Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
NoTwixLeft schreef:Ik neem vanaf deze week het Excel-bestand over van Mizora. Ik wil dat hetzelfde gaan doen als zij deed, dus elke oneven week kun je je gewicht door geven.
Sta je nog niet op de lijst en wil je er wel op, stuur mij dan ook een pb.
Geef je startgewicht, streefgewicht, startdatum en huidige gewicht door.
Wil je het niet letterlijk doorgeven is het ook goed om alleen door te geven wat het verschil met de eerder weging is. We snappen hier allemaal dat je gewicht soms niet iets waar je trots op bent en wilt delen met de hele wereld.
En dit is week 25, dus kom maar door met de pb's!
NoTwixLeft schreef:@Daphara, zullen vast niet goedkoop zijn, maar ik zie best lekker dingen staan in het glutenvrij schap. Of denk ik nu te simpel dat gluten vrij gelijk staat aan graanvrij?
Rebecca schreef:1x opscheppen krijg ik vaak zin in meer , bang dat het weggegooid moet worden (zeker bij mijn ouders ) dan eet ik toch wat meer zodat het niet weg gaat ..
*knip
Fruit heb ik sinds mijn kindertijd moeite mee , kan het wel halen alleen kan ik het weggooien op den duur daar doe ik niks mee . Mijn vader is net zo
*knip
magda_90 schreef:Onder het mom van koolhydraatarm eten ga ik vanavond bloemkool rijst maken.zojuist een keukenmachine gekocht, ik ben benieuwd!
Daphara schreef:magda_90 schreef:Onder het mom van koolhydraatarm eten ga ik vanavond bloemkool rijst maken.zojuist een keukenmachine gekocht, ik ben benieuwd!
Is lekker hoor en prima te doen met recepten waar je normaal rijst voor gebruikt.
Wel goed laten drogen! Dan blijft het langer goed.
Heb je bloemkool pizza al een geprobeerd?
L_iek schreef:Toch lastig om koolhydraatarm te eten. Moet mezelf er eens goed in verdiepen wat ik allemaal kan eten.