Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
veel groenten, weinig kcal. Hoe gezond het echt is met toevoegingen weet ik niet
) .
. Heb niet echt mijn best gedaan. En dan heb ik goed nieuws en slecht nieuws. Goed nieuws is dat ik na maanden wanhopig zoeken gisteren eindelijk gebeld ben dat ik werk heb (jeej!). Maar het slechte nieuws is dan voor mijn dieet dat ik dan weer veel minder tijd heb om te bewegen
. Goéd nieuws dan weer is dat als ik alleen gezonde dingen meeneem naar het werk ik niet in de verleiding kan komen om te snoepen. Behalve als ik collega's ga hebben die constant trakteren dan
. Kwanyin schreef:Heeft er iemand een idee voor een leuk maar gezond ovengerecht? (moeilijkheidsgraag niet te moeilijk graag) .
.
dus 2 kilo in 10 dagen
zeg alsjeblieft niet bewegen want dat was niet de planning in de vakantie whaha is ook te warm in egypte
) Skessa_ schreef:Kwanyin schreef:Heeft er iemand een idee voor een leuk maar gezond ovengerecht? (moeilijkheidsgraag niet te moeilijk graag) .
.
http://cherryfizz.nl/recept-hartige-taa ... courgette/![]()
![]()
. Dat is misschien 200 gram zwaarder dan vorige week, maar al je weet dat ik een paar keren toch serieus de mist in ben gegaan valt de schade al bij al nog mee
.
Kwanyin schreef:Heeft er iemand een idee voor een leuk maar gezond ovengerecht? (moeilijkheidsgraag niet te moeilijk graag) .
.
Kwanyin schreef:Heeft er iemand een idee voor een leuk maar gezond ovengerecht? (moeilijkheidsgraag niet te moeilijk graag) .

CCCCC schreef:Kwanyin schreef:Heeft er iemand een idee voor een leuk maar gezond ovengerecht? (moeilijkheidsgraag niet te moeilijk graag) .
http://www.smulweb.nl/recepten/1152487/ ... -rode-kool
Deze is echt SUPERlekker!
Recept met spinazie mag ook altijd doorgegeven worden. Maar ik denk dat de courgetten met tomaten en tonijn gewonnen hebben
.
Ben er erg blij mee.
)
. Maar s'middags eet ik gewoon 2 plakken bruinboord met sandwich spread en huttenkase en als ik echt trek heb een ei. M'n mams heeft een paar Atkins repen meegenomen die waren in de aanbieding, die vind ik ook te lekker.