Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

moest nog boodschappen doen dus had weinig in huis tot aan de middag. En we waren vanmiddag ff lekker buiten dus toen een ijsje gehaald.
 moest nog boodschappen doen dus had weinig in huis tot aan de middag. En we waren vanmiddag ff lekker buiten dus toen een ijsje gehaald.  )
 )

Lis_Ol schreef:Planning voor vandaag;
O: 2 volkoren crackers, 1 met gebraden gehakt, 1 met geiten smeerkaas. 200 ml optimel drink
T: stuk appel/noten taart
L: 2 witte bolletjes met een plak oude kaas en 1/2 advocado,
T: b’tween zero reep, blikje redbull sugarfree
T: mix van witte druiven, blauwe bessen en aardbeien
A: macaroni met gehakt groente en kruiden.
Kip gehaktbal
T:2 rijstwafels met chocolade en karamel zeezout.
250 gr magere kwark stracciatella (nieuw van optimel, ben zo benieuwd)
T: pakje sultana
Totaal: 2011
B; vanmorgen al dik een uur dressuur les gehad,
Zit nu (pas) op 4.000 stappen en ga zo de hond uitlaten en werken tot 23.30, dus komt vast nog wel wat bij

Gisteren een mooi lijstje!
 Gisteren een mooi lijstje! 
  met ham, krieltjes, een eitje en hollandaisesaus + een wit wijntje
 met ham, krieltjes, een eitje en hollandaisesaus + een wit wijntje 

En nu net beneden voor mn eerste cappuccino. Ik ga vandaag verder met mijn moestuinbakken (gelukkig hebben we een overkapping) en even boven stofzuigen. Boodschappen doe ik morgen wel even
 En nu net beneden voor mn eerste cappuccino. Ik ga vandaag verder met mijn moestuinbakken (gelukkig hebben we een overkapping) en even boven stofzuigen. Boodschappen doe ik morgen wel even   

Ik zou je altijd adviseren om eens een tijdje je eten precies af te wegen en bij te houden in een app. Dan weet je precies hoe je ervoor staat en waar je kan beginnen!
 Ik zou je altijd adviseren om eens een tijdje je eten precies af te wegen en bij te houden in een app. Dan weet je precies hoe je ervoor staat en waar je kan beginnen!
 Fijn ook dat het je lukt om stabiel te blijven! Je hebt je lichaam dus goed leren kennen de afgelopen periode!
 Fijn ook dat het je lukt om stabiel te blijven! Je hebt je lichaam dus goed leren kennen de afgelopen periode! 
  Dat wordt dus wel wat compenseren de komende 2 dagen! Vandaag wil ik iets minder compenseren omdat ik vanochtend een van de zwaarste trainingen van deze week heb gedaan.
 Dat wordt dus wel wat compenseren de komende 2 dagen! Vandaag wil ik iets minder compenseren omdat ik vanochtend een van de zwaarste trainingen van deze week heb gedaan. 

Het bananenbrood is heerlijk
 Het bananenbrood is heerlijk   

)
 )

Naar wat voor keuken ga je?
  Naar wat voor keuken ga je? 

Mooi lijstje met 15.000 stappen! Wow je gaat echt al bijna trouwen! IJs is altijd lekker. Dat aanpassen is heel herkenbaar haha. Lekkere dingen
 Mooi lijstje met 15.000 stappen! Wow je gaat echt al bijna trouwen! IJs is altijd lekker. Dat aanpassen is heel herkenbaar haha. Lekkere dingen  Goed dat je wat hoger was gaan zitten maandag. Soms moet je inderdaad even compenseren. Goed dat je blijft wegen en ook actie onderneemt op basis daarvan! Spannend je jurk! Wel gek inderdaad met die rare tijden!
 Goed dat je wat hoger was gaan zitten maandag. Soms moet je inderdaad even compenseren. Goed dat je blijft wegen en ook actie onderneemt op basis daarvan! Spannend je jurk! Wel gek inderdaad met die rare tijden!  
  Heerlijk terrasjes!
 Heerlijk terrasjes!