Dit mijn foward helix en rook. Ik heb “maar” 1 foward helix. Ik vind het een hele makkelijke piercing. Heb er totaal geen last van. Mijn rook daar in tegen is veeeeel gevoeliger.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Binnenkort ga ik mijn eerste piercing zetten, maar ik twijfel enorm tussen een septum en nostril nog. Ben bang dat die eerste me niet staat, maar vind hem super vet. Mijn familie vindt een septum alleen echt niets, dus weet niet zo goed of ik toch beter een subtiele nostril moet nemen
). Maar zit er al wel over na te denken voor wanneer ik wel de kans heb.

Ilsey schreef:Ik ben ook werkzoekend en ik dacht, beter ervoor dan weet ik direct dat het ok vinden. Ik heb wel een transparant plastic staafje met bolletje gekocht voor moest een potentiële werkgever dat vragen.

zijn limited edition 
_Friemel schreef:Ik werk op kantoor en heb dat altijd gedaan, ik heb een septum, Medusa, tunnels, tong en neusvleugel, daarnaast ook het nodige inkt, ik doe het niet uit en neem ook geen baan waar het uit moet, dit is wie ik ben namelijk maar je moet er rekening mee houden dat ook al is het 2018 dat je er absoluut op beoordeeld wordt en mensen er niet doorheen kunnen kijken
Vandaag eindelijk voor het eerst mijn Buddha tunnels in, verdomme wat zijn ze gaaf, stonden al zoooooooo lang op Mn wishlist, spontaan toen het laatste paar op de kop kunnen tikken voor 50% minderzijn limited edition
zal van de week even een goeie foto maken, ze zijn zo shiny
ik had altijd als eindmaat 12 maar voor deze dus gestretcht naar 14, dit is nu echt mijn eindmaat, groter vind ik niet mooi.
Die zijn zoo gaaf Friemel!
Helaas duurt 12 mm nog wel eventjes, zit nu op 5mm en ik doe het lekker rustig aan. Ik denk dat ik uiteindelijk ook op zo'n 10mm/12mm uit kom. Al het leuks is pas vanaf die maten zo ongeveer