Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deze week zou mijn stopweek zijn als ik de pil nog had geslikt maar tot nu toe merk ik nog niks. Ik merk het vanzelf wel
Chantaliiejj schreef:nee dat heb ik nog niet. de pil 'te' lang door slikken is volgens mij zo ie zo nooit goed ?? maar hoelang zou je een pil kunnen door slikken ?

. Wel kan je er bijwerkingen van krijgen omdat de hulpstoffen anders zullen zijn. 
Sem_ schreef:Is deze pil misschien te
licht voor mij geworden? Ik heb in mijn stopweken eigenlijk nooit heftige menstruaties.
Ik heb even jullie mening nodig, ik ga een weekje naar frankrijk, en daar hebben we veel geplant om te doen (paardrijden, tempels bezichtigen, kanoën). Alleen ben ik precies in die week ongesteld, 8 dagen lang en in het begin ook best wel zwaar. Ik heb altijd mini tampons gebuikt maar die moet ik dan wel om de 2 uur wisselen, vandaar dat ik nu normaal heb gekocht. Tijd om uit te proberen heb ik niet, dus wilde ik weten, hoelang zouden jullie hem maximaal inhouden? Voor de zekerheid doe ik nog wel een maandaverbandje in, dit heeft ook geholpen toen we gingen klimmen
Alleen met paardrijden zit dit natuurlijk voor geen meter, maar daarvoor kan ik vragen of het ergens in het eind van de week kan.