Hoe kun je het nou het beste uitvogelen dan? Want ben nu een aantal sites verder en nu twijfel ik weer als een malle...
Op zich wel handig om te weten en leuk ook, kan ik van het weekend eens gaan expirementeren met kleuren . Nu doe ik meestal gewoon waar ik zin in heb
Suus___
Geplaatst: 09-12-14 22:59
Ik denk dat ik ook t meest een herfsttype ben.. Hoewel ik lichtroze ook goed kan hebben zit ik altijd safe met donker rood, donker groen, roest kleuren en bruintinten
Djilna
Geplaatst: 09-12-14 23:01
Ik kan bijna alle kleuren hebben alleen bepaalde tinten blauw niet. Dan lijk ik ineens heel wit. Maar verder eigenlijk alles. Maar goed, ik zit dan ook met een redelijk neutrale huidskleur, niet echt warm of koel. Mijn haar was ooit hoogblond, nu donker asblond. Ik word snel bruin en verbrand amper en groengrijze ogen die soms meer blauwgrijs lijken +. Tja dan val je eigenlijk al niet binnen 1 type volgens mij Maar zal eens kijken wat ik kan vinden. Waar hebben jullie het opgezocht?
Laatst bijgewerkt door Djilna op 09-12-14 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het ook hoor.. Ben van mezelf in de zomer zowat witblond, maar in de wintermaanden assig (soms zelfs heel lichtjes wat rood/rossig (?)-achtig) tot gewoon donkerblond. Mahonie moet je niet nemen in het huidtype zomer, maar tot een paar jaar geleden verfde ik het élke winter mahoniebruin en iedereen vond dat leuk . Blauwe ogen, hoe fel hangt af van het licht.. Sproetjes, meer in de zomer dan in de winter maar ze zijn er altijd... Groen, framboos en grijs kan ik goed hebben, maar knallend rood en koraal ook.. Zijn ook 2 verschillende. Ik vind zelf dat ik geel, goud en blauw niet kan hebben, maar de types zeggen anders. Hoe meer ik lees, hoe minder zeker ik wordt
Ik heb geen idee welk type ik ben, donkerblond, bruin haar (mijn kapper en ik zijn het niet eens ) groene ogen, die ook wat grijs, bruin en blauw in zich hebben en een lichte huid. Ik word totaal niet bruin, maar als ik 6 weken in de zon zit, krijg ik wel een licht tintje
Donkere kleuren staan me goed, bruin, blauw, groen, grijs, etc. of juist hele felle knalkleuren. Enige kleuren die ik niet kan hebben zijn pasteltinten en geel.. oh boy, geel is een mega ramp!
Het kleurenpalet van het lentetype is warm en helder. Het lentetype heeft levendige kleuren nodig. Ivoor, lichtbeige, licht tot middengrijs, goudbruin, lichte honingkleur, helder lichtmarine, violet, turkoois, licht zeegroen, helder geelgroen van pastel- tot helgroen, lichtoranje, abrikoos, perzik, zalmkleur, koraal, helrood, helder goudgeel staan het lentetype prachtig.
En de meeste tinten die aangegeven worden staan me echt niet
Ik heb een warme huidskleur(geel), sproetjes en middenblond haar met een oranje schijn. Ik zou een lentetype moeten zijn, maar ik heb de indruk dat ik tussen het herfst- en lentetype in zit.
ssssuus
Geplaatst: 10-12-14 10:23
Ik heb vannacht weeeer over make-up gedroomd.. Het een na het ander oogschaduwpalette kwam voorbij
Ik ben of een zomer of een lente type.. ik weet het niet meer
Waar kun je de dupe kopen? Ik heb de echte al heel lang op mijn wish staan, maar ben zo bang dat ik hem te weinig ga gebruiken... Dus dan is de dupe beter, als ik die nou wel regelmatig grijp, kan ik dan altijd nog beslissen of ik de echte een keer aanschaf.
Yv_
Geplaatst: 10-12-14 11:03
o.a bij makeupmusthaves.nl
Ik wil sowieso de dupe.. Omdat-ie er zo lekker uitziet. Gebruiken doe ik het waarschijnlijk toch niet.
Vind ze die eerlijk gezegd helemaal niet zo heel veel op elkaar lijken op de foto's. Ze hebben qua vormgeving wel veel van elkaar weg, maar om het nou een echte dupe wat betreft eyeshadows zelf te noemen, nee. Daarvoor zit er naar mijn idee teveel verschillen in.