Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celestial schreef:Niniane schreef:De paletten van I Heart Make Up zien er goed uit hoor.Zijn redelijk identiek aan die van Too Faced. Alleen zijn die van Too Faced toch wel specialer.
![]()
Weet iemand of ze I Heart Make Up ook in een drogisterij in de buurt van Eindhoven of Den Bosch verkopen? Niet iedere filiaal heeft ze volgens mij en wil de blushes toch wel heel graag.
Deze staan toevallig in het Kruitvat foldertje vanaf 24 november! Ik denk dat ze deze inkopen voor Sint/Kerst8 euro voor de Chocolate, 6 euro voor de Obsession. Er staat wel bij dat ze niet overal verkrijgbaar zijn, mocht ik ze in Eindhoven tegenkomen van het weekend, stuur ik je wel een berichtje
Biscuitje schreef:Ik wil ook heel graag de blush en highlighter van I Heart Makeup. Bij de Kruidvat in het dorp gaat het meestal erg langzaam met make up en al helemaal met LI (belanden standaart in het aanbieding bakje) dus ik heb goede hoop! Ik heb al 1 palet van I Heart Makeup die mij goed bevalt (Ur the best thing) dus ook nog stiekem twijfelen over een chocolate bar...
Oyeru schreef:Ik heb dezelfde ervaring met die manga mascara. Ik ben ook wel gezegend met lange volle wimpers en bij mij doet de telescopic mascara het altijd goed.
Niniane schreef:Biscuitje schreef:Ik wil ook heel graag de blush en highlighter van I Heart Makeup. Bij de Kruidvat in het dorp gaat het meestal erg langzaam met make up en al helemaal met LI (belanden standaart in het aanbieding bakje) dus ik heb goede hoop! Ik heb al 1 palet van I Heart Makeup die mij goed bevalt (Ur the best thing) dus ook nog stiekem twijfelen over een chocolate bar...
Zouden ze die overal hebben ja? Twijfel of ik ervoor naar Eindhoven ga of naar de wat kleinere winkel in mijn eigen stad. Ben bang dat ze de producten voornamelijk in de grootste filialen hebben.
NaomiJouke schreef:Oyeru schreef:Ik heb dezelfde ervaring met die manga mascara. Ik ben ook wel gezegend met lange volle wimpers en bij mij doet de telescopic mascara het altijd goed.
http://lottelovesbeauty.nl/review/lorea ... k-mascara/
Dat is deze toch?, aan de recensie en foto te zien een goede mascara!
Dankjewel, ga ik deze binnenkort maar even halen.
Niniane schreef:Biscuitje schreef:Ik wil ook heel graag de blush en highlighter van I Heart Makeup. Bij de Kruidvat in het dorp gaat het meestal erg langzaam met make up en al helemaal met LI (belanden standaart in het aanbieding bakje) dus ik heb goede hoop! Ik heb al 1 palet van I Heart Makeup die mij goed bevalt (Ur the best thing) dus ook nog stiekem twijfelen over een chocolate bar...
Zouden ze die overal hebben ja? Twijfel of ik ervoor naar Eindhoven ga of naar de wat kleinere winkel in mijn eigen stad. Ben bang dat ze de producten voornamelijk in de grootste filialen hebben.