Mijn vriend is nu weer onderweg naar Joe van Acid Tattoos voor een deel van zijn sleeve (bovenarm). En ik zit op werk, bluh oneerlijk haha.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
IvysToeter schreef:Anoniem schreef:Mijn volgende 2/3 (eentje in 2 delen) tattoos weet ik ook al precies, maar denk niet dat die dit jaar nog komen
Je bedoeld ná je sleeve?
Waar dan?
IvysToeter schreef:goldenarrow schreef:Ik heb net mijn ontwerp binnengekregen21 februari mag ik weer
Dan heb je je ontwerp ook best lang van tevoren gekregen?
Anoniem schreef:goldenarrow schreef:Ik heb net mijn ontwerp binnengekregen21 februari mag ik weer
Tof! Tevreden mee?
Ik stuiter nu al, nog precies één week
Anoniem schreef:Yonker schreef:Hier begint het stiekem toch ook wel weer een beetje te kriebelen![]()
Het is dus echt verslavend oeps
Ik heb ook altijd geroepen dat ik er echt niet verslaafd aan raak hoorEen maand na m’n eerste stond de 2e al
![]()
En nog geen half jaar later komt er een sleeve
Anthea schreef:Ik ben voorlopig even klaar met tattoos denk ik haha. Wil nog eentje samen met mijn vriend iets van Over The Garden Wall, maar tattoos zijn in de US zoveel duurder dat ik het wel laat.
Ik vind jouw sleeve echt heel tof Will65, ik ben benieuwd hoe die er straks uit komt te zien wanneer ie klaar is!