Het been gaat op zich wel goed, al de laatste paar dagen kleine terugval. Mis nog behoorlijk wat kracht en zak er vaak door heen met lopen, vooral de laatste dagen is dat meer geworden. Verder gaat coördinatie wel al weer wat beter, kan steeds beter mn been gewoon rechtuit zetten waar ik wil.
Hihi Zil is inderdaad niet zomaar een paard. Heel lief, braaf en goud eerlijk, maar hoe dan ook echt een sportpaard. Zodra ik weer wat ritjes in het zadel gemaakt heb, is het wel echt een paard waar ik zo op stap. Zelfs als ze tijd niet onder 't zadel geweest is. Ze is erg verwend geweest in 't rijden, maar als ze duidelijke grenzen heeft is ze zo makkelijk en geeft echt een "wow" gevoel zodra je er aan gaat rijden. Komt dan ook letterlijk van de grond af.
Komende najaar/winter/voorjaar gaat ze naar 't Z2 gereden worden voor sport (en dus ook elite) predicaat en weer mee op concours. Misschien nog een keer een ibop als dat uit komt, gewoon omdat het kan en leuk is haha.
Heb nog wat leuke stills uit filmpje (met telefoon gemaakt) van Zil en Liv. Wat een heerlijke dieren zijn dat toch! En Liv loopt zoo fijn en makkelijk!
Wel slechte kwaliteit, maar vind ze te leuk om niet te laten zien.

Knap hengstenkind.

Hij wordt steeds beter.