Gnome wat gaaf die plant! Geeft meteen nog meer sfeer. Eekhoorntjes zijn zo schattig. ♡
Ik moest wel een beetje lachen om je verhaal met de honden. Goed dat je alvast aan het oefenen bent met ze. Hoe gaat het met de teen van je hond?
De nachten klinken echt niet leuk.

Hoop dat het snel wat beter gaat!
Zeker worden jullie allemaal super mama's!
QueenE lekker wezen shoppen! Welke winkel ben je geweest? Skechers had ik ook mee naar het ziekenhuis, ideale schoenen daarvoor.

Fijn dat de compressiesokken wat doen voor je.
Coconut gefeliciteerd met je zwangerschap.

Fijn dat je weinig klachten hebt.
Charlotte heerlijk de eerste kleertjes in huis. Super leuk! Vervelend dat je je zaterdag zo rot voelde. Gelukkig dat het nu wat beter gaat.
Wel goed dat je nog even langs het ziekenhuis bent geweest, geeft jou ook weer even rust denk ik?
Melanie ik zie kindjes wel vaker op zo'n tweewieler fietsje, ziet er altijd zo schattig uit. Maar kan me voorstellen dat het vermoeiend is om er achteraan te moeten lopen. Vervelend ook dat je zoveel last had. Maar wel fijn dat je man je zoontje overnam.
Kiwipitje, soms mag je ook zondigen toch?
Beetje genoten op het strand dus? Je had er best mooi weer bij toch?
Azmay lekker toegeven aan de vermoeidheid, dan heeft je lijf blijkbaar rust nodig. Die zenuwen zijn niet gek, het komt echt dichtbij nu. Spannend!
Geen fijne dag voor jou dus, dikke knuffel! Ook deze dagen mogen er zijn hé, lekker laten gaan die tranen. Hidde kreeg in het ziekenhuis wel een shirt over zijn romper. En een mutsje en sokjes. Ze zeiden bij ons dat een babytje altijd één laagje meer aan moet dat jij zelf. Wij hadden alleen maar setjes maat 56 mee. Dat passen de meeste kleintjes wel geloof ik.

In het ziekenhuis staat de verwarming wel hoog, in onze kamer was het 24 graden. Maar die kleintjes kunnen zich nog moeilijk zelf warm houden.
Hmm...ik snap je gevoel rondom je ouders wel ja. Ze zouden toch wel terug komen mocht de kleine zich al aandienen?
Freekieee gelukkig dat het ietsje beter gaat met je. "Fijn" ook zo'n kleine die precies op die plek gaat lopen drukken. Snap wel dat je er even uit wilde, goed dat je dat ook hebt gedaan.
Marlis leuk een babyshower! Wat gingen jullie doen? Had je het aan zien komen?
[***], wow wat gek dat je zo misselijk werd! Kwam dat ineens opzetten?
Op je linkerzij slapen is in theorie het beste qua bloedtoevoer dacht ik, maar ja dat moet dan wel ook lukken. Vervelend dat je je zo verveelt. Geen mensen in de buurt die soms bij je langs kunnen komen?
Hier vandaag eindelijk een rondje buiten gedaan. Heerlijk in het zonnetje. Ik vond het wel spannend of we Hidde wel warm genoeg hadden gekleed, maar hij heeft heerlijk liggen tukken in de kinderwagen.
Ik kwam alleen wel even mijzelf tegen bij het wandelen. Ik voel mij gewoon goed, heb bijna geen pijn, maar was na het ommetje zó vreselijk moe. Alsof ik 10 kilometer had hard gelopen. M'n vriend zei al, vergeet niet dat je 1,5 week geleden een zware buik operatie hebt gehad hé? Oh ja, is ook zo!
Morgen en donderdag moeten we met Hidde naar Groningen, naar de tongriem kliniek. Omdat hij niet kan drinken zonder tepelhoedje denken ze dat er iets is met zijn tongriempje. Ben heel benieuwd wat eruit gaat komen én hoe Hidde het een uur in de auto vindt. Al slapen ze geloof ik juist heerlijk in de auto.
Nog twee foto's van vandaag.

[ [url=m/uFS4rX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IrAgv7.jpg]Afbeelding[/url] ]