safina schreef:Ik ben er ook niet enthousiast over hoor, zo'n vaccin nemen. Maar je hoeft het niet te doen he? Alleen moet je dan wel andere maatregelen nemen om te voorkomen dat je mensen besmet.
Ja, voor mijn vriendin is het heel heftig. Ik kan eigenlijk helemaal niets voor haar doen. Het maakt me machteloos. Degene die de broer van haar vader besmet heeft, heeft waarschijnlijk straks geheel ongewild twee doden op zijn of haar geweten
Ik zou nooit diegene willen zijn. Zeker niet als er een vaccin was geweest, maar het mij aan moed had ontbroken om dat te nemen. Kan ik mezelf dan nog recht aankijken in de spiegel?
Ik neem mensen die het niet aandurven niets kwalijk. Ik snap dat. Tot het moment dat ik hoor dat ze anderen wel hebben lopen besmetten. Omdat ze wel vonden dat ze evenveel recht hadden op hun vrijheid als mensen die de moed wel hadden zich te laten vaccineren. Dat snap ik niet.
Maar dan is voor mij altijd de vraag nog, is er wel 1 persoon aansprakelijk voor het besmetten van een persoon. mensen zullen ook Corona kunnen hebben zonder het ooit te weten, hoe zit dat dan? En als de overleden persoon met meerdere Mensen in contact is geweest? Hoe moet ik dat dan precies zien?
Maar ik snap wel dat je niemand expres wil besmetten dat wil ik ook niet, maar denk dat niemand dat expres zou doen.