Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:42

Sall schreef:
Maar misschien is het psjiegiesch :+

Bij mij wel hoor, een aflevering van een serie kijken op de bank die 50min duurt heb ik dan weer geen problemen mee :')

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:51

hahahahaha ja dat heb ik nou ook!
Ik sleep mij af en toe ook door de workout doordat ik tegen mij zelf zeg: komopjebentalbijnaopdehelftheteindisinzicht!

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:04

Oh, dat gevoel ken ik wel. Ik moet mezelf nu ook echt enorm motiveren om me om te kleden en te gaan sporten. Als ik dan eenmaal het 2e circuit heb afgerond gaat het meestal wel; dan ben ik over de helft en dan krijg ik inderdaad zo'n bijnaklaarnogevendoorzetten gevoel :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:07

Ik heb nu hetzelfde. Had vanochtend een practicum en ik krijg echt koppijn van die labbril :'). Nu heb ik dus nog steeds een beetje hoofdpijn, hoop dat het weggaat als ik eenmaal bezig ben.

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:18

Nou muntdrop, als jij gaat, ga ik ook. Ik heb juist geen zin door die stomme tentamens deze week, morgen gelukkig de laatste. Maar wil daardoor eigenlijk alleen maar douchen en naar bed nu :+ . Maar bij mij hielp sporten gister zeker wel tegen hoofdpijn :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:22

komopdames! ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:46

J508 schreef:
Bedankt meiden, voor de info. Blogilates heb ik wel eens wat filmpjes van gekeken (niet mee gedaan nog) maar ze komt altijd zo heerlijk vrolijk over. Misschien is dat dan wel iets om te gaan doen, lijkt me een leuke afwisseling van Jillian's strenge stijl ;) .

Ik doe ook de blogilates kalander, vind hem enorm leuk! Ik doe er naast nog de killer abs bij omdat ik nu even drie weken veel tijd heb, wil even kijken hoe dat uit pakt.
De HITT dag zou ik persoonlijk wel doen, dat is niet te vergelijken met hardlopen, de andere cardiodagen zou je in mijn ogen prima door hardlopen kunnen vervangen. Ik doe op vrijdag altijd een andere vorm van cardio omdat ik bij die dance filmpjes 80% van de tijd in de knoop sta te kijken wat de hack Cassey nu weer doet. :')
Vandaag zou 'treadmail' dag zijn, dat is natuurlijk helemaal mooi door hardlopen te vervangen. Ik heb zelf killer abs gedaan gevolgd door de kettlebel-burpee piramide.

Ik merk vooral verschil in mijn benen en billen, die zijn me toch een partij slank en stevig aan het worden. :))

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 17:50

J508 schreef:
Nou muntdrop, als jij gaat, ga ik ook. Ik heb juist geen zin door die stomme tentamens deze week, morgen gelukkig de laatste. Maar wil daardoor eigenlijk alleen maar douchen en naar bed nu :+ . Maar bij mij hielp sporten gister zeker wel tegen hoofdpijn :j

Bluuh helaas hielp het niet xd. Als ik mijn ogen dicht deed ging het wel beter dus dat maar bij sommige oefeningen gedaan xD. Verder ging het wel goed.

Bij jou? :)

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:28

muntdrop schreef:
J508 schreef:

Bluuh helaas hielp het niet xd. Als ik mijn ogen dicht deed ging het wel beter dus dat maar bij sommige oefeningen gedaan xD. Verder ging het wel goed.

Bij jou? :)

Ik was eigenlijk verbaasd hoe goed het ging. Had helemaal geen zin maar heb alle oefeningen meegedaan, en geen aangepaste versies. Balen dat het niet heeft geholpen!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:31

Helaas. Hopelijk morgen beter :) vandaag ging wel oke dus morgen zonder hoofdpijn zou het helemaal geweldig moeten gaan toch :p

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:57

Ja precies, en je hebt het toch geprobeerd ondanks je hoofdpijn :j

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:42

Hahaha Remember :D

Beterschap Muntdrop!

Interessant van dat tijd-dinges. Ik vind de Jillian workouts echt super; ze zijn zo effectief en je ziet je lichaam zienderogen veranderen. Maar na BR was ik even toe aan een Jillian-pauze; ik bleef de workout maar uitstellen en de Shred leek soms wel een uur te duren (3e x). Bij Blogilates is er zo veel afwisseling dat ik gewoon de laptop op zet als ik net wakker ben en meteen er in vlieg; die 50 minuten zijn echt zo om!

