wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyxx

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:30

Mooi geschreven Pien!

Spice ook ik zal je nooit vergeten. Bedankt voor je topic, de openheid, de pijn, de humor. Bedankt en heel veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:33

Lieve spice, Marcel, ik hoop op een mooi berichtje vandaag, hoe klein dan ook. Ik denk aan jullie :* heel veel sterkte :*

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:36

Jennyxx schreef:
Mooi geschreven Pien!

Spice ook ik zal je nooit vergeten. Bedankt voor je topic, de openheid, de pijn, de humor. Bedankt en heel veel sterkte!

Ik reageer ook niet veel en dit berichtje ben ik het volledig mee eens, maar elke avond gaat er wel een kaarsje voor je in de fik.

Heel veel sterkte.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:37

pien_2010 schreef:
spicegirl schreef:
ben er nog,maar heel, heel slecht...

Lieverd we denken allemaal aan je. Ik gun je dat je los kunt laten hoe moeilijk dit ook voor jullie is en hoe verdrietig. Je hebt zoveel pijn, bent zo slecht. Volgens mij is het gewoon helemaal op, je hebt zo gevochten, zo sterk en taai ben je, weinig mensen doen je dat na. Je zult hier en privé een enorme leegte achterlaten en zoals ik al eerder schreef ik zal je nooit vergeten.
Natuurlijk zou het fantastisch zijn als je nog fijne dagen, uren hebt met Marcel en andere dierbaren en het liefste natuurlijk wens ik je toe dat je op knapt, maar ik heb zo mijn twijfels of dit nog mogelijk is. Hoe graag lees ik straks een grappig zinnetje van je, maar of dit mogelijk is...........denk het niet en ook dat is de ruk realiteit.....
Vandaar lieve Priscilla en Marcel mijn wens voor jullie, dat je los kunt laten hoe erg ik dit ook vind om op te schrijven.
Ik denk aan jullie. Heel veel sterkte! :*

Heel mooi verwoord... ;(

Ik hoop dat je durft los te laten, hoe moeilijk het ook is. Een hele dikke knuffel voor jou en je familie!

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:40

Jennyxx schreef:
Mooi geschreven Pien!

Misschien lees ik verkeerd maar is er nieuws? Sinds gisteravond?

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:38

Wat blijft het stil...
Heel veel sterkte gewenst..ik denk aan jullie in deze moeilijke tijd.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:40

Priscilla en Marcel, ik heb de hele ochtend gedaan om dit bij te lezen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. Het gaat moeilijk worden en ik ga hier een kaarsje voor jullie aansteken.
Marcel wat mag jij trots zijn op jou vrouw. Ondanks dat ze het zo moeilijk heeft toch blijven vechten. Voor jou komt straks het ergste. De leegte in je huis, in je bed... Ik zit hier met een brok in m'n keel en denk dat ik namens iedereen spreek als ik jou alle kracht en sterkte toewens voor wat er komen gaat. Heel veel liefs vanuit Brabant. Sterkte..

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:43

pien_2010 schreef:
spicegirl schreef:
ben er nog,maar heel, heel slecht...

Lieverd we denken allemaal aan je. Ik gun je dat je los kunt laten hoe moeilijk dit ook voor jullie is en hoe verdrietig. Je hebt zoveel pijn, bent zo slecht. Volgens mij is het gewoon helemaal op, je hebt zo gevochten, zo sterk en taai ben je, weinig mensen doen je dat na. Je zult hier en privé een enorme leegte achterlaten en zoals ik al eerder schreef ik zal je nooit vergeten.
Natuurlijk zou het fantastisch zijn als je nog fijne dagen, uren hebt met Marcel en andere dierbaren en het liefste natuurlijk wens ik je toe dat je op knapt, maar ik heb zo mijn twijfels of dit nog mogelijk is. Hoe graag lees ik straks een grappig zinnetje van je, maar of dit mogelijk is...........denk het niet en ook dat is de ruk realiteit.....
Vandaar lieve Priscilla en Marcel mijn wens voor jullie, dat je los kunt laten hoe erg ik dit ook vind om op te schrijven.
Ik denk aan jullie. Heel veel sterkte! :*

Wat hier staat .... sterkte, heel veel sterkte allemaal :(:)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:44

Lieve Priscilla en Marcel, heel veel sterkte! Priscilla zet m op, welke kant je ook op gaat. Ik hoop voor jullie op nog heel veel mooie dagen met elkaar, maar dat moet wel haalbaar zijn.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:51

Het blijft verdacht stil. :\

Hopelijk is alles okee...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:57

Ik hoop dat ze snel iets van zich laat horen.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:03

Ik kan de hele dag al nergens anders aan denken dan aan jullie, marcel en priscilla....
Kaarsje brand Y;(

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:06

Alles is al een beetje geschreven en mooi verwoord. Ik hoop dat dit voor jullie iets kan betekenen. Heel veel sterkte samen.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:12

Ik ben al sinds het begin een stille meelezer. Hier brandt ook een mooie kaars voor jullie

Ik weet niks te zeggen, ik ben sprakeloos. Jij bent zo een vechter, een prachtig persoon en een topper! Al jouw openheid, humor en enthousiasme. Ook ik zal jou nooit vergeten. Ik zit enorm te duimen om een goed bericht. Dikke knuffel aan jullie :+:
We staan achter jullie :+:
Laatst bijgewerkt door soesje321 op 28-10-17 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:12

Ik hoop dat jullie momenteel nog mooie herinneringen samen aan het maken zijn.
We denken aan jullie <3

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:13

Ik hoop zo hard op een berichtje van jou, Spice! En dan hopelijk eentje waar wel weer iets grappig in staat. Zoals jouw gewoonte is. Je bent echt een doorzetter Spice, en als er een kans is dat je hier straks weer bent , dan ben ik ervan overtuigd dat dat ook zo zal zijn. Als die kans er niet is, dan hoop ik dat je het los kan laten en vredig kunt gaan. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. maat ik typ dit met tranen in m'n ogen en dat zegt al genoeg denk ik.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:18

Afbeelding

een voor jou en een voor Marcel

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:27

Tranen in mijn ogen na je laatste bericht. Hoop toch snel wat van je te horen. Zo niet hoop ik dat je rust en vrede hebt gevonden.

Marcel, heel veel sterkte.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:30

Heel erg veel sterkte Marcel en Priscilla. Er wordt aan jullie gedacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:49

Wow, wat een ontzettend heftig topic.. Heel veel sterkte gewenst beiden en ik hoop op een groots wonder. Y;(

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 15:51

ben er nog..
bedankt voor alle lieve berichtjes, nog steeds.
alles kost heel, heel veel moeite.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:54

Wat ben ik blij jou te horen! Zet 'm op Priscilla, je kan het! :*
Laatst bijgewerkt door MoppieFilou op 28-10-17 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:54

Wat ben ik ontzettend blij om van je te horen. Heel veel sterkte lieve Priscilla

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:55

Spaar je energie en neem tijd met je gezin :* , wij zijn bokt maar

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:57

Inderdaad, precies zoals Rebecca het zegt!
Ik ben wel erg opgelucht en blij, Priscilla, dat je toch nog een mailtje stuur! Je bent een knappe doorzetter! Ik heb vandaag veel aan je gedacht, Priscilla, sterkte met alles! :(:)