Ben wel redelijk blij met mn wenkbrauwen ik moet enkel nog de juiste kleur vinden, vind ze nu nog beetje overaanwezig maar de lichtere poeder die ik heb doet weer helemaal niks.. En heb wel potloden maar dat vind ik zo rot tekenen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissBambi schreef:Leuk murthul! Ik had in m'n hoofd dat jij een ergens in de 40er jaren blondine was
Kaygee schreef:Ik durf echt niet uit eten met knalrode lipstickDan ben ik het hele etentje onzeker aan het zijn of het nog zit.
![]()
Murthel wat een mooie kleur heb je op je lippen! Welke is dat?
Mooie looks weer allemaal!
Suus___ schreef:Mooi murth! Heb wel t idee dat je je lippen onder overlijnt heb, klopt dat of lijkt dat zo?
Mooi yl!
Cchanny schreef:Leverage schreef:Chan ik denk dat een smaller montuur jou zo mooi zou staan!
Ik wil eigenlijk nog steeds heel graag over op lenzen. Maar zie dan alles dubbel.
Leverage schreef:Cchanny schreef:Ik wil eigenlijk nog steeds heel graag over op lenzen. Maar zie dan alles dubbel.
Smaller montuur is dan de oplossing!Ik ben nog steeds zo blij met m'n grijze bril. Lenzen staan mij niet en donkere monturen maken mijn gezicht veel te streng. Denk dat dat bij jou ook zo is, probeer het eens!