Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oyeru

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:29

Gaaf wist niet dat zij een kanaal had :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:35

Celestial schreef:
Niniane schreef:
De paletten van I Heart Make Up zien er goed uit hoor. :j Zijn redelijk identiek aan die van Too Faced. Alleen zijn die van Too Faced toch wel specialer. <3

Weet iemand of ze I Heart Make Up ook in een drogisterij in de buurt van Eindhoven of Den Bosch verkopen? Niet iedere filiaal heeft ze volgens mij en wil de blushes toch wel heel graag. :o

Deze staan toevallig in het Kruitvat foldertje vanaf 24 november! Ik denk dat ze deze inkopen voor Sint/Kerst :) 8 euro voor de Chocolate, 6 euro voor de Obsession. Er staat wel bij dat ze niet overal verkrijgbaar zijn, mocht ik ze in Eindhoven tegenkomen van het weekend, stuur ik je wel een berichtje

Dankjewel! +:)+

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:57

Ik zou me ook graag willen melden als make up verslaafde, haha!

Zag dat jullie het over de make up paletten hebben deze zijn er in ieder geval al sinds vandaag bij onze Kruidvat.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 19:59

Fijn dan ga ik morgen ook even bij de kruidvat spieken

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:00

Oyeru schreef:
Fijn dan ga ik morgen ook even bij de kruidvat spieken

Zou wel snel gaan bij ons gingen ze als warme broodjes over de toonbank..

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:11

Ik wil ook heel graag de blush en highlighter van I Heart Makeup. Bij de Kruidvat in het dorp gaat het meestal erg langzaam met make up en al helemaal met LI (belanden standaart in het aanbieding bakje) dus ik heb goede hoop! Ik heb al 1 palet van I Heart Makeup die mij goed bevalt (Ur the best thing) dus ook nog stiekem twijfelen over een chocolate bar... O:)

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:17

Ik heb een vraagje..

Zijn er mensen hier die de Miss Manga mega volume mascara hebben (die met roze rand en waterproof) van L'Oréal.
En zo ja wat is de ervaring bij jullie met deze mascara?

Ik heb van mezelf erg lange en volle wimpers dus bijna geen mascara nodig.. ik kan veel mascara's gebruiken maar deze vond ik echt slecht.. gaf helemaal geen volume, erg plakkerig en geen mooi zwart effect. Terwijl je er toch wel rond de 16 euro voor betaald en je daarvoor vind ik wel wat kan verwachten.

Heb nu weer me oude volume en lengte mascara van Rimmel, iemand nog een idee voor een nieuwe mascara?
Laatst bijgewerkt door NaomiJouke op 23-11-15 20:22, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:19

De Manga mascara heb ik alleen in kleuren, bij mij doet hij het eigenlijk best goed :j

Ik ben zelf fan van de roze mascara (roze verpakking) van de HEMA en dan nog een waterproof mascara er over heen just to be sure :+

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:24

Ik heb dezelfde ervaring met die manga mascara. Ik ben ook wel gezegend met lange volle wimpers en bij mij doet de telescopic mascara het altijd goed.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:24

Biscuitje schreef:
Ik wil ook heel graag de blush en highlighter van I Heart Makeup. Bij de Kruidvat in het dorp gaat het meestal erg langzaam met make up en al helemaal met LI (belanden standaart in het aanbieding bakje) dus ik heb goede hoop! Ik heb al 1 palet van I Heart Makeup die mij goed bevalt (Ur the best thing) dus ook nog stiekem twijfelen over een chocolate bar... O:)

Zouden ze die overal hebben ja? Twijfel of ik ervoor naar Eindhoven ga of naar de wat kleinere winkel in mijn eigen stad. Ben bang dat ze de producten voornamelijk in de grootste filialen hebben.

NaomiJouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:28

Oyeru schreef:
Ik heb dezelfde ervaring met die manga mascara. Ik ben ook wel gezegend met lange volle wimpers en bij mij doet de telescopic mascara het altijd goed.

http://lottelovesbeauty.nl/review/lorea ... k-mascara/

Dat is deze toch?, aan de recensie en foto te zien een goede mascara!
Dankjewel :) , ga ik deze binnenkort maar even halen.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:29

Niniane schreef:
Biscuitje schreef:

Zouden ze die overal hebben ja? Twijfel of ik ervoor naar Eindhoven ga of naar de wat kleinere winkel in mijn eigen stad. Ben bang dat ze de producten voornamelijk in de grootste filialen hebben.

Ik ga morgen sowieso naar drie filialen in Nijmegen. Als je me PM't wat je graag wil hebben, wil ik best even voor je kijken. In het weekend ben ik in Nuenen (vlakbij Eindhoven, iets richting Helmond), dan kan je ze eventueel ophalen als je wil. Ik weet niet waar je woont? :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:35

Heel dichtbij jou dus. Ik woon in Stiphout dus zit er precies tussenin. :j
Ga morgen sowieso in Helmond kijken en als ze ze daar niet hebben dan laat ik je wel wat weten. :D

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:42

NaomiJouke schreef:
Oyeru schreef:

http://lottelovesbeauty.nl/review/lorea ... k-mascara/

Dat is deze toch?, aan de recensie en foto te zien een goede mascara!
Dankjewel :) , ga ik deze binnenkort maar even halen.

Yes en het borsteltje vind ik ook echt fijn. Separeert goed

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 20:47

Niniane schreef:
Biscuitje schreef:

Volgens dit artikel http://veracamilla.nl/2015/11/i-heart-m ... ghlighter/ zouden ze vanaf morgen bij de Kruidvat verkrijgbaar zijn. En ik denk dat al ze maar bij een bepaald aantal winkels er zijn dat het er wel bij vermeld staat? (Zoals bij MUA).

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 21:47

Weet iemand een goede wimperlijm? Ik heb er nu eentje van Eyelure die heel goed is hoor. Maar die geur :wow: Ik kan er echt niet tegen... :\

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:01

De wimperlijm van Essence is echt suuuper fijn! Extreem goedkoop, maar blijft zitten als een huis.

Ik hoor inderdaad goede dingen over Kat von D make up. Ik ga me daar eens meer in verdiepen. Waar is dat zoal te verkrijgen (en waar kan ik het eventueel testen)?

Ik verwacht niet dat mijn dorp (mega gehucht in Brabant) het zal gaan verkopen, die I Heart Make up. Maar ik ben wel heel nieuwsgierig nu door jullie!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:07

Kat von d is naar mijn weten niet in nederland tekoop helaas..
Ik zweer bij duo wimperlijm maar draag eigwnlijk nooit wimpers.. Maar als ik ze draag is t met duo en ook steentjes ed blijven rotsvast zitten

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:20

Elkee, misschien de palettes van Viseart?

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 23:06

Kat von D is alleen bij Sephora in Amerika te koop, maar het bestellen echt waard :D

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 23:15

Niniane schreef:
Heel dichtbij jou dus. Ik woon in Stiphout dus zit er precies tussenin. :j
Ga morgen sowieso in Helmond kijken en als ze ze daar niet hebben dan laat ik je wel wat weten. :D

Prima! :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 23:35

Heb vandaag ook maar even het I heart chocolade palette gehaald. Prachtige kleurtjes en inderdaad goed gepigmenteerd! Morgen maar even uit proberen. Kwam voor de highlighter maar die hadden ze niet. Ook nog de catrice eye brow kit meegenomen en een oog schaduw (apricot) van Essence meegenomen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 01:25

Omg! I just did it! I need more highliters in my life..
Heb champagne pop en t afterglow palette besteld van becca :=

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:32

Suus___ schreef:
Omg! I just did it! I need more highliters in my life..
Heb champagne pop en t afterglow palette besteld van becca :=

Jaloers wil ik ook

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:36

Go Suus! They're gonna see u from space!!