Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Miss_Caroo schreef:Gianti, ik bedoel dat er verschillende visies zijn op sporten. Zo zijn er bijv mensen die zeggen dat sit ups en crunshes wel goed zijn voor je, en sommigen zeggen van niet. Zulke dingetjes en weetjes bedoel ik met theorie haha
Mijn buikspieren vinden van niet kan ik je zeggen
Miss_Caroo schreef:Ik ben wel benieuwd naar hoeveel informatie jullie van te voren hebben opgezocht over het menselijk lichaamHoe het precies werkt en hoe fitness daarop aansluit.
Ik heb namelijk het internet afgestruind om informatie in te winnen en daarna begon ik pas.
Ja, ik ben erg kritisch![]()
Manzano, wat voor boeken over voeding zoek je precies? Echt gericht op fitness dus afvallen of aankomen in spieren of gewoon wat algemener?
Vandaag te weinig gegeten, dus ik moet nog ergens wat weg halen. Vreemd genoeg heb ik gewoon geen honger, ondanks dat ik me gewoon fit voel. Net wel een nieuwe broek en wat shirtjes opgehaald bij de primark. Onder het mom van ik ga nu geen dure kleren halen, als het me over een maandje toch weer te groot is.
Ik was een beetje gedemotiveerd omdat sporten niet echt lekker lukt, ik krijg sommige oefeningen (die me al 1000x uitgelegd zijn) gewoon niet op de juiste manier gedaan. Ik voel de verkeerde spieren. Erg frustrerend.. En eten ging ook weer richting ongezond, dus vandaag heb ik mezelf herpakt en ben weer naar de sportschool gegaan en heb de oefeningen gedaan die wél lukken en nog een paar extra die niet op mijn schema staan gedaan.
Op hoeveel kg doen jullie hem?
ja bij ons lopen er ook altijd instructeurs, die het me elke keer opnieuw proberen uit te leggen maar ik blijf mijn schouders voelen ipv mijn rug etc..
Ik ga echt al dood bij 80, ik doe hem 5x12. manzano schreef:Mama3 schreef:Vanavond half 9, bootcamp, ik ben benieuwd
Succes!! Ben benieuwd wat je er van vind.

vanavond lekker met collega's (heel veel) gegeten inclusief wijntjes. Kan vermoedelijk zaterdag pas weer sporten ivm bruiloft vrijdag die ik help organiseren /opzetten
en natuurlijk gewoon werken..
Kan me voorstellen dat dat zwaar is ja! 
het smaakt me niet heel goee maar ik weet waar ik het voor doe