http://www.urbandecay.com/urban-junkie- ... travelsize
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eight schreef:Niniane, bij de primark vind ik dat ze best fijne toilettassen hebbenvan die ronde, vrije hoge, met een handvat aan de bovenkant. Kwa design moet je het net treffen, soms hangen er prachtige toilettassen tussen en soms helemaal niets
_Friemel schreef:Eight schreef:Niniane, bij de primark vind ik dat ze best fijne toilettassen hebbenvan die ronde, vrije hoge, met een handvat aan de bovenkant. Kwa design moet je het net treffen, soms hangen er prachtige toilettassen tussen en soms helemaal niets
Ik heb er idd zo 1 en dan met tropische printideaal voor vakantie!
velvetblack schreef:Ik zou daar voor inderdaad ool even de primark voor binnen lopen Merel, die hebben vaak wel van die leuke dingetjes.
Jolien, zijn dat pigment vlekken? Of verbrand/allergie? Vervelend zeg!
Vandaag was het bloedheet in brabant maar toch had ik zin om te makeuppen. Ik ging vandaag voor glans, dewy en nep sproeten
[ [url=m/clS5V1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xNi8rQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YaxhpY.png]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Thanks Shiz. Mooie looks weer. Vind de donkere beter staan.
Vandaag weer de hele dag in de zon gezeten, maar wel met factor 50 op mn gezicht, in dezonschaduw bedoel ik natuurlijk, en met een hoed op. Maar toch nog...Vooral die op mn voorhoofd is erger geworden. Baal echt als een stekker.
[ [url=m/29NgXN.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Ik zou daar voor inderdaad ool even de primark voor binnen lopen Merel, die hebben vaak wel van die leuke dingetjes.
Jolien, zijn dat pigment vlekken? Of verbrand/allergie? Vervelend zeg!
Vandaag was het bloedheet in brabant maar toch had ik zin om te makeuppen. Ik ging vandaag voor glans, dewy en nep sproeten
[img]m/clS5V1.jpg[/img*]
[img]m/xNi8rQ.jpg[/img*]
[ [url=m/YaxhpY.png]Afbeelding[/url] ]