Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ssmarty schreef:Zo had ik het eerst:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GDZRSLH7.jpg
Zoals je op de foto ook kan zien, waren de punten van mijn haar gebleekt.
Ik heb de punten 15 minuten korter dan de rest laten zitten. In totaal heeft de spoeling er 30 minuten in gezeten.
De punten zijn nog wel ietsje lichter, maar dat valt niet op. Het ziet er juist wat natuurlijker uit daardoor.
Tussendoor ben ik ook nog naar de kapper geweest, dus het was een hele make-over xD.
Met dit als resultaat! Wat vinden jullie ervan?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BNTXJQRT.jpg
quera schreef:Ik Zie door de bomen het bos niet meer
Ik wil m'n haar kleuren. In een spoeling. Ik ben blond met al een iets rode gloed. Welk merk en welke kleur moet ik pakken voor licht bruin haar zonder dat het rood word
Davinia_ schreef:Wat zijn nu 'koele' haarkleuren? Ik koos altijd voor de warme haarkleuren, maar was nooit tevreden. Nu heb ik een nieuwe kapper en die vertelde me ook dat ik geen warme kleur moet hebben, omdat mijn haren al warmte genoeg bevatten en het daardoor zo geel/oranje word.
Koel is meer as kleuren zeker?
Yasmine schreef:Davinia_ schreef:Wat zijn nu 'koele' haarkleuren? Ik koos altijd voor de warme haarkleuren, maar was nooit tevreden. Nu heb ik een nieuwe kapper en die vertelde me ook dat ik geen warme kleur moet hebben, omdat mijn haren al warmte genoeg bevatten en het daardoor zo geel/oranje word.
Er is een logica in de codes die op de haarverfverpakkingen staan, alleen weet ik niet meer hoe het werktJe hebt bv 10.1, 11.1 enz en dan staat het cijfer voor de punt voor de kleur die het wordt (blond, bruin) en dat cijfertje achter de punt voor de ondertoon (warm, as, roodachtig) als ik me niet vergis. Maar hier is vast iemand die het wel weet
Yasmine schreef:Davinia_ schreef:Wat zijn nu 'koele' haarkleuren? Ik koos altijd voor de warme haarkleuren, maar was nooit tevreden. Nu heb ik een nieuwe kapper en die vertelde me ook dat ik geen warme kleur moet hebben, omdat mijn haren al warmte genoeg bevatten en het daardoor zo geel/oranje word.
Er is een logica in de codes die op de haarverfverpakkingen staan, alleen weet ik niet meer hoe het werktJe hebt bv 10.1, 11.1 enz en dan staat het cijfer voor de punt voor de kleur die het wordt (blond, bruin) en dat cijfertje achter de punt voor de ondertoon (warm, as, roodachtig) als ik me niet vergis. Maar hier is vast iemand die het wel weet