Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe26 schreef:Heeft de ortho dit niet eerder gezien? Of ben je pas net daar geweest ? Dat het niet past is volgens mij wel normaal, zo hebben ze het mij tenminste wel uitgelegd . Ik het begin raakt niks elkaar dan dan komen de elastieken en vandaar nog 1 jaar beugelen. Heb jij na de operatie niet met strakke elastieken op elkaar gezeten?
Wel erg dat je zoveel last heb, zeker aangezien je kaakkopjes en gewrichten eerst goed waren. Ik ben benieuwd hoe de mijne gaan reageren.
Zoe26 schreef:Jeuhh miss ongeduld dat ik ben, mijn spleet is 1 mm minder!! Nu hopen dat het morgen ochtend nog zo is, want het beweegt nog behoorlijk. Hoelang duurde dit bij jullie ? Bij mij is 9 mm verbreed en spleet van goed 4 mm, in het begin ging het met een nacht slapen weer terug naar elkaar. Nu net gemeten, want dacht het te voelen met mijn tong, en is hij 3 mm. Al met al schaam k me er verder niet voor, wat ik wel verwacht had. Was met 9 mm misschien wel anders geweest. Ook spraak hoor je niks, enkel als mijn tong en mond moe wordt.
_Jeann schreef:Succes met werken Zoe!
Heel iets anders he, heeft een van jullie weleens de plaatjes laten verwijderen? En hoe is dit gegaan?
Dit zal binnenkort bij mij gaan gebeuren in m'n onderkaak, tegelijk met de verstandskiezen.
JackieLuca schreef:Heeft iemand hier met een onderkaak operatie ervaring met het knakken? Elke keer als ik gaap voelt het alsof het bijna "knakt" , en af en toe gebeurt het ook. Word er eigenlijk een beetje gek van.
Moet 4 september weer naar de kaakchirurg dus dan zal ik het ook even aan hem vragen, maar misschien heeft 1 van jullie tips ?
Maartje1990 schreef:_Jeann schreef:Succes met werken Zoe!
Heel iets anders he, heeft een van jullie weleens de plaatjes laten verwijderen? En hoe is dit gegaan?
Dit zal binnenkort bij mij gaan gebeuren in m'n onderkaak, tegelijk met de verstandskiezen.
Jep, bij mij aan de linkerkant. Maar zonder er te diep op in te gaan...... ik vond het echt echt verschrikkelijk. Als de ander er ooit uit moet doen ze dat maar onder narcose.