Volkoren knäckebröd, Zalm met huttenkase en alfalfa

Ik dronk wel echt heel veel, dus voor mij wel een challenge!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Uitslag BMI en BMR
Voor meer uitleg zie de tekst onder deze kader
Met jouw huidige gewicht van 100 kilo heb je een BMI van 39.1 en dit betekent, dat je een ernstig overgewicht hebt.
Jouw huidige BMR bedraagt 1608. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 1930 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 70 kilo te behalen zul je 30 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 1597 kilocalorieën doe je er 1010 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Riddershow schreef:hey, even ierts raars. Een bekende van mij wil ook afvallen. En ik heb dus haar gegevens ingevuld op 10xgezonder.
Nu komt haar in te nemen Kcal onder haar BMR uit. Dat mag toch niet?Citaat:Uitslag BMI en BMR
Voor meer uitleg zie de tekst onder deze kader
Met jouw huidige gewicht van 100 kilo heb je een BMI van 39.1 en dit betekent, dat je een ernstig overgewicht hebt.
Jouw huidige BMR bedraagt 1608. Wanneer je beweegt zoals je daarjuist hebt opgegeven heb je 1930 kilocalorieën nodig om op dit gewicht te blijven.
Om jouw streefgewicht van 70 kilo te behalen zul je 30 kilo moeten afvallen.
Wanneer je je beweegt zoals daarnet opgegeven en je kilocalorieën beperkt tot 1597 kilocalorieën doe je er 1010 dagen over om je streefgewicht te behalen.
Riddershow schreef:Ze is lichamelijk niet zo fit en heeft wat lichamelijke klachten, dus meer sporten/bewegen is lastig.
Ik vind zelf dat er nog een groot verschil is tussen BMR (1600) en op gewicht blijven (1930). Dus vraag me af of als ze 1700 zou aanhouden het niet ook zou werken. Dan zit ze niet onder BMR. Dan zal het vast langszamer gaan, maar liever geleiderlijker dan straks een jojo effect lijkt me of nog meer klachten.