Hier tijdens het studeren door even 4 km gewandeld op een rustig stuk van de Posbank, heerlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eloya schreef:@Gaucho, dat is wel balen dat er een maaltijd mist, meestal word dat door HF wel goed opgelost door tegoed uit te zetten voor volgende box van de waarde van de gemiste maaltijd.
@arabella, lekker 11km!
ik ga morgen wandelen, even een leuke route zoeken welke we kunnen gaan volgen. we willen rond kootwijk gaan lopen waarschijnlijk. en dan max route van 5km ivm mijn knieën / enkel die nog moet opbouwen. iemand nog tips? Mag ook ergens anders op de veluwe of postbank zijn. Rheden hebben we al veel gelopen.
@Pallatin, 3x 30 minuten is ook netjes! en lekker bosritje
@Roosh, wat jammer dat het iets minder gaat maar die momenten mogen er ook zijn. Anders pak je je fotoshoot fotos erbij op zon momentdie waren erg tof geworden! je bent al zo ver gekomen.
@Wesha, Beterschap![]()
@Miles, wat een lekker getal!
@Sandra, dat is wel vlot van je nieuwe crosstrainer, krijgt deze ook een naam?
Hebben we straks naast foxie en jopie nog een nieuwe metgezel in het topic
@Mirjam, idd geen plus!![]()
@Butterfly, wat goed 8.6kg eraf! ben trots op je![]()
En nogmaals bedankt voor dit topic. Het is een fijne plek![]()
Hier sinds eergisteren de weigtwatchers weer opgepakt en het gaat eigenlijk makkelijker dan verwacht. het is vooral weer gezondere keuzes maken en nadenken of ik iets echt wil voordat ik het in mijn mond stop![]()
En ik geniet ook direct weer meer van de dingen die ik dan wel eet.
gaucho schreef:Klinkt goed allemaal
Hier gelukkig niet gefrustreerd over dat lijf ff een dagje niet wil, inmiddels geleerd om daar naar te luisteren, blijkbaar had ik een rustig dagje nodig
Butterfly schreef:Eloya, graag gedaanen wat ben je goed bezig met het oppakken van WW en nadenken over wat je eet!
Roos, het is misschien ook wel een beetje de tijd voor een "gat" zeg maar. Feestdagen en al het eten zijn over, dat betekent ook waarschijnlijk meer suikers en daar word ik tenminste altijd ook moe en hangerig van. Zeker als ik daar dan weer mee wil minderen. Maar je kunt hetanders rapen we je met zijn allen weer bij elkaar
![]()
Sowieso wil ik ook meer nadenken over waar ik nou precies zin in heb, want ergens heb ik het gevoel dat het dat is wat mijn lichaam ook nodig heeft. Zo eindigde ik dus eergisteren in de avond met een cracker en een mandarijn, wat ik anders nooooit samen eet ofzo.
gaucho schreef:Spieren nog steeds allemaal stijf, dus ben de dag begonnen met Yoga ipv krachttraining. Conclusie is dat er nog veel te winnen valt qua lenigheid en balansMaar voelt wel beter nu. En vanochtend alvast lunch klaargemaakt, dus kan tijdens lunch mooi een rondje wandelen als het weer een beetje meewerkt.