lange afstanden bijna nooit meer verhard, dus ben daar wat makkelijker in geworden. Al zou ik eigenlijk wel weer eens een analyse moeten laten doen. Voor de trailschoenen vind ik dat niet zo zinvol.Supervixen schreef:Ja ik heb er zoveel mogelijk omheen gerend waar dat kon, je zag niet goed hoe diep de plassen waren en of er wat in lag dus dit was de beste optie. Maar daardoor maak je dus wel gewoon meer metersLekkere blubberzooi leonie!
Lijkt of je er vakkundig omheen bent gerend op de foto?
Samantha_ schreef:Om in het thema slimmer presenteren podcast te blijven. Ik zat laatst de aflevering over vitamine D te luisteren en de sportarts in deze podcast raad het iedereen aan om in de winter dit aan te vullen omdat je simpelweg niet genoeg kan aanmaken in de nederlandse winter. Wellicht is dit nog een optie voor een aantal om te proberen?Meer mensen met lage energie en HRV dus. Ik heb geen idee of dit normaal is deze tijd van het jaar, m’n vorige horloge had deze optie niet.
Te veel dingen die ik leuk vind haha maar dat heb jij net zo.
, maar nog steeds lager dan ooit tevoren en ver onder mijn oude basislijn.

. Had zware benen, dus snel ging het niet.

Heerlijk dat je dan toch 17km kan afleggen met zware benen

We kunnen voor volgend jaar wel proberen samen te lopen op onze verjaardag, dan spreken we ergens in het midden af