Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kay27 schreef:Ik loop nu een half jaar, en ik begin nu iets af te vallen, maar nu loop ik inmiddels 2-3 keer per week 8-10 km. Dat zeggen ze ook altijd, pas bij langere duurlopen ga je afvallen. Ik merk vooral dat m'n buik nu platter wordt.
_Nancy schreef:Hardlopen op niet-hardloop schoenen is vragen om blessures imo..
En zo duur zijn die dingen niet eens!
Die van mij waren 50 euro, en ze zijn echt super!
Super fijn!
mijn Asics waren 140 euro, maar ik zou ze voor geen goud willen afstaan! capopjekop schreef:_Nancy schreef:Hardlopen op niet-hardloop schoenen is vragen om blessures imo..
En zo duur zijn die dingen niet eens!
Die van mij waren 50 euro, en ze zijn echt super!
50 euro valt nog mee, ik dacht dat die veel duurder waren. Ik heb alleen wel lastige voeten, dus ik vind het altijd een beetje eng om geld uit te geven aan schoenen terwijl ze mss later toch niet fijn zitten. Mooiste zou zijn als ik dezelfde type renschoen kan krijgen als voetbalschoen. Maar ik ben bang dat die er niet zijn?
Dan kijken ze ook naar hoe je loopt e.d.

Die is in Nijmegen toch??

_Nancy schreef:Ik heb voor 50 euro schoenen gekozen, omdat ik eerst nog moest kijken of ik het wel leuk vond
En wanneer ik mijn eerste run heb gelopen en verder wil gaan, kan ik ze altijd nog aan laten meten.
Direct laten aanmeten, terwijl je niet weet of je het leuk vind zou ik niet doen..

Die heuvels op en af lijkt me dodelijk, ik ben altijd blij als ze erop zitten met de vierdaagse. capopjekop schreef:Aan laten meten zal wel iets duurder zijn dan 50 euro lijkt me? Meer dan 50 euro vind ik zonde van mijn geld. Hardlopen is extra, naast voetbal. Dan maar wat vaker tussendoor de kramp eruit wandelen
Officieel is het groesbeek volgens mij, maar iig regio Nijmegen. Dan zit je altijd goedDie heuvels op en af lijkt me dodelijk, ik ben altijd blij als ze erop zitten met de vierdaagse.
Saskiaatje schreef:Dispar_Vulgo schreef:Daar gaat mijn motivatie om hard te lopen... Dacht dat het toch wel enig effect had op afvallen/strakker worden..
Maar niet dus?
Beweging is altijd beter dan geen beweging.
Als je het combineert met gezond eten en wellicht inderdaad wat krachttraining zul je echt wel afvallen.

daar word je echt niet blij van hahaha
Je hebt wel lichte hellingen ed.. Maar geen 7 heuvels ofzo.
... Hardlopen heeft me erbij geholpen om de laatste beetjes te verliezen.. Ik doe het voornamelijk ook om wat strakkere benen en billen te krijgen
hopelijk gaat dit werken
doemaar schreef:Haah ik ga ook mee volgen... Ik loop nu ook een kleine 2 maand hard.. Ongeveer 2 x in de week een half uurtje. Ik merk wel dat het afvallen bevorderd.. Ik zit bijna op mijn streef gewicht vorig jaar woog ik 65 kg en nu 51... Hardlopen heeft me erbij geholpen om de laatste beetjes te verliezen.. Ik doe het voornamelijk ook om wat strakkere benen en billen te krijgen
hopelijk gaat dit werken
was mijn 2e run. Vorige week rotterdam in 30:28 nu in 27:08.
nu trainen en in september weer wat runs lopen