Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 18:38

Vandaag weer voor het eerst in het zadel! Een lekker stapritje door het bos :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:00

Toppie , dat doet vast en zeker goed .
Voor mij is het ondertussen ook al 12 dagen geleden dat ik geopereerd ben . Time flyes ..
Gisteren op controle geweest , alles ziet er goed uit . De hechtingen van de buiknavel zijn eruit , en het siliconen pleister van het grote litteken is verwijderd. Volgende controle bij de verpleegkundige in 4 weken , eind controle over 3 maanden bij de chirurg .

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:24

Lekker bezig dames!

Voelen je borsten ook al helemaal normaal Cinnepin? Pijn begint bij mij gelukkig steeds meer af te nemen, maar het vervelende gespannen gevoel blijft. Net alsof ze niet echt zijn zeg maar.
Hebben jullie daar ook last van gehad?

De open plekken gaan gelukkig wel steeds meer dicht, nu nog stoppen met lekken en dan zijn wel een hele stap verder :)

Fijn dat alles zo goed gaat Ditano!!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 19:31

Bij mij voelen ze idd al normaal aan. Af en toe nog een steekje hier en daar en verder eigenlijk niet.

En idd Ditano ben blij dat het zo goed gaat :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 09:23

Goedemorgen ...

@Monster_tos : Een gespannen gevoel aan mijn borsten heb ik toen niet gehad ..
Iig fijn te lezen dat het iets beter met je gaat ...
Gebruik je nu de Badedas ?
Morgen moet je op controle toch ?? Hoop dat alles goed is .

Ik ben zeer zeker tevreden hoe mijn herstel verloopt :j
Mag nu ook kleine stukje,s auto rijden , dat is fijn ...
Dus ga strakkies mijn knollie bezoeken die ik al twee weken niet meer heb gezien .

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:13

Vandaag een bosritje van een uur gemaakt, met draf en galop! Nergens last van :) Heerlijk :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:54

Hey dames,

Gisteren op controle geweest, was absoluut geen pretje. Hij heeft behoorlijk in mn borst geknepen omdat er blijkbaar nog steeds dood weefsel in zit wat er uit moet of wat moet gaan oplossen.
Mn lichaam is nu zichzelf aan het tegenwerken, aan de ene kant wil het de wonden zo snel mogelijk dicht hebben en aan de andere kant gaat het steeds weer open omdat er troep uit moet. Daarom heeft hij nu een randje aangestipt met zilver nitraat spul om te zorgen dat de wond niet te snel dichtgroeit.

Verder was hij wel positief alleen hier moeten we even doorheen. Ben nu gelukkig twee weken vrij van hem! Dan pas weer controle. Al verwacht hij niet dat de wonden dan al dicht zijn.. Daarom de DA vandaag maar weer geplunderd voor gaasjes.

Wat heerlijk Cinnepin!!! Groot verschil met voor de bvk?

Hoe was het bij je paardje Ditano?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:01

Hoe kan dat dan dat je zoveel doodweefsel hebt?

Tijdens het rijden voelde ik zeker verschil ja :P

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:22

Cinnepin schreef:
Hoe kan dat dan dat je zoveel doodweefsel hebt

Dat vraag ik me idd ook af .
Heb het nog nooit eerder gehoord na een bvk . Is het aan 1 borst , of beide ?
En word je borst daarna niet leger ?
Idd nu beter dat de wond open blijft .
Sterkt iig .

Ach , mijn paardje .. Mega vies ha ha ...
Voor de rest had ik niet de indruk dat hij mij gemist heeft ha ha .
Ala hij z, n natje en z, n droogje maar van iemand krijgt .

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 20:33

Het komt wel meer voor, chirurg noemt het weefsel wat het niet overleeft heeft. Heb het aan 1 borst, dat is echt de ongeluksborst want daar had ik ook een giga blaar op de tepel, dacht dat dat nooit meer normaal zou helen maar daar zie je niks meer van. Dus heb hierbij ook goeie hoop :)

En het is niet 'veel' dood weefsel, volgens de chirurg stelde die lap die ik er uit haalde niks voor, en dit zal dan ook absoluut geen invloed hebben op het volume van de borst. En het kan best zijn dat er nu nog maar een ieniemienie klein stukje dood weefsel in zit, maar het moet er wel uit voor het gaat genezen.

Ik maak me eigenlijk ook helemaal geen zorgen over dat het goed komt, hoop alleen dat het een beetje opschiet.

Haha met die van mij net zo hoor, of ze hun hooi en aai nu van mij krijgen of van iemand anders. Geloof niet dat ze daar gevoelig voor zijn :P

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:17

Monster_tos schreef:
Het komt wel meer voor, chirurg noemt het weefsel wat het niet overleeft heeft.

Heb het echt nog nooit gehoord :o
Ben ook lid van het Borstenforum ...ook daar niemand met deze ervaring gezien .

