Ik kreeg vandaag al mijn alie lime crimes binnen. 13 maar ze zijn best fijn eigenlijk. Er zit 1 kleur bij die raar smeert en de rest draagt prettig. Ik heb ze natuurlijk allemaal al opgesmeerd
Oh man die van mij zijn ook fijn! Maar hoe krijgen jullie ze er strak op?! Ik heb iedere keer enorme ruzie en haal het er dan maar weer af, enorm zonde want vind de kleuren zo mooi!
Zien er inderdaad mooi uit van UD! Ik heb net voor Michelle het Freedom highlight palette gekocht, er lag er nog 1, moet ik nog voor iemand kijken? Zelf twee paletten van MUA gekocht, geen bijzondere kleuren die ik nog niet ongeveer al heb, maar misschien wel als leuke toevoeging.
Nice Jolien! Die kwasten zijn echt ontzettend fijn
Heb zo een BBQ, dus ff een make-uppie op gedaan.
Anoniem
Geplaatst: 18-06-16 18:25
Ben ik de enige die de UD lipsticks niks vind? De eerste kleur vind ik niks met die glitters, de tweede vind ik ook geen speciale/verrassende kleur en de dekking van die rode vind ik er echt niet mooi uit zien.
Yes! Ze maakten toen een lijst met mensen die ze zouden bellen zodra ze binnenkomen en ik was nr 6 dus zodra ze binnen zijn krijg ik een belletje
Ik heb bij Kruidvat nog gekeken voor jullie maar de highlight palette was hier helemaal weg!
Linda, de drie specifieke kleuren die zij op heeft vind ik niets maar heb filmpjes van de gehele collectie gezien en die vind ik super. Het zijn er 100, he.
Oh sorry, ben net wakker, helemaal niet gezien dat het 100 waren haha. Liar, stark naked, 1993, insanity en uptight vind ik heel mooi! (oh, en 1 tip, niet strak naked op google opzoeken zonder Urban Decay ervoor te zetten)
Ben echt super blij dat ik door jullie gepraat over wenkbrauwen toch een andere wenkbrauwmevrouw hebt geprobeerd. Ze zijn echt bijna zoals ik ze wil hebben. Moet nog een keertje terug, want ze kon ze niet in 1 keer zo krijgen. Maar die 6 weken zitten er bijna al op.
Straks voor mijn diplomering wil ik nog een keertje heen en dan zit het perfect