Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:53

Trouwens pas wel weer een voorbeeld meegemaakt van iemand die wel kinderen wil

Maar dan moet wel de eerste een jongen zijn...
dus ik zei nog " je weet dat je daar niet veel in te kiezen hebt? "
Reactie was dat als de eerste geen jongen was dat ze het dan maar weg zouden laten halen ...
Ik was echt even met stomheid geslagen moet ik zeggen. >;)

Ik heb maar gewoon mijn mond gehouden maar dacht echt " uit welk ei ben jij komen kruipen??"
Degene wiens broedhok het betrof was het er niet zo mee eens trouwens ... dus ben benieuwd hoe de toekomst zich daar ontvouwd
Maar voor mij wel een momentje dat ik dacht
Mijn keuze om een kinderen de wereld in te slingeren voelt heel erg juist

Mars

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:59

Oh nee zou ook geen stront in mn wasmachine moeten, niet van een baby of van wat dan ook. := Er zijn nu ook van die wasbare inlegkruisjes, ook weer zo'n vinding waarvan ik denk:waarom in vredesnaam :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:00

Sonja_vR schreef:
Iets met wasmiddel en heet water
Tegen de tijd dat die zooi schoon is is de machine dat ook wel weer
En mijn ervaring is dat babies vanalles onder poepen wat geen luier is
Dus die machine is toch wel de sjaak

En iets met papieren inleggers waardoor de ontlasting veelal niet eens echt in de luier komt als je die gebruikt
(Buiten de explosieve acties om... maar dan zit het tot aan de oren en is die luier je minste zorg -O- :') And again... dan liever een baby dan een 80 jarige )

Edit : ik ben "all for". Hygiene , maar ik ben er idd absoluut niet krampachtig in :n

Stront overal is dus ook een reden om er niet voor te gaan. En die papieren inleggers houden melk-kak dus niet tegen. Ik heb één keer een luier verschoont en dat zat ook overal. No thanks. Lijkt me gewoon niet fris om dat in je machine te hebben.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:05

Mars schreef:
Oh nee zou ook geen stront in mn wasmachine moeten, niet van een baby of van wat dan ook. := Er zijn nu ook van die wasbare inlegkruisjes, ook weer zo'n vinding waarvan ik denk:waarom in vredesnaam :=

Vroeger was het maandverband ook wasbaar, dus hoezo nieuw? :D ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:14

Ik word bijna misselijk van deze gesprekken :x

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:16

In sommige dingen denk ik wel eens vroeger was het beter.
Maar bij dit soort dingen absoluut niet!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:25

bruintje123 schreef:
In sommige dingen denk ik wel eens vroeger was het beter.
Maar bij dit soort dingen absoluut niet!

Eens :D

Sommige dingen zijn prima om weg te gooien. Al doen sommige mensen wel erg panisch over alles wat mensen nu eenmaal uitscheiden ;)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:28

Dat is gewoon omdat je dat niet gewend bent.
Ik heb met paardenpoep geen moeite, mensen poep dan weer wel.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:38

Ik niet, dat leer je wel af als je toiletjuffrouw bent geweest :')
De thuiszorg helpt daar ook goed tegen idd :') :D :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:43

Haha dat geloof ik

Varekaj, zeg je aan het eind van je post nou dat je 33 paarden hebt? >;)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 11:47

Ik werk in de kinderopvang dus ik ben niet echt vies van poep/plas/kots. Maar snot.. -O- Dat vind ik zo vies..