Maar , maakt niet uit..
Als het uiteindelijk maar goed komt...fijn dat je ondanks alles er vertrouwen in hebt :j

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:25

Nee ik kan het ook nergens online vinden.. Maar de verpleegster wist precies te omschrijven wat er uit gekomen was zonder dat ik verder wat gezegd had, dus die kent het.
En waarschijnlijk zal het wel vaker voorkomen alleen lost het dan op ipv dat het er uit komt. Dan krijg je er ook niks van mee natuurlijk.

Tjah kan weinig anders eigenlijk :P Blijf de chirurg maar vertrouwen, neem aan dat hij het het beste weet :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:27

Hoe gaat het nu met je Monster_tos ?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:20

Voor het eerst een weekje niet op controle geweest, erg fijn!!

Ben sinds vorige week woensdag weer wat aan het werk, gelukkig hele fijn baas dus kom binnen wanneer ik wil en ga weer naar huis zodra ik last krijg. Gisteren 5 uurtjes gewerkt, was een nieuw record :P

1 gat is nu helemaal dicht, de andere is geslonken naar de grote van een rietje ongeveerd. Deze was 2 bij 1 cm dus dat is nog best snel gegaan! Komt nog wel troep uit, maar de structuur en kleur veranderd. Wordt lichter en minder dik, lijkt mij een goed teken. Zitten nog wel hardere stukken in de borst, hoop dat dit ook snel weg trekt. Blauwe plek is ook eindelijk weg!

Pijn wordt ook langzaam beter, voelt nog steeds niet normaal maar kan steeds meer bewegingen doen zonder last en ook redelijk op beide kanten liggen, dat maakt het slapen ook wel weer fijner!

Maandag weer voor controle.

En hoe is het met jou? Herstel je goed?

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 10:38

Hoi :wave:

Dat is heel fijn om te horen ...hoop dat je controle a.s maandag ook goed is .

Hier gaat het prima ...ik herstel heel goed .
De wond is helemaal dicht , heb wel nog wat zwelling in de onderbuik .
Maar goed , het kan 3 tot 6 maanden duren voordat het eind resultaat
zichtbaar is .
Zal iig blij zijn als ik die buikband niet meer om hoef ha ha ...
Heb nog 2,5 weken vakantie ..dus kan nog lekker kalm aan doen .
Morgen heb ik voor de tweede keer lymfe drainage ...de therapeute vond
dat ik weinig zwelling had . :D
Verder klungel ik een beetje aan , stukje fietsen , stukje lopen , ergens op de :9k gaan .
Tja ..je moet de dagen een beetje om krijgen ...

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 21:30

Hoe is het nu met je Monster_tos ??

Hier gaat alles goed , ben al de tweede week weer aan het werk .
Buikband is ook af wat nog wel wennen is .
Verder gisteren voor het eerst weer licht gesport na 7 weken pauze ....heerlijk .

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 22:31

Goed om te horen Ditano!! Hoe bevalt het resultaat je?

Ik ben er nog steeds niet :( Gat is niet meer zichtbaar open, maar lek nog steeds dus zit nog wel een opening, maar vergeleken bij het gapende gat wat ik had is het een hele verbetering. Alleen nog steeds met gaasjes aan het klooien en nog steeds slapen in mn sportbh. Sporten doe ik dan ook nog niet, wil niet riskeren dat het weer verder open gaat.

Ben wel echt blij met het resultaat verder, blijf het zo leuk vinden dat ze gewoon recht opstaan uit zich zelf :P

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 07:37

Monster_tos schreef:
Ben wel echt blij met het resultaat verder, blijf het zo leuk vinden dat ze gewoon recht opstaan uit zich zelf :P
_O- :=

Ha ha ..wat schrijf je dat leuk :j ...ja , je hebt weer jeugdige borsten .
Fijn dat het resultaat je bevalt ..en de rest gaat ook vast goed komen .
Geef het de tijd , niets riskeren ..

Ja ..ben blij met met mijn buikje ..al laat het echte eindresultaat nog wat
op zich wachten .
Voordat de zwelling compleet weg is ben je 9 a 10 weken verder , was afgelopen
maandag 7 weken PO .
Voordat het eindresultaat er is kan het 3 tot 6 maanden duren ... heb nog effe dus .
Boven de navel is het iig al heel erg mooi , de onderbuik heeft nog tijd nodig .
Maar wel nu al een wereld van verschil .

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 08:53

Ohh wat fijn dat het herstel al zo goed gaat en je al veel kan doen nu Ditano.

