Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanillia schreef:Wat fijn Suzanne! Hoe gaat het mentaal?
Padoertje schreef:Ben reuze benieuwd Suzanne. Ik zit nu alweer een tijdje op de 0,25. Ben ook nooit hoger gegaan dan 3 weken op de 0,5, dus dat scheelt misschien dat mijn lijf de maximale dosis ook niet gekend heeft.
Ik val nog steeds langzaam af. Vanmorgen onder de 66 kilo, met mijn 1,73 een prima gewicht.
Over 2 weken gaan we een weekje naar Mallorca, dus dat is voor mij een goed moment om te proberen op 10 dagen te gaan zitten.
Rambogirl schreef:Ik ben gisteren eindelijk naar mijn afspraak geweest bij de praktijkondersteuner.
Deze wil graag eerst dat ik bloed laat testen om te kijken of ik verder gezond ben.
Ze geloofde me niet toen ik mn gewicht vertelde en moest dus extra op de weegschaal waarna ze t nog steeds maar raar vond en niet snapte waar het dan zat... Nou, ik wel hor!![]()
Ze vroeg me ook of ik interesse had om eerst een jaar het GLP-project te doorlopen, maar daarop heb ik aangegeven dat het Khum Bhy A gevoel van groepsmeetings nou niet echt bij mij past.
Maar, ze wil me het alsnog voorschrijven wanneer mijn bloeduitslagen verder in orde zijn.
Deze uitslagen wil ik eerst afwachten voordat ik dr ga vragen hoe ze over het clickjes tellen denkt.
Ik mag zelfs de keuze maken welke spuit ik wil, wat ook wel fijn is.
Anyway fingers crossed I guess.
Ryder schreef:Omdat het hier al vaker over de golden dose is gegaan: als je de kwikpen gewoon doordraait na de 4e dosis (heb je wel beetje kracht voor nodig) haal je nog 1 dosis extra uit de pen zelf met zo’n gewoon naaldje erop. Dus geen insulinespuitjes etc nodig. Dit geldt iig voor de Mounjaro pennen. Misschien heeft iemand er wat aan.
Mariska_28 schreef:Ryder schreef:Omdat het hier al vaker over de golden dose is gegaan: als je de kwikpen gewoon doordraait na de 4e dosis (heb je wel beetje kracht voor nodig) haal je nog 1 dosis extra uit de pen zelf met zo’n gewoon naaldje erop. Dus geen insulinespuitjes etc nodig. Dit geldt iig voor de Mounjaro pennen. Misschien heeft iemand er wat aan.
Dat heb ik geprobeerd maar bij mij deed hij het toen niet meer. Kon wel draaien maar als ik daarna doseerde bewoog het zuigertje niet.
Mariska_28 schreef:Ryder schreef:Omdat het hier al vaker over de golden dose is gegaan: als je de kwikpen gewoon doordraait na de 4e dosis (heb je wel beetje kracht voor nodig) haal je nog 1 dosis extra uit de pen zelf met zo’n gewoon naaldje erop. Dus geen insulinespuitjes etc nodig. Dit geldt iig voor de Mounjaro pennen. Misschien heeft iemand er wat aan.
Dat heb ik geprobeerd maar bij mij deed hij het toen niet meer. Kon wel draaien maar als ik daarna doseerde bewoog het zuigertje niet.
Jester_ schreef: