De VIP avond bij de Douglas is vandaag. Is dat de moeite waard?
Evony
Geplaatst: 10-12-14 12:07
linoleum schreef:
Dan heeft Make-up Revolution flink zitten k*tten met de kleurafstellingen bij al die afbeeldingen, want via internet lijkt het echt niks op elkaar.
Klopt idd. In het echt hebben ze wel heel veel van elkaar weg!
Yv_
Geplaatst: 10-12-14 12:10
Ja meestal is dat zo he, dat de productfoto's zelf echt totaal niet op het origineel lijken. Bij nagellak zie je dat ook altijd.. Heb je onwijs hoop omdat het een supergave collectie lijkt, maar uiteindelijk wil je er maar een paar. Portomonnee is er wel altijd blij mee
Geen idee? Is er dan korting oid?
Djilna
Geplaatst: 10-12-14 12:10
Ik vind dat altijd heel gezellig, die VIPavond. Alleen red ik het dit keer niet. Online gelden de kortingen trouwens ook.
Oh, van hoelaat tot hoelaat is dat? Dan ga ik de site vanavond een bespieken .
Ik vind deze echt onwijs mooi, maaarrr.. Gok dat er wel aardig wat tinten inzitten die ook al in de naked 3 zitten. Mja... De verpakking is zo cute ! http://www.beautyill.nl/2014/11/mur-chocolate.html
Oh, lekker Misschien moet ik mijn ouders maar over halen om rond oud en nieuw een dagje DL in te plannen.
Vanaf hun is dat goed te doen en dan zijn hubs en ik daar toch een paar dagen. Kunnen we net zo goed een dagje gaan shoppen
ssssuus
Geplaatst: 10-12-14 12:40
Balen, ik ben geen cardhouder oid :-(
Loose
Geplaatst: 10-12-14 13:02
Grote stash Suus! Mooi! Dat In the night palette van W7 zag ik laatst liggen, is die een beetje fijn? Waren wel mooie kleurtjes iig.
Ik heb die Douglas bonnen weggegooid, dacht dat het alleen in de winkel was. Maar ik heb ook niet echt iets op het oog dus alleen maar beter voor de portemonnee.
Oma nog over die seizoenstypen, je kan ook tussen twee seizoenen zitten. Zo heb je bijvoorbeeld zomertypes neigend naar lente, die hebben een warme huidskleur maar verder veel kenmerken van zomer. Ik ben lente, maar als ik kon kiezen zou ik winter willen zijn. Vind dat altijd zo mooi als je huid/haar/ogen contrasteren.
Laatst bijgewerkt door Loose op 10-12-14 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit is niet met bonnen. Standaard 25% korting op make-up en verzorgng, uitgezonderd bepaalde merken. geen bonnen voor nodig dus. Leuke van in de winkel zelf is dat je vaak een presentje krijgt bij binnenkomst en er zijn hapjes en drankjes