Sall schreef:Maar misschien is het psjiegiesch
Bij mij wel hoor, een aflevering van een serie kijken op de bank die 50min duurt heb ik dan weer geen problemen mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J508 schreef:Bedankt meiden, voor de info. Blogilates heb ik wel eens wat filmpjes van gekeken (niet mee gedaan nog) maar ze komt altijd zo heerlijk vrolijk over. Misschien is dat dan wel iets om te gaan doen, lijkt me een leuke afwisseling van Jillian's strenge stijl.
J508 schreef:Nou muntdrop, als jij gaat, ga ik ook. Ik heb juist geen zin door die stomme tentamens deze week, morgen gelukkig de laatste. Maar wil daardoor eigenlijk alleen maar douchen en naar bed nu. Maar bij mij hielp sporten gister zeker wel tegen hoofdpijn
muntdrop schreef:J508 schreef:Nou muntdrop, als jij gaat, ga ik ook. Ik heb juist geen zin door die stomme tentamens deze week, morgen gelukkig de laatste. Maar wil daardoor eigenlijk alleen maar douchen en naar bed nu. Maar bij mij hielp sporten gister zeker wel tegen hoofdpijn
Bluuh helaas hielp het niet xd. Als ik mijn ogen dicht deed ging het wel beter dus dat maar bij sommige oefeningen gedaan xD. Verder ging het wel goed.
Bij jou?
MD_Triumph schreef:Ik meld me ook weer!
na het programma 30 day shred en ripped in 30 te hebben gevolgd vond ik dat het tijd werd voor insanity, helaas bleek dit toch nog iets te zwaar.. en aangezien ik al tijdje niet veel heb gedaan door stage ga ik weer beginnen want stage is voorbij! Wat is een goede opvolger na 30 day shred en ripper in 30? liefste niet waar ik alleen met buikspieren bezig ben, daar mag nog wel wat verbetering in komen, maar ook mijn benen wil ik strakker...
iemand tips?
Cindeeh schreef:Zoals jullie vast al gemerkt hebben. Ben ik niet zo goed in volhouden. Mezelf motiveren lukte niet want er waren veel dingen leuker.
Motivatie is voor mij echt een issue.
Maar nu heb ik mij ingeschreven voor de sportschool. Samen met mn vriend.
We gaan sws samen 2x pw sporten en heb zelf het idee om zelf nog 1 a 2x te sporten. Gister geweest vanavond rondje cardio(en mag ik mn vriend afgebeult zien worden (6)), donderdag weer en dan zondag samen met mn vriend. We hebben zondag samen flink stuk gewandeld en gister flink aan t werk gezet. Ik merk nu serieus al verschil. Mijn buik is minder opgezet en ik barst vd energie.
Hopelijk zien jullie van mijn kant over een maandje of wat ook een succes verhaal. Alleen dan zonfer jillian haha.