Wat lopen sommigen van jullie een afstanden en tempo's zeg

Linda_Fleur, gaaf dat je je hebt ingeschreven voor de Mongol Derby, heb je al contact gehad met de Bokkers die er al eerder aan mee hebben gedaan? En ga je ook bloggen voor Bokt? Ik heb een paar jaar bij de NR gezeten en me één of twee jaar intensief bezig gehouden met de MD - verslagen. Superleuk!
Van 14 - 21 oktober ben ik op vakantie in Giardini Naxos op Sicilië geweest met manlief, dochter en haar vriendin. Hardloopschoenen meegenomen voor het geval ik een rondje zou willen doen ... dat werd uiteindelijk bijna elke ochtend 5 - 7 km langs de boulevard en twee keer een wat langere loop / trail-achtig en omhoog de dorpjes in

Verder veel gewandeld, we hadden niet heel mooi weer, dus helaas niet kunnen zwemmen en strandliggen.
Nu thuis in de kou en nattigheid is het weer een beetje zoeken naar de juiste kleding. Ik kleed me snel te warm aan, maar als ik de deur uitga vind ik steeds zo koud

Zondag a.s. meedoen aan de Valkenloop in Valkenswaard. Heb me ook ingeschreven voor de Glow-Run Eindhoven en heb nog een paar loopjes op de planning (maar nog niet ingeschreven). Onder andere de Urban-Trail Eindhoven in december, samen met mijn schoonzus.