Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:00

Eerste kadootje uitgepakt van advent kalender

EllaBellaah

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:06

Had ik gisteravond laat al gedaan, want ja het was na 12 uur :')
Formaat van de inhoud van het vakje viel me echt niet tegen! 12 december krijgen we de sleutel van ons huis dus dan kan die mooi daar in de keuken staan :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:11

Oehh ja we mogen!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:12

Mijn kerstboom (Vente-Exclusiv is onderweg. Hopelijk snel binnen!

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:13

EllaBellaah schreef:
Had ik gisteravond laat al gedaan, want ja het was na 12 uur :')
Formaat van de inhoud van het vakje viel me echt niet tegen! 12 december krijgen we de sleutel van ons huis dus dan kan die mooi daar in de keuken staan :)

Ja klopt. Was ook groter dan ik had verwacht. Ik zag ook bij uitpakken pas dat er tekst op de achterkant staat waardoor je weet wat er (ongeveer) inzit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:22

Jaa die tekst is zo leuk. <3 Het cadeautje ook. Ik ben helemaal blij.

Straks maar even naar de Rituals winkel als ik toch in Zwolle ben. Even de yalda inslaan. :Y)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:08

Vandaag bij Bol.com 15% korting op Rituals kalenders.

Lau_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:20

haha ik heb van de week het cadeautje gekocht maar dan in een andere geur, nu kan ik afwisselen :D

Mijn vriend wordt wel helemaal gek van de voorraad rituals in huis :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:56

Nadat ik de testertje van de Sakura Shampoo gebruikt heb, en vorige week met de blackfriday de Hammam bij de douglas met 25% korting. Vandaag met de Hammam ook gewassen, en nog altijd geen reactie, geen jeuk, ruikt heerlijk!

Enige nadeel is alleen nu wel, dat ik moet gaan uitvinden welke ik voor me haar nu echt fijn en natuurlijk ook lekker vind! :+ ... Misschien wel de Dao - Rustgevend ook na een lange dag werken en paard ... :P

Ik zie overigens nu op de site, dat de flessen vernieuwd zijn, nu witte flessen?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 17:38

Oeeeeeeeh ja 1 december, ik moet hem alleen nog opzetten haha, straks toch maar even doen en vakje 1 openen natuurlijk :D

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:22

Afbeelding

Hou van bezoek dat weet wat je lekker vind <3

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:24

Gefeliciteerd Froukje :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 18:26

Van harte, Froukje!! Leuke cadeaus!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:45

Gefeliciteerd!! De Sakura vind ik niks maar de dao is heerlijk <3 Alleen zou ik me nu verplicht voelen om zelf de handwash erbij te kopen, zou zelf daarom eerder een set kado doen hihi

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:54

Thanks dames! :D

Hahaha Alwiene, ik was zo vaak mijn handen met de koeien, schapen en paarden hier dat het zonde is om daar de handwash voor te gebruiken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:39

Afbeelding

De yalda ingeslagen vandaag in de winkel. Zo leuk die service daar. Theetje bij binnenkomst, ze pakken alles leuk apart in en ze sprayen zelfs parfum op je tasje. <3

Maar toen kwam ik thuis... en bedacht ik mezelf dat ik na deze verwen-dag nog wel meer mocht. Dus morgenmiddag komt er weer een pakketje met voor mij 3 producten en voor mijn vriend ook. Oeps... :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 22:24

naomiiiii schreef:
[ [url=m/Td9kmh.jpg]Afbeelding[/url] ]

De yalda ingeslagen vandaag in de winkel. Zo leuk die service daar. Theetje bij binnenkomst, ze pakken alles leuk apart in en ze sprayen zelfs parfum op je tasje. <3

Maar toen kwam ik thuis... en bedacht ik mezelf dat ik na deze verwen-dag nog wel meer mocht. Dus morgenmiddag komt er weer een pakketje met voor mij 3 producten en voor mijn vriend ook. Oeps... :')

Ja dat weet ik lol, ging een keer een geur kopen voor iemand die ik zelf écht niet lekker vind, sprayden ze dus die geur op de tas. Bleghhhhh liep ik daar de halve middag nog mee door de stad -O-

Haha jij bent goed los gegaan dus. De Yalda is ook echt erg lekker.

Ik heb inmiddels hokje 1 geopend, toffe inhoud <3 Ook hokje 1 van mijn Action kalender geopend (de zwarte) was ook prima :D Eigenlijk zou ik wel 5 kalenders op een rijtje willen haha, veel te leuk dit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 23:51

Ja ik had een rot ochtend en aangezien ik niet echt kon slagen met kleren ging ik maar naar Rituals. Daar kun je niet niet slagen toch? :Y)

Ik weet al wat er morgen in mijn kalender zit
Spoiler:
aangezien dat elke zondag hetzelfde is.
maar heb gelukkig ook nog 3 kraskalenders van de Postcode loterij en 3 kalenders met chocolaatjes. Laten we het er maar op houden dat ik uberhaupt met kerst altijd helemaal los ga? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:22

Aangezien ik alles geur bij geur wil hebben, nog maar een vakje vrijgemaakt. :Y) Zeker met de kalender want zal wel nog meer geuren krijgen. :')

Afbeelding

Gister dus 2x shower foam van yalda bijgekocht en vandaag is er ook genoeg binnengekomen:
Scrub van happy buddha
Shower foam van happy buddha
Bed en body mist van dao
Shampoo van samurai
Shower foam van samurai
Scrub van samurai
En dan nog de kalender natuurlijk, gister de handzeep van aryuveda en vandaag een super schattig mini kaarsje. <3

En ja jongens, de happy buddha vond ik eerst echt heel vies. Maar had hem laatst perongeluk opgesprayd (de dry oil) en toen vond ik hem de hele dag door eigenlijk wel lekker ruiken. Dus (helaas) weer een geur erbij die ik lekker vind. Wat jammer nou! :Y)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:45

Grappig om te zien dat iedereen vaak shower foam heeft. Dat vind ik het minste. Heb het liefste scrub

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:48

Maar scrub gebruik je toch niet dagelijks?

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:50

Nee maar dan gebruik ik liever olie. Die doen doet het vaak na tijdje niet meer bij mij en bij olie en scrub wordt huid lekker zacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:56

Tiahastrona schreef:
Grappig om te zien dat iedereen vaak shower foam heeft. Dat vind ik het minste. Heb het liefste scrub

Ik heb ook olie hoor! Gebruik ik vooral als mijn huid wat droger is. Maar die shower foam schuimen zo lekker. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:32

Trouwens de parfum zat er niet bij die je gratis zou krijgen bij een besteding vanaf 30? Ik denk dat ik ze eerst even een bericht ga sturen op facebook en anders morgen even bellen? Mijn bestelling was ruim 60 euro dus daar ligt het niet aan. :+

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:59

Ik vind van de buddha de deospray en scrub lekker ruiken maar de bodycreme weer té ‘mandarijnig’ eigenlijk..

Gebruik ook liever scrub of olie dan de foam, de faom gebruik ik alleen in combi met de scrub :D