[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyloe

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:12

Afbeelding

Dit mijn foward helix en rook. Ik heb “maar” 1 foward helix. Ik vind het een hele makkelijke piercing. Heb er totaal geen last van. Mijn rook daar in tegen is veeeeel gevoeliger.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 19:36

Hoi!

Ik kom gezellig mee kletsen hier :)) Binnenkort ga ik mijn eerste piercing zetten, maar ik twijfel enorm tussen een septum en nostril nog. Ben bang dat die eerste me niet staat, maar vind hem super vet. Mijn familie vindt een septum alleen echt niets, dus weet niet zo goed of ik toch beter een subtiele nostril moet nemen :')

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:20

Mag ik even om advies vragen? :')
Ik heb nu dus al 7 maanden mijn oorbellen (gewoon mijn 1e gaatjes, niet die hogere die al bij kraakbeen zitten), en ze willen maar niet genezen. Nou ja, de linker doet sinds gisteren eigenlijk wel braaf! Hij lekt geen wondvocht meer en ik voel hem niet. De rechter daarentegen doet nog steeds vervelend. Hij lekt wondvocht en aan de achterkant is de huid om het gaatje heen wat dikker, en als ik ook echt maar nét een klein beetje verkeerd prik met mijn oorbellen terug erin doen (maak eens per week de sieraden schoon) begint hij meteen te bloeden -O-

Ik voel hem over het algemeen niet echt, maar als ik het sieraad (wat trouwens van nikkelvrij chirurgisch staal is met een magneet erin om goede doorbloeding te stimuleren) eruit haal dus wel. Zodra ik de sieraden er weer in heb druppel ik telkens wat tea tree olie erop aan beide kanten, en de rechter voel ik dan héél lichtjes steken, een beetje hetzelfde idee als een schram aanraken. Voor de rest kan ik eigenlijk in mijn oorlel knijpen en doen zoveel ik wil, ik voel er niks van >;)

Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet? Zou ik het sieraad er beter gewoon in kunnen laten zitten? Moet ik met iets anders druppelen?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:23

Sowieso er in laten zitten. Eruit halen is ook gewoon niet slim, dan prik je elke keer de wond open.
Druppelen met tea tree kan geen kwaad, maar je moet er niet aan draaien of prutsen.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:58

Ik heb mijn helix nu bijna twee maanden en het gaat eigenlijk supergoed, nog wel wat gevoelig soms, maar niet geirriteerd ofzo. Nu zit ik dus te denken om nog een piercing te laten zetten. Ik vind bij andere mensen een neuspiercing zo gaaf, en dan specifiek zo'n dun ringetje. Dus ik zit nu heel erg te dubben of ik dat misschien neem. Ik twijfel alleen ontzettend of het me zou staan. Hoe beslissen jullie dat? Of doen jullie het gewoon en dan zie je het wel?

Nu zal het voorlopig toch niet kunnen,omdat ik opzoek ben naar werk en ik denk dat ik mijn kansen er flink mee verklein (en zo groot zijn ze al niet :') ). Maar zit er al wel over na te denken voor wanneer ik wel de kans heb.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 19:05

Ik heb sinds mn achttiende n neuspiercing en al heel lang n ringetje in. Op mijn vorige werk was t na n half jaar , hey, heb jij n neuspiercing?
Of t je staat, tja, misschien eerst n nepperd indoen?

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 23:27

Ik heb eerst een ringetje dat ik nog liggen had (waar normaal een bolletje in genepen moet worden) zonder bolletje rond mijn neusvleugel geschoven en dan gekeken of ik vond dat het mij stond. En een foto genomen en naar vriendinnen gestuurd die hun mening moesten geven :+

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 00:07

Ik heb zelf van een ringetje wat ik van iets heel anders heb liggen een nepperd gemaakt om te kijken hoe het staat. Vind het niet misstaan al zeg ik het zelf.
Afbeelding
Excuus de slechte foto, camera van mijn telefoon is om te huilen.

Ik zit nu alleen nog met het dingetje wbt werk. Ik heb nu nog geen baantje maar ik ben wel op zoek. Dit kan alleen nog best lang duren. En ik wil die piercing zo graag. Het zou ook nog kunnen dat ik ergens aangenomen word waar het dan helemaal niet mag en dan kan ik het helemaal vergeten. Ik zit nu dus ontzettend te dubben of ik hem gewoon laat zetten en dan maar wat meer moeite zou hebben met werk vinden, of ermee wachten met als risico dat ik het dan misschien helemaal moet vergeten. Ik neig naar het eerste, ik kan hem er altijd nog uithalen als het echt onmogelijk blijkt werk te vinden met de piercing.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 04:05

Iets om rekening mee te houden dat je bij sommige banen wel word aangenomen maar je hem dan uit zult moeten doen. Dan zit je weer met kans op dichtgroeien als je hem nog niet zo lang hebt. Bij ons op werk moeten piercings ook uit of afgeplakt. Alleen oorpiercings/oorbellen mogen sinds kort weer wel. Misschien kun je met een staafje laten piercen is minder opvallend met sollicitaties. Wanneer het genezen is kun je er altijd nog een ringetje in doen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:41

Ik vind het je niet misstaan, denk dat je het gezicht er wel voor heb

En met werk, het ligt er echt aan waar je gaat werken. Soms zijn ze er heel makkelijk over en soms niet. Gewoon een kwestie van rondvragen.
Ik werk in de horeca maar heb het geluk dat ik al mijn zichtbare piercings in mag houden, 6 in mijn gezicht en tunnels en een rook in mijn oren.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:41

Ik ben ook werkzoekend en ik dacht, beter ervoor dan weet ik direct dat het ok vinden. Ik heb wel een transparant plastic staafje met bolletje gekocht voor moest een potentiële werkgever dat vragen.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:56

Ilsey schreef:
Ik ben ook werkzoekend en ik dacht, beter ervoor dan weet ik direct dat het ok vinden. Ik heb wel een transparant plastic staafje met bolletje gekocht voor moest een potentiële werkgever dat vragen.

