Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:09

SharonIndezz schreef:
Ik heb vandaag niet zon beste dag helaas :-(

Vanmorgen 3 volkoren crackers, 2 met kaas en komkommer en een met salami met komkommer. Toen nog een stukje breekbrood (ui&kaas) in de middag 2 perzikken, en daarnet een groooot bord noodles met een kop verse groentensoep, en een packje lu crackers :-(

Morgen weer flink er tegenaan

Haha dit zou voor mij een goede dag zijn _O- Niet zo veel mis mee toch?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:09

Heb trouwens ook op de broodafdeling gewerkt, maar werd juist misselijk van 8 u pd in die lucht haha

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:10

Emmaa_ schreef:
SharonIndezz schreef:
Ik heb vandaag niet zon beste dag helaas :-(

Vanmorgen 3 volkoren crackers, 2 met kaas en komkommer en een met salami met komkommer. Toen nog een stukje breekbrood (ui&kaas) in de middag 2 perzikken, en daarnet een groooot bord noodles met een kop verse groentensoep, en een packje lu crackers :-(

Morgen weer flink er tegenaan

Haha dit zou voor mij een goede dag zijn _O- Niet zo veel mis mee toch?

Bord noodles had hendig een heel gezin van kunnen eten :') zat wel heel veel verse groenten door dat wel

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:19

Jaaaa toen ik bij AH op de delikaas afdeling werkte kreeg ik ook altijd zo'n honger :')

Ik heb vandaag best een net dagje, gister eh... Niet echt :+ De hele dag door bier, ontbeten met popcorn (skinny popcorn, dat dan wel!) en 2 kleine saucijzenbroodjes. Verder dus vooral veel bier en een paar mixjes ennn tussendoor nog een halve pizza en garlic bread in een pub :+ Denk op zich niet dat ik extreem veel calorieën binnen heb gekregen, maar natuurlijk ook niet erg gezond. Wel redelijk veel rondgelopen de hele dag, van pub naar pub :+

Lijstje vandaag:

O: 3 stukjes baguette (wit, helaas, maar goed, het is zondag) met scrambled egg en een beetje Light philadelphia, 1 stukje met salami
T: half bakje B&J's Cookie dough (oeps)
L: halve volkoren sandwich met ei, mayonnaise en cress (hoe heet dat in het Nederlands?) en een zakje chips (nog een keer oeps)
A: geen idee, we gaan bij m'n schoonouders eten

Oké toch niet zo'n hele goede dag dus :+ vriend en ik zijn naar de dierentuin geweest dus op zich wel veel gelopen.

SharonIndezz

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:21

Oh nu heb ik ook zin in B&J haha

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:27

Jolien87 schreef:
Oef dat zou ik ook echt niet kunnen hoor. Ik vind het ook altijd zo lekker ruiken op de bak-/broodafdeling in de supermarkt.
Is het een optie dat je de avond ervoor al ontbijt klaarmaakt? Bijvoorbeeld een smoothie, die slobber je zo weg waardoor je tijdens de lunch niet doorslaat.

Hahaha zelfs daar heb ik dan geen tijd voor, ik ben echt zo'n persoon die zich nog half aan het aankleden is terwijl ik naar buiten loop :+ En helpt ook niet echt hoor, die sporadische keer dat ik smorgens wel ontbijt gedraag ik me tussen de middag gewoon hetzelfde, omdat ik dan toch alweer honger heb (dat ontbijt zou dan half 8 zijn en ga pas half 2 naar huis om te lunchen) .. dat met lekker spul in mn handen staan is het gewoon. Dat brood (vooral dat liefde en passie) ruikt zoo lekker :') Of appelflappen.. of banket 2 omnomnom

oke ik hou op haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:52

Haha het vergt ook een beetje discipline maar ik kan me voorstellen dat het lastig is met al die verleidingen.

De opbrengst van vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Die kaasstengels kan ik me echt klem in vreten. Gelukkig zonder schuldgevoel. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:56

Haha heel lastig :') Nouja, normaal gesproken loop ik daar ook al te snaaien en dat heb ik niet gedaan dus dat i al een vooruitgang op zich :))

Nee maar 1 dag in de week ongezond eten maakt me ook echt vrij weinig uit eigenlijk. Ik hoef mezelf niet alles te ontzeggen haha. En zondag is hier thuis gewoon de gebak dag, dag waarop mn ouders broodjes voor me bakken en de enige dag dat ik 's avonds gewoon gezellig mee eet dus dan doe ik gewoon mee en ga ik niet lopen zeiken want dat doe ik al genoeg. :))

Oeeeh, die kaasstengels zien er heerlijk uit! Receptje! :D &Wat zijn de voedingswaarden? :))

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:22

Het recept staat op mijn blog. (Zie onderschrift) geen idee wat de exacte voedingswaarden zijn maar dat is vrij makkelijk te achterhalen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:31

Jolien, die appelmuffins zijn dat gewone appelmuffins of gezonde appelmuffins? :D zo ja receptje?

Hier een beetje een gek weekend qua eten, heb er aardig om gedacht maar momenten ook weer niet. Ach het is ook weer feestweek (als jullie begrijpen wat ik bedoel haha) en ik heb ENORME behoefte aan chocola, niet normaal haha

Edit: appelmuffinrecept al gevonden! :D
Laatst bijgewerkt door _KellyAV op 31-05-15 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:36

Oeh ingredienten zien er ook heel lekker uit :D Die ga ik een keertje proberen :))

_KellyAV schreef:
Jolien, die appelmuffins zijn dat gewone appelmuffins of gezonde appelmuffins? :D zo ja receptje?