Ik wil trouwens ook geen kinderen in mn bed, geen luiers in de wasmachine (of inlegkruisjes..)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:21

Wendy schreef:
Mars schreef:

Vroeger was het maandverband ook wasbaar, dus hoezo nieuw? :D ;)

Vroeger was dat ook gewoon goor :P
Maar nu hebben ze leuke hippe printjes, alsof dat leuk is om in je onderbroek aangestaart te worden door een bloemetjespatroon met de bloedsporen er overheen.
Een soort Texas chainsaw massacre meets Keukenhof ervaring. Doe mij maar een tampon :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 12:56

Mars schreef:
Vroeger was dat ook gewoon goor :P
Maar nu hebben ze leuke hippe printjes, alsof dat leuk is om in je onderbroek aangestaart te worden door een bloemetjespatroon met de bloedsporen er overheen.
Een soort Texas chainsaw massacre meets Keukenhof ervaring. Doe mij maar een tampon :=

:') _/-\o_ _O-

Ik kom mij hier ook eens melden. Bijna 21, schreeuw altijd al dat ik geen kinderen hoef. Vriend hint af en toe wel maar word meestal neergesabeld met een "NEEEE, NEEHEEEE. NEENEENEE!"

Gisteren naar Apenheul geweest, dat was een vergissing. Een hele HELE HEULE grote vergissing. Ik had op een gegeven moment de neiging om kinderen te slaan. En dan niet alleen leeftijdcategorie 1-8 maar ook 12-15. Jezus man. Gedraag je gewoon naar je leeftijd ofzo :roll:
Heel de bus door kwèken om een Snapchat filmpje te maken met een of andere geluidsvervormer er overheen. Manmanman. Wat slecht.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:14

Ik heb op de gesloten afdeling van het verpleeghuis schoongemaakt, en op de OK van het ziekenhuis. Ik schrob echt liever liters bloed weg dan menselijke uitwerpselen. Gádverdamme. Ik vind dat zoooo vies. Daarom wil ik ook geen kinderen. Ze zeggen dat het anders is als het van je eigen kind is. No way dat ik die gok neem :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:45

Huh? Nee, ik heb 5 grasmaaiers in dienst lopen maar ik ben 33 jaar :))
Mijn vriend krijgt een rolberoerte als er plots 33 paarden in de weide zouden staan.

Kak en pies van paarden: no problemo.
Kak en pies van de katten: zolang het netjes in de kattenbak is, nog te doen.
Kak en pies in allerhande andere vormen, zowel dierlijk als menselijk: mag ik een kotszakje alsjeblieft...

Edit: Wij hebben 3 beschermde woongemeenschappen. Dagelijks lees ik even kort de dagverslagen door van alle afdeling. Blijf me verbazen over het smeergedrag bij een aantal ouderen. Zag vanmorgen ook dat bewoner X "zich tijdens de nacht bevuild had met explosieve uitbraak van zeer vloeibare diarree, uit bed was gekomen, kledij + incomateriaal had uitgekregen en op de muren gesmeerd en zichzelf en toen door de gang was gaan rennen".

Ik kon me dat zo levendig inbeelden en moest lachen, maar had zooo ontzettend medelijden met de nachtverpleging én de poetsploeg :')

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:56

_Reneee schreef:
Sonja_vR schreef:
Iets met wasmiddel en heet water
Tegen de tijd dat die zooi schoon is is de machine dat ook wel weer
En mijn ervaring is dat babies vanalles onder poepen wat geen luier is
Dus die machine is toch wel de sjaak

En iets met papieren inleggers waardoor de ontlasting veelal niet eens echt in de luier komt als je die gebruikt
(Buiten de explosieve acties om... maar dan zit het tot aan de oren en is die luier je minste zorg -O- :') And again... dan liever een baby dan een 80 jarige )

Edit : ik ben "all for". Hygiene , maar ik ben er idd absoluut niet krampachtig in :n

Stront overal is dus ook een reden om er niet voor te gaan. En die papieren inleggers houden melk-kak dus niet tegen. Ik heb één keer een luier verschoont en dat zat ook overal. No thanks. Lijkt me gewoon niet fris om dat in je machine te hebben.

*schuift chocoladereep terug in bureaula*.. -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 13:56

:x :x :x :r :r :r :r :r

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:12

Nee liever 100 keer babypoep dan een bejaarde die hoest. Geen idee waarom maar dat vind ik zo goor, moet me daar echt voor afsluiten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:15

Moet je een keer een bejaarde zien die niest en waar het snot van in het rond vliegt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:16

Hey doei hé :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:20

Ja ik vind bejaarden ook vies. Mijn oma krijgt altijd hoestbuien omdat ze astma heeft en dat haar er niet van weerhield haar hele leven te roken. Die krijgt echt van die aanvallen als we zitten te eten. Brrrrrr.

