Sani supermooie kleur! zou ze allemaal aanschaffen en mijzelf niet inhouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libiris schreef:Jnien heel mooi setje en een mooie kleur! weet niet of je het zelf zet, maar anders zou ik de volgende keer de smile lijn wat dieper zetten.
Kijk eens bij een foto van Yellowbird of van mij, dan weet je wat ik bedoel denk ik..
dit is trouwens ook smaakgebonden
Jnien schreef:Libiris schreef:Jnien heel mooi setje en een mooie kleur! weet niet of je het zelf zet, maar anders zou ik de volgende keer de smile lijn wat dieper zetten.
Kijk eens bij een foto van Yellowbird of van mij, dan weet je wat ik bedoel denk ik..
dit is trouwens ook smaakgebonden
Nee, ik zet ze niet zelf. Ik ga bij een nagelstyliste. Heb al vaak aangegeven dat ik de rand niet zo breed wil, maar zij zegt dat ze mijn eigen nagellijn moet aanhouden. Heb ook gevraagd mijn duim iets spitser te vijlen, ze zegt ok, maar toch lukt het niet hoe ik het graag zou hebben.
Ik heb voorbeelden van jullie laten zien.......
Wat vraag jij voor een set? En bijwerken?
Yellowbird schreef:Jnien, gewoon vragen of ze een cover wilt gebruiken zodat je smile line dieper kan worden.
Dit zit in de basis opleiding dus zou ze gewoon moeten kunnen.
Wat betreft je vorm. Korte nagels kunnen niet spits. Want dan wordt de lower arch weg gevijld en die zorgt juist voor stevigheid.
Op je foto vind ik de duim ook niet netjes wat bolling en vijlen betreft, maar van je andere nagels zou je eens een duidelijke foto van de zijkant kunnen laten zien.
LadyMadonna schreef:![]()
[ [url=m/Nx2iDQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor de cleanupSpoiler:
[ [url=m/FU8u73.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jnien schreef:Ik kom al bijna 5 jaar bij haar![]()
Eerst alleen voor onze bruiloft, toen blijven gaan.
Ik ben voornamelijk tevreden, echter de vorm van haar frensh heb ik nooit mooi gevonden.
Vorige week wat foto’s gestuurd, maar ja.
Zij vraagt voor een nieuwe set (dus met tips) 65 euro en bijwerken 35 euro. Voor elke nieuwe verlenging met sjabloon 1 euro en tip meen ik 1,50 euro.
Ik zou graag eens naar jou komen, maar vind het lastig om op te zeggen bij haar zeg maar.
LadyMadonna schreef:Klanten zullen voor tips kiezen omdat ze dat kennen. Sjablonen hebben de meesten geen idee van...
Sani: kunstnagels zijn niet slecht voor je, slechte nagelstylistes wel
Valentijn is vroeg dit jaar
[ [url=m/mnqvKr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yellowbird schreef:Ik ben de styliste dus ik beslis hoe ik de nagels opbouw, niet de klant![]()
Als ik een taart bestel kies ik de smaak. Hoe die wordt gemaakt beslist de bakker.
En inderdaad, goed gezette kunstnagels zijn niet slecht voor je nagels.