Hier een beetje een gek weekend qua eten, heb er aardig om gedacht maar momenten ook weer niet. Ach het is ook weer feestweek (als jullie begrijpen wat ik bedoel haha) en ik heb ENORME behoefte aan chocola, niet normaal haha

Haha same :)) Erg he, ik heb niet alleen zin in chocolade maar echt gewoon in alles :') En met alles bedoel ik alle ongezonde oliebol die je kan verzinnen.. Dit word een zware week hahaha

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:43

Och het is vreselijk :') maar morgen moet ik weer normaal doen van mezelf. Chocola is nauwelijks in huis en ik kan best zonder

Denk ik... :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:44

Haha ik ook. :)) Heb me zelfs voorgenomen om mezelf in de bios netjes te houden en niets te nemen :))

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:48

Haha goed bezig!! +:)+

Ik ga maar gewoon slapen zo, heb ik ook geen honger :+

Leuke recepten staan er op je blog jolien! Ga van de week eens wat uitproberen :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 23:03

Ik zal morgen eens kijken wat de weegschaal zegt, dan zou ik op m'n zwaarst moeten zijn, hoop dat de 65 er nog staat :=

Ik ga morgen je blog eens lezen Jolien!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:53

Sterkte met de feestweek dames. :(:)

Ik neem meestal zelf iets te eten mee naar de bios, bijvoorbeeld snoeptomaatjes of zelfgemaakte popcorn.

Bedankt voor de leuke reacties over mijn blog. Ik ben me tot nu toe voornamelijk aan het richten op recepten maar er zitten wel wat blogideetjes in de pen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:55

Kan iemand mij vertellen waar ricotta naar smaakt? :) haha

Wil vandaag boekweit wraps gaan maken :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:59

Die heb ik toevallig vandeweek aan mijn blog toegevoegd. Met...ricotta. :D

Het heeft geen duidelijk aanwezige smaak, het smaakt naar roomkaas. Met het andere beleg erbij proefde je met name een romige 'touch' en het gaf een smeuiig gevoel in de mond.

Mijn lijstje van vandaag:
O: magere kwark, banaan, blauwe bessen, kaneel, hennepzaad, chiazaad en lijnzaad.
T: -
L: 2 plakken banaanbrood met roomboter
T: 2 appels met kaneel en rozijnen
A: ?

Vanavond is de eerste dag van de avond4daagse. Dit wordt 5 km "slenteren" dus ik denk dat ik gewoon een hoop heen en weer ga lopen langs de groep leerlingen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:09

Oke, dus stel ik voeg er wat (verse) kruiden aan toe en ik meng dat met de ricotta. Lijkt het dan wat op van dat kruidenroomkaas? Want dat vind ik lekker, maar het is bagger vet helaas..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:13

Ja je kan het op smaak brengen met verse kruiden, bijvoorbeeld bieslook of peterselie. Je kan ook helemaal voor heftig gaan en fijngeperste knoflook toevoegen.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:16

Top thanks! Ik ga eens kokkerellen vandaag :D uiteraard zal ik het resultaat melden/laten zien haha
Eerst boodschappen doen straks :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:36

xNavatu en Jolien, de koeken zijn echt monsters maar ze zijn qua smaak wel ok! Het proeft naar cake, ik ga het beslag volgende keer ook maar in een cakeblik gooien, dat past beter bij ze :')

Lekker aan het bakken geweest Jolien, ziet er goed uit allemaal!

Ik heb een slecht weekend gehad. Vrijdag naar de bioscoop met m'n vriendinnen, daar lekker een zak M&M's Pinda gekocht, heeerlijk! Hoewel ik vrij snel misselijk werd, dus enorm veel heb ik er niet van gegeten qua hoeveelheid. Kcal zal echter een ander verhaal zijn :') Daarna nog even de kroeg ingedoken en genoten van wat portjes en een baco!

Zaterdag wel een goede dag gehad op zich qua eten. 's Avonds weer op stap geweest en weer aan de drank gezeten, dat is minder goed.

En gister uit eten geweest met date/vriendje/scharrel (God knows wat we zijn) dus dat was slecht! Maar had er al de hele dag rekening mee gehouden. Genoten van een portie spare ribs met wat frietjes :D

Vandaag dus weer op regime. Mijn planning, denk ik:

O: /
T: 200 gram hüttenkäse
L: Drie snack a jacks caramel met pindapasta caramel, flesje Muscle Support strawberry
T: Protein cookie met witte choco, smart protein shake (aangemaakt met water)
A: ???
B: 1,5 uur sportschool (full-body krachttraining)

Ik denk dat ik het prima vind zo :Y)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:01

Ik heb een onwijs slechte week gehad doordat ik alleen maar de hele dagen door moest leren, leren, leren....en daar heb ik gewoon echt wat meer (ongezond) eten bij nodig. Wat resulteert in bijna een kg erbij....maar vanaf nu ga ik weer goed aan de slag en ik verwacht dan ook dat die kg er volgende week weer af is.

_KellyAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:13

Wel een leuk weekend gehad zo te lezen kayleigh!! :)

Mijn lijstje voor vandaag;
O: vanille yoghurt met een klein handje cruesli en 2 kiwi's, 1 snee krentenbrood met een beetje boter
T: ?
L: boekweitwrap, inhoud nog even onbekend haha (houd niet van zalm)
T: ?
A: zelfgemaakte kippensoep met iets van brood erbij

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:59

Studeren en diëten is inderdaad niet echt een succesvolle combinatie, ik heb er ook last van :+
Nog 3,5 week te gaan... pfff