Wat jammer dat het herstel lang duurt, maar het resultaat mag er wezen monster_tos. Leuk he, rechtopstaande borsten weer hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 18:07

Hallo allemaal,

Ik kom me ook even melden.
Na tien jaar overwegen heb ik dit jaar de beslissing gemaakt om een bvk te laten doen. Ik had een 70F en wilde zo klein mogelijk. Dit zou een b/c worden.
Ik ben vorige week woensdag geopereerd. De operatie is heel goed verlopen en de volgende dag was ik ook alweer heerlijk thuis. Weekje suf van de narcose geweest, niet ziek, geen pijn ook niet nu ik van de arcoxia af ben. Ik slik vandaag 2x1000 mg paracetamol, al denk ik dat zonder ook best lukt.
Het is niet blauw geworden en ik heb ook nauwelijks zwelling, al voelt het nog wel behoorlijk gespannen aan allemaal, maar dat is ook niet gek want het is amper een week geleden.
Wonderbaarlijk vind ik het.
Aangezien ik nogal snel van mijn stokkie ga (bijvoorbeeld bij oorbellen schieten of bij het zien van de weggehaalde moedervlek van mijn zusje), heb ik nog niet in de spiegel durven kijken hoe het eruit ziet. Ook vind ik douchen echt een crime, ik heb gelukkig hulp. Ik zit nog steeds op een stoel tijdens het douchen en zodra de bh uit is durf ik me ook niet meer te bewegen. Het voelt heel eng en trekkerig.
Nu heb ik as woensdag een afspraak in het ziekenhuis. Ik neem aan dat ze dan de hechtingen eruit gaan halen/knoopjes doorknippen. Alleen zitten alle pleisters nog muurvast en kan ik dus ook niet (laten) controleren hoe de wonden eruit zien. Is het zo dat als de hechtingen eruit gaan dat de pleisters er ook afgehaald worden? Trekken ze dan niks open . Waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Ik vind het gewoon onwaarschijnlijk verbazend dat het tot nu toe allemaal zo goed gaat. Aangezien ik nogal een pechvogel ben wb ontstekingen e.d.
Ook voel ik me steeds zekerder wb bewegingen. Ik doe supervoorzichtig, maar soms doe ik gewoon iets per ongeluk omdat het zo vanzelfsprekend is en ik zo weinig last van pijn heb.
Ik ben heel bang om iets verkeerd te doen eigenlijk.. Wanneer doe je teveel?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:04

ik had amper last en deed dag 2 al vanalles. Maar je voelt vanzelf wanneer je lichaam vindt dat je teveel doet

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 19:44

Welkom humpiedumpie.

Het weghalen van de pleisters, keek ik ook tegenop. Ik voelde er niets van.
Het gebied rond de wonden is bijna gevoelloos nog, dus je voelt niets. Als het goed is, ben je onderhuids gehecht. Dus er worden alleen uitstekende stukjes weggeknipt, maar de hechtingen zelf blijven gewoon zitten. Die lossen vanzelf op

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:09

Ik heb ook weinig last gehad van de pleisters en knoopjes verwijderen, en dat zegt wat aangezien ik ruim 8 weken elke dag constant pijn heb gehad. Dus denk dat je je geen zorgen hoeft te maken :)

Zonder bh vind ik nog steeds niks, en het is voor mij nu 3 maanden geleden. Maar dat komt denk ik omdat ik nog steeds een open plekje heb, hierdoor ook nog wel last. Heb ik nog steeds 24/7 bh aan om de gaasjes te plek te houden, had de huid namelijk helemaal rauw door de tape..

En je moet echt even gaan kijken in de spiegel hoor! Heel leuk om te zien hoe het veranderd :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 07:40

Welkom in het topic Humpiedumpie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs .
Waar en door wie ben je geopereerd ??
Fijn te lezen dat alles goed is gegaan ...tja het herstel met name onderhuids heeft
nog wel wat tijd nodig .Je hebt als het goed is ook onderhuidse hechtingen , daardoor
voelt wellicht alles wat strak .Dat word met de tijd losser .

Voor pleisters /hechtingen verwijderen hoef je niet bang te zijn .
Veel hechtingen lossen zich vanzelf op ...

De eerste zes weken moet je gewoon oppassen met wat je doet , en dan gaat het
met name om arm "strek" bewegingen , en tillen .
Juist omdat je onderhuidse hechtingen hebt , en om de spanning op het drie landen
punt laag te houden ..

Succes met je herstel ..en meid ..ga eens eindelijk voor de spiegel staan en geniet .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 10:14

Allemaa bedankt voor de reacties. Toch fijn om even bevestiging te krijgen .
Goed naar mijn lichaam luisteren was voor de operatie nogal een ding. Ik zie deze operatie dus ook echt als een omslagpunt in mijn leven op meerdere vlakken. Ook heb ik altijd een hekel gehad aan mijn borsten, de chirurg twijfelde ook of ze me wel wilde opereren omdat ik er zo superonzeker over was al zonder littekens, hoe zou ik ze dan vinden met littekens. Maar ik heb besloten vanavond na het douchen even te gaan kijken.
Gewoon rustig aan blijven doen dus..
Ik draag nu ook voor het eerst van mn leven strakkere shirtjes . Met kleren aan ben ik er superblij mee. En het gewicht is meteen te merken aan mn spieren en mn schouders.
Het is een mijlpaal in mn leven.