Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sterkte morgen. Misschien wel goed voor je, verplichte rust. 
 Jammer dat de reden minder is natuurlijk.
                                                         Greetje63 schreef:Morris sterkte voor morgen? Wat bedoel je daarmee?
Ik las het inderdaad dat de marathon van Gent een uur was uitgesteld.Terwijl een ieder al in het startvak stond. Dat is pas echt balen want dan raak je helemaal onderkoeld, stram en stijf voordat je gaat beginnen.
Was de halve marathon echt te lang of gaf enkel je eigen gps dat aan. Want als je op je eigen gps loopt moet je altijd een fout marge inbouwen.
Toevallig gaf gisteren mijn eigen horloge bijna de exacte afstand aan (42,25km) maar vorige week was het geloof ik 42,6 terwijl het parcours toch echt maar 42,195 was. En gisteren liep ik naast een man die volgens mijn op gps van zijn telefoon liep want ineens begon er iets te praten dat hij op 35km was. En toen heb ik hem toch maar gemeld dat dat echt iets te positief was omdat we nog maar net het 34km waren gepasseerd. Hij geloofde mijn pas toen we na bijna een km het bordje 35km tegenkwamen.
Vandaag nergens last van gehad. Behalve dan vanmorgen een wat stijve achillespees. Maar nu die weer de hele dag op het werk in beweging is geweest gaat het prima.

Kan hij fijn supporteren.                                                         

Ik heb een tijdje geleden canicross geprobeerd met de jongste en hij trekt ontzettend goed als hij een hond voor hem heeft en dan gaat hij razendsnel. Zonder gaat het niet zo goed. Hij is ook zeer reactief op andere honden en valt uit dus het is gewoon te moeilijk.
 Maar de chaos an de organisatie was hij ook niet over te spreken, zijn laatste aankomsttijd is niet geregistreerd omdat ze alles al aan het afbreken waren, blijkbaar was het uur vertraging niet gecommuniceerd naar de vrijwilligers.                                                         

Hebben jullie nog aanraders in het zuiden en/of westen van het land?