Leuke kleurtjes weer! Ik ben nu vooral druk met het inrichten van mijn nieuwe blog, even geen tijd om te lakken.
Ik heb de China Glaze lakjes binnen. Ik heb net Dashboard Dreamer gelakt. Hij is zo mooi! Alleen kan ik echt niet wennen aan de smalle kwastjes. Uitgerekend als alles er redelijk netjes op zit stoot ik m'n pink.
Ik vind de roze/gouden shimmer heel mooi er in.Ik heb nu eens een andere basecoat gebruikt, kijken of het er morgen ochtend nog op zit.
Dat is totaal mijn lakje niet, bleekblauw met roze shimmer, niet mijn ding.Maar hij staat je wel goed Taz!
Thanks. Ik werd vanmorgen wakker en zowaar zat alles er nog op, zonder chips Ik hou wel van dat soort kleurtjes.
Net bij de groothandel geweest en me direct maar ingeschreven voor een workshop gelpolish/filigree/foil Ook een mooie hardcase voor m'n penselen gehaald
Ik vind 'm ook leuk . Kan zelf alleen zulke kleurtjes echt niet hebben helaas, wordt er harstikke bleek van.
Holy moly, mijn China Glaze zit nog steeds Het zit er nu bijna 24 op dat is zo'n 22 uur langer dan normaal.
Niet mijn kleurtje Yv maar jij kunt hem goed hebben!Ik heb OPI So Elegant op mijn blog.Handig Stef zo'n ding. Ik heb alles in een laatje liggen.
Heerlijk om de 3 weken eventjes naar de nagelstudio te gaan en een ander kleurtje te krijgen.. Vandaag iets anders dan alleen een randje.
Staat je wel goed Tazzey! Welke basecoat had je nu gebruikt?Ik heb vandaag een variatie op de mani van maandag:Swirly stamps with China Glaze Don't make me wine (2)
Heeft iemand wel eens gestempeld met van die nailart stempel dingen met gelnagellak? Hoe doe je dat? Met drogen etc.
Ladymadonna, stempel jij met de gellak zelf? In mijn ervaring was het geen succes http://1.bp.blogspot.com/-T8lX2Hjpqj8/U ... ompare.jpgHeb je er een foto van?