Ik heb écht respect voor mensen in de ouderenzorg. In het tehuis van mijn opa hing altijd de geur van pis. Vreselijk.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:22

Ik ben op dit moment in een indoorspeeltuin met mijn oppaskinderen en ik weet niet wat ik mee maak !! Naast al het gejank en gezeur ben ik echt verbijsterd over wat hier gebeurt. Wel serieus interessant om te zien.

Een groepje naast mij is hier nu 3 kwartier en hebben 6 kinderen mee in de leeftijd van 0 tot 5. Ze hebben net cola gehad !!! Cola!! %) (Behalve de baby) en staan flesjes fristi op tafel, ze hebben tosti's gehad, er liggen allemaal lolly's op tafel en nu is er 1 iemand patat aan het halen :wow: De kinderen zijn non stop aan het zeuren, janken en dreinen. En hoe de ouders reageren.. De kinderen zitten ook de hele tijd aan de tafel, op de telelfoon van de moeder. Ik snap niet waarom ze hier zijn. Aan tafel zitten kunnen de kids thuis ook denk ik.

Verder zit ik een boek te lezen... De jongens zijn lekker aan het spelen zoals het hoort. Af en toe komen ze even hallo zeggen. Neem altijd een pakje drinken voor ieder mee en een ontbijtkoek. Zeuren is geen optie dat spreken we thuis al af.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:25

xApple schreef:
Een groepje naast mij is hier nu 3 kwartier en hebben 6 kinderen mee in de leeftijd van 0 tot 5. Ze hebben net cola gehad !!! Cola!! %) (Behalve de baby) en staan flesjes fristi op tafel, ze hebben tosti's gehad, er liggen allemaal lolly's op tafel en nu is er 1 iemand patat aan het halen :wow: De kinderen zijn non stop aan het zeuren, janken en dreinen. En hoe de ouders reageren.. De kinderen zitten ook de hele tijd aan de tafel, op de telelfoon van de moeder. Ik snap niet waarom ze hier zijn. Aan tafel zitten kunnen de kids thuis ook denk ik.

En later mekkeren dat die kinderen allemaal overgewicht hebben
lieveli schreef:
Nee liever 100 keer babypoep dan een bejaarde die hoest. Geen idee waarom maar dat vind ik zo goor, moet me daar echt voor afsluiten :')

Ik vind in de rondte hoesten, alsof het voltallige luchtruim bezit is van degene die hoest, sowieso té smerig. Ongeacht of dat baby, bejaarde of iets ertussen in is.

Vreemd genoeg, net als met poep, minder moeite als het een dier betreft. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:25

Die geur heb je bij ons op de beschermde afdelingen soms in de ochtend, maar dat is omdat de waszakken dan net in de gang staan waar bevuilde lakens in moeten voor de wasserij. Mensen die regelmatig accidentjes hebben krijgen uiteraard gepast inco. Indien nodig wordt de kledij zodanig aangepast dat ze er ook niet zelf aan kunnen prutsen, al hebben we houdini's die er altijd in slagen, wat je ook probeert.

Sommigen laten de was door onze instelling doen, sommigen door familie/gezin. In ieder geval is het zo dat iemand die regelmatig kleding bevuild met urine of stoelgang géén wasmand op de kamer krijgt. Die was gaat in een plastic zak in de wasmand (dichtgeknoopt), of in een zak van de wasserij. Die worden dan bewaard in een speciale bergruimte. Op die manier kunnen wij alle woongemeenschappen relatief goed vrij van "geurtjes" houden. Je baalt echter wel als jij net die ochtend 10x met vuile kledij naar die bergruimte moet, de geur die daar om het hoekje loert is echt wel... erg.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 14:28

Heurlijk deze praat terwijl ik dodelijk saai werk zit te doen :')