Bij KB had ik dat gevoel ook; het is zo vrolijk allemaal dat het echt snel voorbij gaat.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:09

Iedereen nog lekker bezig zie ik. :D Ik vind Jillian ook wel fijn, 20 minuten is lang genoeg voordat ik het opgeef. :+

Vorige week te horen gekregen dat onze woensdag jazz intermediate per 1 februari (volgende week laatste les) helaas gaat vervallen, te weinig vaste mensen. ;( Erg jammer! Maar ik ga over 2 maanden weg dus voor mij niet zo'n ramp. Dan heb ik de woensdagavond weer vrij. Dus besloten om de 30DS weer opnieuw te gaan doen! *\o/*
Wel dan 4x per week, de andere avonden dans ik al 2 uur per avond. En nog 40 uur werken dus dan vind ik het wel weer best allemaal. :+
Maar ik wil weer wat afvallen voordat ik vertrek dus een goede motivatie!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:57

Yay ik ben gister super vroeg gaan slapen en vandaag hoefde ik niet zo vroeg op. Dus lekker lang geslapen en mijn hoofdpijn is weg :). Spierpijn is ook een stuk minder, hoewel ik nu opeens spierpijn in mijn kuiten heb wat ik eerst nauwelijks had :').

Net dag 4 van 30 day shred gedaan. Ging eigenlijk hardstikke goed. Push ups blijven lastig maar dat is ook een moeilijke oefening om onder de knie te krijgen volgensmij :)

Hoe gaat het bij jullie? :)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:55

Ik meld me ook weer!
na het programma 30 day shred en ripped in 30 te hebben gevolgd vond ik dat het tijd werd voor insanity, helaas bleek dit toch nog iets te zwaar.. en aangezien ik al tijdje niet veel heb gedaan door stage ga ik weer beginnen want stage is voorbij! Wat is een goede opvolger na 30 day shred en ripper in 30? liefste niet waar ik alleen met buikspieren bezig ben, daar mag nog wel wat verbetering in komen, maar ook mijn benen wil ik strakker...

iemand tips?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:59

Body Revolution?

Hoelang duren die workouts van insanity?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:04

Yoga meltdown misschien? :) zijn echt geen simpele yoga zweverige poses die je daar doet, haha.

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:07

oh body revolution is misschien wel een goede inderdaad...
insanity duurt ongeveer uurtje per dag, maar het is echt zo zwaar.. Wel echt heerlijk gevoel als je klaar bent want je kunt je shirt echt uitwringen.. En dat wil ik nu weer alleen een uur elke dag sporten hou ik niet lang vol. De 30 day shred was iedere dag half uur, dat is veel fijner

yoga meltdown, klinkt wel zweverig haha, is dat leuk?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:13

Yoga zelf vind ik ook niks maar dat filmpje is wel echt leuk hoor! Veel gericht op kracht en een beetje aerobic/spiertraining erin verwerkt. Vind het een erg leuke traw :j

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:21

zal eens even kijken, weet iemand trouwens hoe je body revolution kunt downloaden?
geen zin om dat te gaan kopen eigenlijk ..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:54

MD_Triumph schreef:
Ik meld me ook weer!
na het programma 30 day shred en ripped in 30 te hebben gevolgd vond ik dat het tijd werd voor insanity, helaas bleek dit toch nog iets te zwaar.. en aangezien ik al tijdje niet veel heb gedaan door stage ga ik weer beginnen want stage is voorbij! Wat is een goede opvolger na 30 day shred en ripper in 30? liefste niet waar ik alleen met buikspieren bezig ben, daar mag nog wel wat verbetering in komen, maar ook mijn benen wil ik strakker...

iemand tips?

No more trouble zones of buns & thighs?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:22

Die Insanity, is dat ook te downloaden? :)

Ik ga morgen beginnen aan level 3 van Ripped! Die izet er nog al, euhm, inspannend uit moet ik zeggen. :=

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 00:07

Cindeeh schreef:
Zoals jullie vast al gemerkt hebben. Ben ik niet zo goed in volhouden. Mezelf motiveren lukte niet want er waren veel dingen leuker.
Motivatie is voor mij echt een issue.
Maar nu heb ik mij ingeschreven voor de sportschool. Samen met mn vriend.
We gaan sws samen 2x pw sporten en heb zelf het idee om zelf nog 1 a 2x te sporten. Gister geweest vanavond rondje cardio(en mag ik mn vriend afgebeult zien worden (6)), donderdag weer en dan zondag samen met mn vriend. We hebben zondag samen flink stuk gewandeld en gister flink aan t werk gezet. Ik merk nu serieus al verschil. Mijn buik is minder opgezet en ik barst vd energie.

Hopelijk zien jullie van mijn kant over een maandje of wat ook een succes verhaal. Alleen dan zonfer jillian haha.

Ben. Jij. Brony? ._.
Anders kunnen we elkaar als bronies onder elkaar motiveren _O-
Ik zie het niet als motiveren eigenlijk, ik zie het als discipline kweken (:

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 08:37

Whoops! Gisteren vergeten tr shredden dus vandaag echt actief meedoen.
Denk ook niet dat het verkeerd was n rustdag want eergisteren kon ik s ochtends amper lopen haha :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 16:35

Vandaag dag 5 gedaan. Knalroze sportbh gekocht om me te motiveren en het ging heel goed!! Kon zelfs 2 normale push ups en derest goed volgehouden op mijn knieen. Morgen probeer ik er weer meer te doen :).