Ik neig dus ook naar deze insteek, ook omdat ik liever niet ergens wil werken waar het helemaal niet mag. Ik wil dit nu al ruim een jaar, heb echt veel spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Als ik ergens terecht zou komen waar het niet zou mogen dan kan het helemaal niet meer.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:30

Ik werk op kantoor en heb dat altijd gedaan, ik heb een septum, Medusa, tunnels, tong en neusvleugel, daarnaast ook het nodige inkt, ik doe het niet uit en neem ook geen baan waar het uit moet, dit is wie ik ben namelijk maar je moet er rekening mee houden dat ook al is het 2018 dat je er absoluut op beoordeeld wordt en mensen er niet doorheen kunnen kijken :)

Vandaag eindelijk voor het eerst mijn Buddha tunnels in, verdomme wat zijn ze gaaf, stonden al zoooooooo lang op Mn wishlist, spontaan toen het laatste paar op de kop kunnen tikken voor 50% minder <3 zijn limited edition <3

Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:39

Kanonnuh die zijn gaaf!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 20:17

Die zijn echt prachtig <3

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 20:20

_Friemel schreef:
Ik werk op kantoor en heb dat altijd gedaan, ik heb een septum, Medusa, tunnels, tong en neusvleugel, daarnaast ook het nodige inkt, ik doe het niet uit en neem ook geen baan waar het uit moet, dit is wie ik ben namelijk maar je moet er rekening mee houden dat ook al is het 2018 dat je er absoluut op beoordeeld wordt en mensen er niet doorheen kunnen kijken :)

Vandaag eindelijk voor het eerst mijn Buddha tunnels in, verdomme wat zijn ze gaaf, stonden al zoooooooo lang op Mn wishlist, spontaan toen het laatste paar op de kop kunnen tikken voor 50% minder <3 zijn limited edition <3

Het scheelt dat ik wel gewend ben dat mensen hun oordeel over me klaar hebben, daar zorgt mijn kledingstijl wel voor. Nu is dat met solliciteren wel anders dan normaal, maar op zich, ben ik bekend met mensen die niet door hun oordeel heen kunnen kijken. Dat zit me verder gelukkig ook niet dwars ofzo.

Wat een onwijs gave tunnels zeg!!!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 08:44

Tjah mensen hebben altijd hun oordeel wel klaar, ik loop er verder altijd netjes bij overigens (kokerrok en blouse of knielengte jurken) of je nou klein, dik, dun, lang bent, blond haar of bruin haar hebt, mensen hebben áltijd een oordeel over je klaar.. daarom solliciteer ik ook gewoon met piercings in, het is wie ik ben.

Thanks ladies :D zal van de week even een goeie foto maken, ze zijn zo shiny :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 23:18

Ok nog even een kleine spam dan, voel me net een prinsesje met Mn eyelets, vandaag ook veel complimenten ontvangen :D

Afbeelding

Afbeelding

kraakte

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 23:26

Heeeel mooi!!

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 23:45

Wauw wat gaaf, Friemel! <3

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 07:32

Heeel gaaf Friemel!!! Hoeveel mm is dat?

Ik zit zelf nu op 8 en twijfel gigantisch om nog een stapje verder te gaan..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 07:55

14mm, het lijkt kleiner maar dat komt omdat de teardrops zo massief zijn :j ik had altijd als eindmaat 12 maar voor deze dus gestretcht naar 14, dit is nu echt mijn eindmaat, groter vind ik niet mooi.

Heb nog veel 12mm sieraden, sierlijk en girly, goud, wie wil kan me pben, mag voor een prikkie weg :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 08:50

Zit maar op 6 en ga niet groter... vind mn man niet tof
Vind dat soort sieraden wel echt mega tof! Maar kom zelf vaak uit op wat meer basic dingen voor dagelijks, zonde eigenlijk...

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 09:35

:oo Die zijn zoo gaaf Friemel! <3 <3 Helaas duurt 12 mm nog wel eventjes, zit nu op 5mm en ik doe het lekker rustig aan. Ik denk dat ik uiteindelijk ook op zo'n 10mm/12mm uit kom. Al het leuks is pas vanaf die maten zo ongeveer _O-
Heb je die Tawapa's nog? Of was jij dat niet... Want die zijn wel echt mega gaaf... Misschien dat ik die toch wel alvast wil overnemen _O-

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:45

Ik heb eerst stug volgehouden dat ik bij 6 mm ging stoppen en nu zit ik toch op 8mm.. maar zoals Santigo zegt.. alle leuke sieraden beginnen bij 10 of meer! -O-