Bieb doe ik niet aan, kringloop daarintegen..
en ik heb gelukkig nog wat op voorraad.Ik hou ook echt niet van koken. Ik doe het uiteraard wel, maar meer om mezelf in leven te houden dan dat ik het leuk vind. Vanavond komt mijn nieuwe HelloFresh box, daar maar even mee stoeien welke ingrediënten ik wel en niet lust. Ik ben een moeilijke eter qua groenten dus het is af en toe even stoeien. Maar met de overgebleven groenten maak ik iemand anders blij.
) dat ik echt alles lekker vind
Probeer ik nu maar in mijn voordeel om te zetten door heel veel groente te eten.
al is het toch sterk verbeterd. Rome is ook niet in een dag gebouwd.

Elke stap is er 1 toch?
Vond dat wel een enorme domper voor mezelf, zoveel moed bij elkaar geraapt en eindelijk actie ondernomen, verdorie
Naast het sporten begonnen met wandelen. Dit probeer ik nog te doen maar ik merk dat ik elke dag gaan wandelen ook best pittig vind, om mezelf daarvoor te motiveren tenminste. Van de personal trainer heb ik een klein schema gekregen waarmee ik thuis zo een 3 kwartier/uur bezig ben qua oefeningen maar ondanks dat we heel lekker bezig waren..heb ze minstens 3 week alweer niet gedaan denk ik
Dat vind ik dus echt de kcal niet waard. Bosche bol viel me dan weer mee. Meest recente schrik was gluhwein 
Lijkt mij ook lastig om thuis te beginnen met jezelf te motiveren